„The Naked Kitchen” – dragostea nu este intotdeauna usor de inteles

In timp ce astept ca Virtualdub sa-si faca datoria si sa-mi livreze varianta hardsubata a filmului „Finding Mr. Destiny„, am decis sa nu-mi irosesc timpul si sa vizionez un film (activitate foarte productiva, de altfel). Rasfoind felurite pagini de net in cautarea unui titlu care sa-mi atraga atentia, am dat peste „The Naked Kitchen„. Nu era pentru prima data cand mi-au cazut ochii pe el, dar pana acum am avut dubii din cauza prezentarii care insotea filmul. Insa in seara asta, am cedat tentatiei…

Această prezentare necesită JavaScript.

Povestea: Mo-Rae (Shin Min-Ah din „My Girlfriend is a Gumiho„) si Sang-In au implinit un an de cand sunt casatoriti. Fiind prieteni din copilarie, relatia lor este bazata mai mult pe o legatura sufleteasca profunda decat pe pasiune. Mo-Rae viziteaza o galerie de ceramica pentru a-i cumpara sotului ei un cadou, insa acolo cunoaste un tanar cu care ajunge sa se ascunda intr-o debara (galeria fiind de fapt inchisa, iar ei intrasera pe furis). Prinsi in spatiul stramt, cei doi, dintr-un impuls erotic si sub magia momentului, fac sex.  Acasa, Sang-In o anunta pe Mo-Rae ca a demisionat de la servici pentru a-si implini visul de a  deschide un restaurant. Cuprinsa de remuscari, aceasta ii marturiseste insa ceea ce s-a intamplat la galerie, cerandu-si iertare si subliniind faptul ca nu a insemnat nimic si nici macar nu-i cunoaste numele acelui barbat. Sotul e tulburat, dar hotarat sa treaca peste incident si decide ca nu vor mai deschide niciodata acest subiect. Insa bineinteles soarta are alte planuri. Sang-In anunta ca Du-Re, prietenul lui care e maestru bucatar in Franta, va locui la ei pentru a-l ajuta cu deschiderea restaurantul. Si cine credeti ca e noul venit? Desigur necunoscutul cu care Mo-Rae si-a inselat sotul. Acum ca cei trei se afla sub acelasi acoperis, triunghiul amoros devine inevitabil. Dar ce se va intampla cand secretele vor fi dezvaluite?

The Naked Kitchen” nu este doar un film despre infidelitate, ci si despre calitatea imprevizibila a iubirii si despre descoperirea de sine. Scenele sunt frumos filmate, uneori pline de tandrete, alteori incarcate de pasiune, iar mancarea arata bine. Finalul poate nu va fi pe gustul tuturor, dar cred ca este potrivit. Pe mine personal m-a multumit. Insa daca va plac filmele de dragoste traditionale, atunci alegeti un alt titlu.

(Am gasit aiciThe Naked Kitchen” tradus in romana, dar se pare ca legatura nu functioneaza. Nu stiu cand o vor repara. Ma gandeam sa-l traduc si eu, dar inca nu sunt hotarata…  Se pare ca m-am hotarat sa traduc „The Naked Kitchen„, fiindca filmul nu se mai poate vedea pe alte site-uri, iar la Asiacinefil nu are toata lumea acces. Oricum, traducerea mea va fi inevitabil usor diferita de o alta traducere…)

5 gânduri despre &8222;„The Naked Kitchen” – dragostea nu este intotdeauna usor de inteles&8221;

  1. un film foarte frumos.multumim mult.

  2. Mie personal mi-a placut mult…cei 3 actori sunt frumosi si talentati, iar povestea cred ca se poate intampla oricui…..toata lumea e indignata pt ca o femeie iubeste 2 barbati, dar daca lucrurile ar fi stat invers adica un barbat ar fi cu doua femei nimeni nu ar mai spune nimic, ar fi ceva normal….

    • Ma bucur ca ti-a placut filmul. Desi abordeaza dragostea intr-un mod diferit, este totusi vorba despre dragoste, nu despre un capriciu. Iar cei care se iubesc ar trebui sa fie impreuna, chiar daca sunt trei🙂 .

  3. hmm..io lam vzt si sincer nu am fost incantata..dar acum parerile sunt impartite!

  4. Da…The Naked Kitchen este un film frumos!

Lasă un răspuns

