Primaria – episodul 5

Jo Guk o da pe Mi-Rae pe spate, si la propriu, si la figurat. Insa desi prietenilor acesteia scena le pare un sarut, de fapt Viceprimarul o mustruluieste pe Mi-Rae pentru comportamentul ei, ce-i drept, intr-un mod mai original… Biata Mi-Rae oricum ramane naucita dupa intamplare (ah, buzele lui CSW atat de aproape ar inmuia genunchii oricarei femei).

A doua zi, la Primarie, lucrurile revin pe fagasul normal. Mi-Rae este din nou o umila secretara (cum nu pierd ocazia colegii ei sa-i aminteasca), iar Jo Guk e preocupat de planurile lui politice. La biblioteca, Mi-Rae il vede pe Viceprimar de la spate si isi cere din nou scuze pentru intamplariile din seara precedenta. Ce nu stie ea este ca cel cu care a vorbit este de fapt Soo In, asistentul lui Jo Guk, care, inarmat cu informatiile picante aflate, se duce si isi tachineaza seful.

Mi-Rae se intalneste cu Jung-Do si ii cere premiul in bani cuvenit. Acesta ii dezvaluie crudul adevar: conform actelor oficiale, banii i-au fost deja inmanati, iar ea a ales sa-i doneze. Mi-Rae este socata  si suparata, Directorul ii reaminteste ca asa stau lucrurile la Primaria din Inju, si ii spune ca trebuie sa se decida daca va trece totul cu vederea sau va lupta pentru drepturile ei.

Mi-Rae il suna pe Jo Guk sa-i ceara ajutorul. Acesta o cheama la un hotel, unde isi face aparitia si logodnica lui, Go-Hae. Jo Guk ii spune cu raceala lui Mi-Rae ca nu intentioneaza sa o ajute, insa Go-Hae aduce in discutie „favoarea” ceruta Ministrei Femeilor si Familiei. Reactia lui Jo Guk le surprinde pe ambele femei. Go-Hae e suspicioasa, iar Mi-Rae arde de curiozitate sa afle care este „chestia” legata de doamna Ministru. Jo Guk incearca sa isi consoleze logodnica, insa nu-si poate lua gandul de la o anume secretara…

A doua zi dimineata, Mi-Rae il face pe Jo Guk sa plece din camera sub un pretext, pentru a afla adevarul de la Go-Hae. Aceasta ii devzaluie ca Jo Guk a aranjat ca Mi-Rae sa castige Miss Hering, din mila…

Mi-Rae pune cap la cap lucrurile si ajunge la concluzia ca a fost un pion intr-un joc politic. Are o confruntare cu Viceprimarul si il intreaba daca si el este implicat. Acesta isi asuma responsabilitatea – desi nu stie ce s-a intamplat intr-adevar, era constient ca exista coruptie si nu a facut nimic in privinta asta. Jo Guk o atentioneaza pe Mi-Rae ca, daca decide sa-l infrunte pe Primar, si-ar putea pierde slujba.

Mi-Rae decide sa accepte suma pe care i-o oferise Jung-Do ca sa treaca totul cu vederea, pe principiul „ce e bun pentru altii e bun si pentru mine”, insa se vede ca acest lucru o apasa. Pentru o persoana buna nu e niciodata usor sa ascunda o faradelege.

Intre timp, Go-Hae se duce sa-si viziteze viitoarea soacra, insa aceasta nu o are deloc la inima, si nu se sfieste sa o spuna.

Mi-Rae afla noi informatii despre escrocheriile Primarului, dar apoi este trimisa sa tina un discurs la Festivalul Florilor, unde este prezent si nimeni altul decat… Viceprimarul. Avem parte din nou de scene haioase si tachinari.

Intorsi la Primarie, Jo Guk si Mi-Rae afla cu surprindere ca Directorul Lee Jung-Do a demisionat.

Consiliera Joo-Hwa ajunge acasa si incearca sa se certe cu Jung-Do din cauza demisiei, insa acesta este foarte calm si chiar incearca sa o tachineze. Apoi aduce vorba despre „spital”, lucru care parca o innebuneste pe Joo-Hwa. Aflam ca aceasta nu poate avea copii, iar vestea infertilitatii a afectat-o foarte mult, si continua sa fie ca o rana deschisa pentru ea. (Imi place cuplul Joo-Hwa si Jung-Do, au multe nuante)

Jo Guk vrea sa se intalneasca cu Presedintele Consiliului Orasenesc, Consilierul Kang, si se duce la pescuit pentru a incerca sa-l atraga pe acesta in partidul lui. Insa acolo se intalneste si cu Jung-Do. Dupa, Jo Guk isi invita fostul coleg la un pahar, si incearca sa afle ce s-a intamplat intre ei pe timpul studentiei, fiindca nu-si aduce aminte. Cand Jo guk intreaba, in gluma, daca nu cumva s-au culcat impreuna, Jung-Do raspunde simplu „da”, ceea ce-l lasa fara cuvinte timp de cateva clipe pe Viceprimar. Insa apoi discutia o ia pe taramuri politice. Jung-Do refuza sa-l ajute pe Jo Guk in incercarea de a atrage un membru al Consiliului in partidul acestuia.

A doua zi, Mi-Rae asteapta pe canapea sa intre in audienta la Primar, insa se „ciocneste” de Joo-Hwa. Intre cele doua ies scantei, dar in cele din urma intra in acelasi timp in birou. Mi-Rae isi cere premiul cuvenit si reinstalarea Directorului Lee in post. Auzindu-si sotul mentionat, Joo-Hwa ia foc (cred ca motivul antipatiei fata de Mi-Rae este de fapt gelozia) si ii cere Primarului sa o concedieze imediat pe Mi-Rae.

Astfel incepe batalia eroinei noastre.

Lasă un răspuns

