„Detectivi in 40 de minute” – mister, crima si iubire adolescentina

4th Period Mystery – Detectivi in 40 de minute” este filmul care a fost ales sa fie tradus saptamana asta. E un film dragut, cu personaje interesante si un ritm alert. Avem misterul unei crime infaptuite intr-un liceu, un erou nevinovat, dar cu mainile pline de sange, o eroina care pare mai ciudata, dar ascunde sub „perdeaua” ei de par o minte sclipitoare (si un chip foarte dragut) si o limita de timp – 40 de minute pana la inceperea orei urmatoare, pentru a descoperi criminalul. Avem parte de conflicte tipice liceenilor, de personaje complexe (care din pacate nu sunt explorate indeajuns), urmariri ca-n filmele de groaza, deductii a la Sherlock Holmes si, bineinteles, simpatica poveste a unei prime iubiri.

Distributia:  frumuselul Yoo Seung-Hoo („Queen Seon Deok„, „Warrior Baek 

                         Dong-Soo„) – Han Jeong-Hoon, eroul ghinionist

Kang So-RaLee Da-Jeong, zisa si ‘Perdeaua’

Jo Sang-Geun  – copilul problema/victima Kim Tae-Gyoo

Jeon Jung-Hong – Profesorul Byeong-Soo, poreclit MUB (veti vedea ce inseamna)

Jeong Seok-Yong – Profesorul batran, ramas neinsurat, Kang Gook-Man

Park Cheol-Min („Queen Seon Deok„)- Profesorul ‘Caine Turbat’ Han Kang-Man

Vizionare placuta! (filmul va fi pus pe site cel tarziu maine)

4 gânduri despre &8222;„Detectivi in 40 de minute” – mister, crima si iubire adolescentina&8221;

  1. Eu am vazut deja filmul tradus in engleza. E un film foarte bun si logic dupa parerea mea. Am avut in minte o multime de suspecti, numai la adevaratul vinovat nu mi-a stat gandul. :))

  2. Te rog mult sa traduci si 4th Period Mystery Murder.Apare si Kim So Eun,actrita mea indragita

    • Dupa cum poti vedea si la inceputul articolului, acesta este filmul „4th Period Mystery” sau „4th Period Murder Mystery” (l-am gasit numit in amandoua felurile).
      Actrita Kim So-Eun trebuia sa joace rolul principal din film, dar a fost nevoita sa renunte din cauza programului incarcat. Kang So-Ra i-a luat locul.
      Filmul e dragut si asa. Cum deja l-am tradus, cred ca ti-am implinit dorinta, nu?🙂

Lasă un răspuns

