Primaria – Episodul 6

Daca la prima vedere „Primaria” parea o comedie pe fundal politic, acest episod da o turnura noua serialului. Eroii nostrii devin din ce in ce mai reali, cu defecte si calitati, iar vietile lor sunt in plina schimbare. Se pot intrezari si inceputurile unei mari iubiri…

Batalia dintre Consiliera Joo-Hwa si  Mi-Rae incepe o data cu demisia fortata a eroinei noastre, care este practic aruncata fara menajamente in strada si umilita in fata tuturor angajatilor de la Primarie. Jo Guk este martorul intregului eveniment.

Mi-Rae este hartuita, dar nu cedeaza, ci are indrazneala sa le tina piept celor care o nedreptatesc. Afirmand ca este un cetatean care vrea sa vorbeasca cu Viceprimarul, ea ii cere acestuia o intrevedere, dar Jo Guk  ii spune sa inceteze sa se mai foloseasca de el, fiindca a devenit obositor, si pleaca aparent foarte nonsalant, uimindu-l chiar si pe Soo-In cu atitudinea lui dura. (Desi, mai devreme, cand nimeni nu-l privea, expresia lui era trista…)

Mi-Rae ramane fara slujba, fara premiu si fara sprijin. Dar, bineinteles, fiind asa cum o stim, nu se da batuta, si se hotaraste sa lupte pentru drepturile ei. Ea suna la ziar si tine o mini-conferinta de presa plina de lacrimi, dar din pacate isi baga Joo-Hwa coada si in ziar nu apare niciun articol.

Jo Guk e la curent cu evenimentele si discuta cu Soo-In despre asta, intrebandu-se pana unde va merge Mi-Rae si daca ar trebui sa-i dea documentele cu activitatile ilegale ale Primarului Go. Viceprimarul iarasi se refera in gluma la ea drept King Kong, insa Soo-In obiecteaza, spunand ca a realizat ca Mi-Rae e draguta si oarecum naiva. Jo Guk rade si-si intreaba asistentul daca e interesat de King Kong, la care acesta raspunde „da”. Realizand ca Soo-In vorbeste serios, lui Jo Guk ii dispare zambetul de pe fata imediat. (gelozie… gelozie… )

Jo Gook este chemat de BB la el acasa, unde acesta il mustruluieste ca nu a facut niciun progres in implinirea sarcinii primite si ii spune ca nu are si nici nu a avut vreodata incredere in el.  Ca sa mai puna sare pe rana, BB ii face cunoscut ca l-a tinut sub observatie mereu. Acasa la BB apare si Soo-In, care se pare ca e si el unul din oamenii acestuia. Servind un ceai, Soo-In ii da raportul lui BB despre Jo Guk chiar in fata acestuia.

Viceprimarul este socat, dar se stapaneste, cel putin pana afara, unde explodeaza si ii cere lui Soo-In sa-i spuna de cand il spioneaza. Se pare ca de 4 ani. Jo Guk, indurerat si abia stapanindu-si lacrimile, se intoarce sa vorbeasca cu BB, si ii spune acestuia ca nu va mai veni prea curand pe la el. „Cred ca nu pot evita sa nu te urasc” sunt cuvintele de despartire pe care Jo Guk le spune tatalui sau.

In Inju, Mi-Rae isi anunta prietenii ca are de gand sa tina un protest de o singura persoana.

In prima zi, Primarul, vazand-o pe Mi-Rae in fata Primariei, ordona subalternilor lui sa o evacueze cu forta. Mi-Rae refuza sa plece, si in lupta care se isca, rochia ii este rupta. Jo Guk, care urmarea totul de la distanta, intervine si opreste totul, alungandu-i pe lacheii Primarului.

Apoi, Jo Guk ii inapoiaza pancartele care cazusera pe jos si se indreapta catre Primarie. Dupa cativa pasi insa, se intoarce, isi da jos haina si o infasoara cu blandete in jurul taliei lui Mi-Rae, pentru a-i ascunde ruptura din rochie. Nici un cuvant nu este rostit, dar nici nu e nevoie, cei doi isi vorbesc din priviri. De acum este clar ca exista sentimente intre ei, si amandoi stiu asta.

In biroul Primarului, Joo Hwa vine cu ideea de a nu lovi direct in Mi-Rae, ci in cineva drag ei, numai asa aceasta isi va inceta protestul. Astfel, Boo-Mi, prietena cea mai buna a lui Mi-Rae, este amenintata cu concedierea.

Boo-Mi vine la Mi-Rae si ii spune ce s-a intamplat, rugand-o sa inceteze protestul. Se pare ca Boo-Mi a facut cateva nereguli in proceduri, toate pentru cauze bune, dar destul pentru a-i da Consilierei motive sa o dea afara.  Mi-Rae nu stie ce sa faca. Daca renunta, lucrurile vor ramane la fel.

A doua zi Mi-Rae apare din nou in fata Primariei, iar Boo-Mi este concediata. Pana sa apuce sa rezolve lucrurile cu prietena ei, Mi-Rae are parte de o noua „surpriza” de la Joo-Hwa: o bataie cu oua din partea unor huligani platiti. Jo Guk urmareste ingrozitoarea scena de la fereastra, cu o expresie indurerata.

Seara, Mi-Rae se intalneste cu Jung-Do (pe care Jo Guk il vizitase si il rugase sa o ajute pe Mi-Rae). Acesta o intreaba daca ar putea renunta la protest daca ei toti isi primesc slujbele inapoi. Insa raspunsul este „nu”, Mi-Rae nu mai poate da inapoi, fiindca acum nu se mai rezuma totul la bani sau la slujba, ci motivele au devenit mai numeroase si complicate. Impresionat de atitudinea ei, Jung-Do o incurajaza.

Intre timp, Jo Guk e la restaurantul prietenilor lui Mi-Rae, aducandu-si aminte ca se dusese cu masina pana acasa la Mi-Rae cu o zi inainte (chiar inainte ca aceasta sa fie vizitata de Boo-Mi) si o surprinsese agatandu-i haina pe care i-o imprumutase la uscat. Vedem cum Mi-Rae, cuprinsa de amintiri ale tangoului, danseaza cu haina Viceprimarului, iar acesta o urmareste din masina, retraind aceleasi momente. Chipul lui Jo Guk e plin de tandrete si durere, poate din cauza ca isi inchipuie cat de mult i-ar rani pe amandoi o eventuala relatie romantica intre ei.

Prietenii lui Mi-Rae creaza un videoclip despre aceasta si greutatile prin care trece si il incarca pe internet. Raspunsurile nu intarzie sa apara. Practic, Mi-Rae devine un mic star peste noapte.

In urmatoarea zi de protest, Mi-Rae este uimita sa primeasca atentie si incurajari de la o multime de oameni. Gasca de prieteni ii dezvaluie isprava lor. Toata lumea e bucuroasa.

A doua zi dimineata, Jo Guk o asteapta pe Mi-Rae in fata casei.  Cei doi se duc sa ia micul dejun, iar Jo Guk se ofera sa o ajute pe Mi-Rae, insa numai daca au amandoi acelasi scop. Intrebat care este scopul lui, Jo Guk raspunde ca vrea sa-l dea jos pe Primarul Go si sa organizeze alegeri aniticipate. Mi-Rae are de luat o decizie importanta.

Un gând despre &8222;Primaria – Episodul 6&8221;

  1. multumesc; asteptam cu nerabdare urmarea; succes!

Lasă un răspuns

