Primaria – episodul 7

I-am lasat pe Mi-Rae si Jo Guk la restaurant, iar eroina noastra era pusa in fata unei alegeri decisive: sa se alature Viceprimarului in incercarea de a-l inlatura pe Primarul Go, sau sa faca tot ce stie ea, ca si pana acum. Bineinteles, Mi-Rae, fata desteapta, nu are incredere in motivele ascunse ale lui Jo Guk si ii refuza oferta, zicand ca ea nu urmareste altceva decat banii ce i se cuvin. Insa, la finalul discutiei, cu un zambet (inselator) de naiva, Mi-Rae dezvaluie ca motivul refuzului e faptul ca nu mai vrea sa fie folosita.

A doua zi, Mi-Rae e prezenta la datorie in fata Primariei, iar Jung-Do i se alatura, spunand ca o va sprijini. Dar necazurile nu intarzie sa apara, sub forma unui grup de protestatari profesionisti (da, se pare ca exista si asa ceva) care incurca lucrurile. La stiri apare o versiune distorsionata a evenimentelor, iar totul este orchestrat din umbra de… nimeni alta decat Joo-Hwa.

In sfarsit, Mi-Rae se intalneste cu prietena ei Boo-Mi, si desi discutia nu e deloc confortabila, este evident ca prietenia lor nu se va destrama din cauza evenimentelor din ultimul timp. Si cum un necaz nu vine niciodata singur, mama lui Mi-Rae si vecinele lor nu mai pot vinde in piata, deoarece proprietarii spatiului comercial de acolo sunt rude ale Primarului si le-au revocat contrectele de inchiriere. Mi-Rae e disperata, si desi Jung-Do este impotriva, ea se hotaraste sa apeleze la singura persoana care o poate ajuta.

Asa ca Mi-Rae renunta la mandria ei si se duce sa-l caute pe Jo Guk. Acesta se duce sa se schimbe in timp ce Mi-Rae il asteapta la poarta ca apoi sa iasa impreuna la cina. In camera lui, Jo Guk observa agrafa sclipitoare in forma de pestisor a lui Mi-Rae, care se afla pe biroul lui, si isi aduce aminte…  Era noaptea dinaintea concursului de frumusete, si se pare ca Jo Guk nu doar a privit-o din masina pe aceasta si pe Jung-Do muncind, ci chiar se afla la cativa metrii de ei! Atunci, el i-a gasit agrafa cazuta pe jos si a luat-o.

Mi-Rae si Jo Guk iau cina la restaurantul unui hotel de lux, iar fata noastra nu pierde ocazia sa se delecteze cu un desert delicios! Dupa cina, Jo Guk ii marturiseste lui Mi-Rae ca n-a mai intalnit o femeie ca ea. Insa urmarea comentariului nu e tocmai la ce s-ar fi asteptat Mi-Rae, dar pe noi  nu ne mira, doar e vorba de Jo Guk, nu? Viceprimarul vorbeste despre genul de femeie care infuleca mancarea.

Mi-Rae nu poate lasa un asemenea comentariu fara raspuns, si se lauda ca fostul ei iubit semana leit cu Hyun Bin, si ca-i zicea ca vrea s-o tina in buzunar, ca pe Degetica, s-o aiba mereu cu el. Cei care au vazut „My Lovely Kim Sam-Soon” vor recunoaste probabil replica lui Hyun Bin – partenerul lui Kim Soon-Ah din acel serial.

Insa, surpriza! Chiar in holul hotelului, Mi-Rae il vede pe sus-numitul fost iubit (care nu este Hyun Bin, din pacate), alaturi de noua lui iubita tinerica, pentru care o parasise pe eroina noastra. Mi-Rae nu vrea sa scape ocazia de a regla conturile cu fostul, si se duce sa-i ceara acestuia tot ce i-a cumparat: ceasul cravata, pantofii, etc. 

Jo Guk se alatura si el grupului, iar Mi-Rae, in stilul ei caracteristic, face ceea ce viseaza orice fata care a fost parasita: apuca bratul lui Jo Guk si se lauda cu noul ei iubit, care e frumos, inteligent, bogat, Viceprimar si, in plus, se va si casatori cu el in curand! Insa adevaratul soc este cand Jo Guk intra in jocul lui Mi-Rae si sustine sarada cu afirmatii… fierbinti, de genul: „Mergem sus? Deja am rezervat o camera. […] Ard de nerabdare.

(Unde este Cha Seung-Won cand noi fetele, avem nevoie de el, in asemenea situatii?)

In camera de hotel pe care Viceprimarul chiar o rezervase, Jo Guk ii da lui Mi-Rae documentele care detaliaza toate ilegalitatile comise de Primarul Go. Insa asta nu e singurul lucru pe care-l primeste Mi-Rae. Cu mare grija si tandrete, Jo Guk ii prinde agrafa pierduta in par, lasand-o fara cuvinte (si probabil cu genunchii inmuiati). Pentru astfel de gesturi, parca e mai usor sa-l iertam pe Jo Guk pentru momentele in care s-a purtat urat cu Mi-Rae, nu?

A doua zi, dupa ce toata noaptea a studiat documentle, Mi-Rae se intalneste cu Jung-Do si , desi amandoi sunt de acord ca Jo Guk va iesi cel mai castigat din toata treaba, Mi-Rae spune ca nu poate da inapoi dupa tot ce-a aflat despre activitatiile Primarului.  Prietenii lui Mi-Rae sugereaza tot felul de metode de „lansare a bombei”: presa, procuratura, internetul. Dar Mi-Rae vrea sa faca lucrurile in stilul ei, si distribuie dosarul coruptiei tuturor cetatenilor orasului. Acum toata lumea din Inju stie ce fel de Primar au…

Situatia nu e deloc roza pentru Primarul Go Boo-Shil. Atat Senatorul Boo (cu un mic „ajutor” de la Jo Guk) cat si Consiliera Joo-Hwa decid sa-l abandoneze si sa-si salveze propria piele. Primarul e obligat sa demisioneze si sa preia responsabilitatea pentru tot ce-a facut. Lupta s-a terminat.

In fata Primariei, Mi-Rae asteapta sa i se alature si alti cetateni din Inju care au citit documentele, insa trece o ora si ea e tot de una singura. Tocmai cand aproape pierduse speranta, lui Mi-Rae i se alatura o multime de oameni care ii sustin cauza. Nu lipseste Jung-Do, si ceva mai departe, nevazut, priveste si Jo Guk, care mai inainte isi inmanase demisia din functia de Viceprimar.

A doua zi, Mi-Rae sta pe banca in curtea ei, sub o ploaie de petale de cires, spunandu-si ca iar e somera. Adancita in ganduri, aproape nu-si da sema ca cineva se apropie usor…Este chiar Jo Guk (te gandesti la lup si lupul apare?), cu un buchet de flori. Cei doi se privesc in ochi mai multe clipe, vrand parca sa-si citeasca sufletul unul altuia.

Mi-Rae: De ce-ai venit aici?…

Jo Guk: Mi-a fost dor de tine.

Un gând despre &8222;Primaria – episodul 7&8221;

  1. Abia astept sa vad episodul care se anunta foarte fierbinte. Multumesc pentru postarea lui

Lasă un răspuns

