Vesti bune pentru iubitorii „City Hall” – „Primaria”

Pentru toti cei care deja ii indragesc pe Shin Mi-Rae si Jo Guk si asteapta cu nerabdare aparitia urmatoarelor episoade, am vesti foarte bune. Pana acum, episoadele au aparut destul de rar (desi am incercat sa le termin cat mai repede) din motive pe care le-am mai repetat: in lipsa unor subtitrari soft am fost nevoita sa traduc in timp ce vizionam serialul hardsubat in engleza si apoi sa fixez timpii pentru fiecare replica cu ajutorul unui program de subtitrari (care mi-a dat batai de cap) , iar toate acestea dureaza foarte mult timp.

Din dorinta de a traduce serialul cat mai repede, m-am hotarat sa iau legatura cu echipa care a tradus „City Hall” din coreeana in engleza, echipa BON Funsubs, pentru a-i ruga daca imi pot trimite subtitrarile soft. Desi pe site-ul lor echipa mentioneaza ca nu distribuie subtitrarile soft pentru proiectele care au fost doar hardsubate, auzind despre proiectul meu de a traduce in romana acest minunat serial, au fost extrem de draguti si mi-au trimis subtitrarile chiar astazi.

Vreau sa le multumesc din inima in special celor din echipa de traducere „City Hall” si de asemenea intregii echipe BON Funsubs. Fara ei traducerea mea nu ar fi fost posibila, pentru ca nu cunosc limba coreeana iar subtitrarea lor mi-a folosit drept text sursa.

I want to thank from the bottom of my heart to City Hall Team and BON Funsubs. Without them, my translation wouldn’t be possible, because I don’t know Korean and I used their subtitles as my source text.

PS: daca cunoasteti limba engleza si vreti sa vizitati pagina celor de la BON Funsubs, iata adresa blogului lor: http://bonchu.net46.net/

sau a paginii lor de pe „d-addicts”: http://fansub.d-addicts.com/B.O.N_FunSubs.

2 gânduri despre &8222;Vesti bune pentru iubitorii „City Hall” – „Primaria”&8221;

  1. Multumesc pentru vestile bune si vreau pe aceasta cale sa multumesc si celor care te ajuta in acest proiect minunat

    • Da, cei de la BON Funsubs au fost neasteptat de draguti. Adevarul e ca nu-mi pusesem mari sperante cand i-am contactat, dar se pare ca mai exista si oameni care ajuta dezinteresat. Ar fi frumos sa intalnim si pe la noi mai des acest gen…

Lasă un răspuns

