Primaria – episodul 2

Mi-Rae are ideea geniala (in opinia ei) de a participa la concursul de Miss pentru a-si plati datoriile. Primarul vrea sa-l insarcineze pe Jo Guk cu responsabilitatea acestui eveniment, dar acesta, simtind ca e ceva dubios, incearca sa refuze. Mi-Rae, ingrozita ca Miss Hering ar putea fi anulat, intervine in forta si Viceprimarul se vede nevoit sa accepte.

Urmeaza o serie de interventii haioase ale lui Mi-Rae pe langa Jo Guk (care crede ca are de-a face cu o nebuna), cu scopul de a-l determina pe acesta sa schimbe limita de varsta de 24 de ani pentru participantele la concurs. Totul culmineaza cu o memorabila scena la piscina locala, unde Jo Guk realizeaza ca adevaratele motive ale lui Mi-Rae sunt perfect normale.

Vazand ca Viceprimarul nu cedeaza, Mi-Rae apeleaza la prietenii ei priceputi intr-ale calculatoarelor si boicoteaza site-ul Primariei cu mesaje ce denunta superficialitatea concursului de Miss.

Intre timp, Guvernatorul vine in vizita, si il copleseste cu atentii pe Jo Guk, ignorandu-l total pe Primar. Acesta o trimite pe Mi-Rae sa-i spioneze pe cei doi in timp ce le serveste ceaiul. Jo Guk ii permite lui Mi-Rae sa auda planurile impotriva Primarului si Senatorului Boo, fara sa o piarda din ochi. Cand Primarul ii cere sa redea discutia auzita, Mi-Rae se preface ignoranta, dar acesta nu o crede si o pedepseste, trimitand-o la munca pe teren.

Jo Guk incearca sa se apropie de Mi-Rae si sa afle daca i-a spus ceva Primarului, dar aceasta, inca suparata pe el, nu-i spune nimic, iar Viceprimarul incepe sa fie intrigat.

Sotul Consilierei Joo-Hwa se dovedeste a fi nimeni altul decat Directorul Lee, unul din putinii prieteni ai lui Mi-Rae din Primarie. Relatia dintre soti merge foarte prost, Directorul nefiind de acord cu activitatile sotiei sale.

Jo Guk o vede pe Mi-Rae facand munca pe teren si e mirat. Aceasta ii spune ca e partial si vina lui, iar el o invita sa bea ceva impreuna dupa ce termina, insa ea refuza. Mai tarziu, Mi-Rae e la o bere cu prietenii ei. Din intamplare, Jo Guk intra in acelasi local, coplesit de amintiri din copilarie.

Cei doi ajung in cele din urma sa discute, iar Mi-Rae marturiseste ca nu i-a spus Primarului nimic, insa e curioasa daca Jo Guk e ingrijorat pentru ea, sau e doar prevazator.

A doua zi, la sedinta despre Miss Hering, Directorul Lee vrea sa schimbe criteriile de alegere a candidatelor, dar Viceprimarul crede ca e o pierdere de timp, si nu intelege de ce trebuie sa se ocupe el de asa ceva, cand are probleme reale de rezolvat. Jo Guk o foloseste pe Mi-Rae (care era de fata) ca exemplu drept ce s-ar intampla daca candidatele ar fi alese pe baza aptitudinilor si nu frumusetii, si, sarcastic, ii spune acesteia ca ar trebui sa participe, apoi paraseste sedinta in graba. Directorul Lee insa insa o incurajaza pe Mi-Rae  sa participe cu adevarat.

Asa ajunge eroina noastra pe scena concursului Miss Hering, si se pare ca noile probe o avantajaza, fiindca reuseste sa se califice printre participante. Intre timp, Jo Guk are o intalnire cu BB, iar acesta il intreba daca isi doreste conducerea orasului Inju. Jo Guk refuza, replicand ca ceea ce vrea el este intreaga tara!

Lasă un răspuns

