Primaria – episodul 3

L-am lasat pe Jo Guk marturisindu-i lui BB (care, dupa cum probabil v-ati dat seama, este tatal care il abandonase) adevarata sa ambitie, aceea de a deveni Presedintele Coreei de Sud. Insa BB ii rade in fata, si ii ordona sa schimbe primarul din Inju, pentru ca actualul nu este pe gustul lui, si are de gand sa-si faca o baza politica in oras.

Deprimat si umilit, Jo Guk se duce in vizita la o tanara, care se dovedeste a fi… logodnica lui, Go Go-Hae. Aceasta pare femeia perfecta: frumoasa, eleganta si bogata, insa relatia dintre cei doi este rece, bazata pe interese politice, astfel incat, atunci cand Go-Hae sugereaza ca Jo Guk sa ramana peste noapte, acesta este surprins si o intreaba care este motivul comportamentului ei (se dovedeste ca motivul este o sugestie din partea tatalui lui Go-Hae).

In Inju, Primarul Go, asistentul sau si Consiliera Min Joo-Hwa sunt ocupati sa indeasa bani intr-o geanta, depozitata in masina Senatorului Boo, care este foarte incantat de ajutor.

A doua zi, sedinta la Primarie. Primarul il lauda plin de sarcasm pe Jo Guk  pentru munca depusa la Miss Hering, apoi se grabeste sa treaca la urmatorul subiect (mutarea sediului Primariei – probabil o alta afacere dubioasa). Insa Viceprimarul nu are de gand sa mai suporte o alta umilinta, si da toata situatia peste cap, recunoscand ca nu a facut nimic pana acum, dar ca are de gand sa se implice intr-adevar in organizarea concursului.

Iesind victorios din sedinta, Jo Guk este intampinat de reporteri care il asalteaza cu intrebari despre concurs. Viceprimarul raspunde plin de siguranta, folosind aceleasi replici spuse de Mi-Rae in incercarile ei de a-l convinge sa o ajute. Oare a ascultat-o mai atent decat parea?

Intre timp, la hotelul unde sunt cazate concurentele la Miss, se tin repetitii, iar Mi-Rae e, bineinteles, oaia neagra, reusind cu greu sa tina pasul cu junioarele.  Jo Guk ajunge si el acolo, si are o intalnire furtunoasa cu Directorul Lee Jung-Do. Rezultatul: Viceprimarul trebuie sa se ocupe de stabilirea programul concurentelor pentru ziua urmatoare. In pana de inspiratie, Jo Guk are o idee salvatoare: sa ii ceara ajutorul lui Shin Mi-Rae.

Aceasta e insa ocupata sa repete numarul de dans, si nu raspunde la telefon. Auzindu-si colegele incantate de infatisarea Viceprimarului si suparata din cauza insultelor acestora la adesa ei, Mi-Rae inventeaza o intreaga poveste de amor intre ea si Jo Guk. Si, bineinteles, cand vorbesti de lup… Jo Guk apare, oarecum disperat sa vorbeasca cu Mi-Rae pentru a-i cere ajutorul. Ceea ce urmeaza… e istorie.

In cele din urma, Mi-Rae ajunge in camera lui Jo Guk, si cei doi incep sa lucreze la program, fara insa a pierde ocazia sa se tachineze. Cateva concurente, convinse acum ca cei doi au o relatie, asculta pe la usa, dar nu aud mare lucru.

Consiliera Joo-Hwa prinde de veste despre presupusa legatura dintre Mi-Rae si Jo Guk, dar i se pare atat de incredibil, incat nu este convinsa. Totusi, trece prin camera de hotel a sotului ei, Jung-Do, incercand sa afle noutati. Intalnirea nu decurge lin, casnicia lor e plina de reprosuri si amaraciuni. Insa, la plecare, Joo-Hwa observa melancolica ca Jung-Do a luat aceeasi camera in care isi petrecusera noaptea nuntii – flashback in trecut, unde cei doi erau o pereche indragostita.

In camera lui Jo Guk, dupa 5 sticle de bere, Mi-Rae incepe sa povesteasca despre Primar si secretele lui, iar Viceprimarul e numai ochi si urechi. Insa informatiile pe care le afla nu sunt tocmai cele la care s-ar fi asteptat…

A doua zi dimineata, Mi-Rae se trezeste pe canapeaua din holul hotelului. Fiindca adormise la el in camera si sforaia, Jo Guk o „evacuase” pentru a avea un somn linistit. Intampinata de intrebarile celorlalte concurente, Mi-Rae lasa sa se inteleaga ca a petrecut noaptea in patul Viceprimarului.  Aparitia lui Jo Guk, care sufera evident de dureri de spate (o carase pe Mi-Rae pana pe hol), intareste impresia ca cei doi au avut o noapre de amor. Pana si prietenii lui Mi-Rae, Boo-Mi si Directorul Lee Jung-Do, isi pun intrebari.

Programul cel nou consta in experienta de a vedea cum se pescuiesc heringii la bordul unui vas de pescuit. Toata lumea sufera (inclusiv Jo Guk), numai Shin Mi-Rae pare in elementul ei. Vazand-o discutand cu oamenii, Jo Guk o priveste cu luare-aminte. Oare incepe sa o vada intr-o noua lumina?

Seara, Mi-Rae ii aduce Viceprimarului programul pentru ziua urmatoare gata facut. E un proiect de renovare a casei unei familii sarace. Mi-Rae vrea sa plece imediat, dar Jo Guk o retine, spunand ca vrea mai multe detalii… Insa asistentul lui Jo Guk, Soo-In, apare pe neasteptate cu vestea ca mama acestuia a sosit in oras mai devreme decat era preconizat.

Intra in scena Jo Young-Hee, mama lui Jo Guk, o femeie care pare rece si plina de amaraciune, si deloc multumita de acesta. Dar ea nu a venit singura, ci cu… fiul lui Jo Guk, Jo Rang, un baietel serios si simpatic, incantat de catelul cumparat de „unchiul” Soo-In.

O noua zi, un nou program. Concurentele muncesc de zor pentru a renova o casa saracacioasa. Jo Guk isi face aparitia, imbracat impecabil ca intotdeauna, si plin de zambete, dar este imediat luat in primire de „sefa de santier” Mi-Rae, care il si pune la treaba. Dar apare Primarul Go, dornic sa faca poze pentru publicitate. Convinsa ca-si va pierde slujba daca este vazuta de Primar, Mi-Rae se ascunde intr-o camera cu Jo Guk, care se vede nevoit sa o ajute. Dar apare proprietara casei – nimeni alta decat batrana care era prietena cu Mi-Rae, si cere sa o vada pe aceasta. Primarul, impreuna cu toata echipa si cu concurentele, pleaca sa o caute pe Shin Mi-Rae, si o gasesc… intr-o pozitie compromitatoare cu Viceprimarul Jo Guk.

Lasă un răspuns

