Primaria – episodul 4

Sub privirile stupefiate ale Primarului & Co. Mi-Rae este dezvaluita in spatele linoleului, infasurata in jurul unuia dintre picioarele lungi ale lui Jo Guk. Situatia este destul de jenanta, dar nu are prea mari consecinte, toti cei implicati in concursul Miss Hering fiind invitati la o cina platita de Senatorul Boo. Dupa petrecere, Mi-Rae vine sa le aduca cateva bunatati de la masa bunicii si nepoticii ei, insa ii gaseste la fata locului pe Jung-Do si pe mesterul Yang (partenerul ei de lucru), ocupati sa puna tapetul. Cei trei termina treaba, cu rasete si voie buna. Pe cand Jung-Do duce gunoiul, vede masina Viceprimarului parcata in fata casei. Inauntru, Jo Guk priveste din spatele geamurilor fumurii cu o expresie de copil sarac care ii vede pe altii despachetand cadourile de Craciun.

Dimineata urmatoare au loc repetitiile finale, pentru ca este ziua concursului. Dar Shin Mi-Rae este de negasit. Viceprimarul soseste si observa imediat ca concurenta numarul 9 lipseste. Celelalte fete, in frunte cu pionul Consilierei Min, se grabesc sa o acuze pe Mi-Rae de nerespectarea regulilor. Soseste in graba si Mi-Rae, si explica motivul intarzierii: a petrecut toata noaptea terminand treaba lasata de celelalte concurente. O explicatie care insa nu conteaza pentru Jo Guk, acesta descalificand-o pe Mi-Rae cu raceala. Mi-Rae se simte ranita si umilit. Directorul Lee ii sare in aparare, spunand ca a fost cu ea noaptea trecuta (fapt despre care rautacioasa Sun-Hwa face tot felul de speculatii), si dupa acelasi criteriu ar trebui sa fie si el dat afara. Dar Viceprimarul afirma ca regulile se refera numai la concurente.

Jung-Do ii cere lui Jo Guk o intrevedere privata si il confrunta cu faptul ca stie ca acesta i-a vazut pe el si Mi-Rae punand tapetul, si deci cunoaste adevarul. Dar Viceprimarul sustine ca regulile raman reguli. Atunci Jung-Do ii reaminteste ca ei doi se cunosc demult. Viceprimarul recunoaste ca au fost colegi de facultate, dar asta nu inseamna ca ii va face favoruri. Insa Jung-Do il intreaba misterios „Doar colegi de facultate?” si il lasa pe Jo Guk sa se gandeasca la ce s-a intamplat in timpul studentiei.

Dupa ce isi face bagajele, Mi-Rae este asteptata de Jung-Do care o ajuta sa-si care geanta. Acesta incearca sa o consoleze si ii povesteste despre el si Jo Guk pe vremea cand erau colegi de facultate. Astfel aflam ca Jo Guk era bun la toate si chiar dansa tango! Apoi Jung-Do mentioneaza nonsalant faptul ca Jo Guk se pare ca a uitat noaptea pe care ei doi au petrecut-o impreuna! Bineinteles, auzind aceasta, imaginatia lui Mi-Rae o ia razna… pe ritmuri latino.

Intre timp, in biroul Primarului Go are loc un mare eveniment. Ministra Femeilor si Familiei a sunat in legatura cu Miss Hering, si se pare ca doamna Ministru ar dori ca Shin Mi-Rae sa iasa castigatoare! Primarul nu are nevoie de mai mult si, in ciuda opozitiei Consilierei Min, se grabeste catre locul unde se tine concursul pentru a se asigura ca totul va iesi dupa noul plan. Dar, surpriza, Shin Mi-Rae a fost descalificata. Primarul Go e furios si ii ordona Viceprimarului sa o aduca inapoi pe aceasta.

Afara, Jo Guk vorbeste cu un personaj misterios si ii multumeste ca a convins-o pe Ministra Femeilor si Familiei sa dea acel telefon. Ce??? Acesta a fost planul lui de la inceput?

Apoi, Jo Guk se duce la Mi-Rae sa o anunte ca o lasa sa se intoarca in concurs, fara sa-si ceara scuze pentru felul cum s-a purtat cu ea, bineinteles. Aceasta o infurie pe Mi-Rae, care rabufneste ca un vulcan si il face pe Viceprimar cu ou si cu otet, lasandu-l pe acesta perplex. Insa in final, eroina noastra se intoarce in concurs.

E timpul pentru Miss Hering! Spectacolul e reusit, iar la proba de talente, Mi-Rae surprinde pe toata lumea (in special pe Jo Guk) cand il invita pe Viceprimar sa danseze tango. Scena memorabila.

La finalul concursului, toate planurile dau roade si… Mi-Rae castiga titlul de Miss Hering! Dar rivala ei, „fata” plantata de Consiliera Min, e neagra de furie ca a pierdut coroana ravnita si monopolizeaza microfonul, incepand sa o acuze pe Mi-Rae ca a castigat titlul fiindca s-a culcat cu Viceprimarul si cu Directorul Lee. Mi-Rae nu stie ce sa faca la inceput, dar apoi incearca sa clarifice situatia, mergand pana in punctul in care declara ca e dispusa sa renunte si la coroana numai pentru a-si dovedi nevinovatia. In urmatorul moment insa, Mi-Rae lesina din cauza stresului (oare?) Jo Guk se grabeste sa o ajute si il vedem cu Mi-Rae in spate, alergand inconjurat de ziaristi. Aceasta pare in continuare lesinata, dar isi tine strans coronita…

Dupa cateva zile, in timp ce Mi-Rae si Primarul Go merg impreuna la diverse evenimente, Jo Guk se pare ca sufera din nou de spate… spre amuzamentul  asistentul Soo-In, care i-a planificat si lui participari la tot felul de  evenimente, fapt ce ii face pe Directorii de la Primarie sa creada ca Jo Guk vizeaza postul de primar.

Seara, Mi-Rae e cu prietenii la un pahar, sarbatorindu-si victoria. Acestia sunt foarte curiosi despre ce s-a intamplat de fapt intre ea si Viceprimar in camera lui de hotel. Boo-Mi remarca ca a doua zi Mi-Rae mirosea a alcool, iar Viceprimarul avea dureri de spate si trage concluzia ca Mi-Rae s-a imbatat si a sarit pe bietul barbat. Ofensata, Mi-Rae incearca sa prezinte lucrurile intr-o alta lumina, insa conversatia scapa de sub control si Mi-Rae se trezeste spunand minciuna dupa minciuna despre o noapte fantastica – parca rupta din romanele siropoase – petrecuta cu Viceprimarul.

La momentul culminant apare si Jo Guk la bar, iar Mi-Rae e disperata ca acesta sa nu afle ce-a spus si prietenii ei sa nu descopere ca totul e o inventie. Pentru asta, trebuie sa apeleze la artileria grea, la propriu! Si uite-asa se trezeste respectabilul Viceprimar pocnit peste ceafa si acuzat ca a pipait-o pe sub masa. Toata lumea e socata, mai ales Jo Guk, iar Mi-Rae, dupa ce declara cu ochii inlacrimati ca nu este femeie usoara, iese val-vartej afara. Jo Guk o urmeaza, incercand sa obtina o explicatie.

Afara, situatia se schimba dramatic. Mi-Rae il implora pe Jo Guk sa o ierte, incercand sa explice ca exista zvonuri despre ei doi, pe care mai apoi recunoaste ca tot ea le-a cauzat (spre stupefactia Viceprimarului). Pentru ca lucrurile devenisera complicate, Mi-Rae afirma ca a incercat sa puna capat discutiei si ca nu avea decat doua solutii, sa-l loveasca sau… sa-l sarute, asa cum fac cei din filme. „Dar varianta mea a fost mai buna ,nu?” intreaba ea zambitoare.

Insa Mi-Rae observa ca prietenii ei trag cu ochiul, si imediat il ia pe Jo Guk de gulerul hainei: „Daca esti un barbat adevarat, de ce nu recunosti ca un barbat? Daca iti place de mine, spune-o! Daca esti atras de mine, spune-o!„. Cu glas scazut, Mi-Rae il roaga pe Jo Guk sa nu o dea de gol. Insa acesta, razand, afirma ca mai este o metoda, folosita in filme,  prin care o poate face sa taca, nu? Si apoi…

2 gânduri despre &8222;Primaria – episodul 4&8221;

  1. descrierea episodului mi-a deschis pofta sa il urmaresc ,mai repede. dar… nu il pot deschide chiar daca este pe site. ce trebuie sa fac?

    • nu se putea deschide pentru ca era incarcat foarte recent si are nevoie de un timp sa fie procesat de Dailymotion. acum merge. oricum, episodul 4 a fost foarte ghinionist, din cauza asta a si intarziat mai mult…

Lasă un răspuns

