Primaria – episodul 9

Cand Mi-Rae incearca sa o sperie pe Jo-Hwa cu faptul ca va candida pentru functia de primar, nici prin gand nu-i trece ca afirmatiile i se vor implini. Se pare ca Boo-Mi isi inscrie in secret prietena in alegeri, dar, desigur, Jo Guk este „regizorul” din umbra al acestui show.

Această prezentare necesită JavaScript.

Mi-Rae realizeaza ca nu are alta solutie decat sa participe in alegeri, iar pentru a redobandii banii depusi de Boo-Mi ca taxa de inscriere trebuie sa obtina mai mult de 15% din voturi, lucru imposibil fara ajutorul lui Jo Guk. Dupa o intalnire tensionata in piata cu Jo Guk, fiul si mama acestuia, Mi-Rae ii cere ajutorul fostului viceprimar, iar o discutie mai mult decat interesanta pe malul marii le pecetluieste intelegerea.

Acum Mi-Rae devine Candidatul Nr 5, iar echipa ei ii include pe Jung-Do (spre supararea lui Joo-Hwa), Jo Guk si gasca ei de prieteni descurcareti. Insa lucrurile nu sunt atat de usoare, fiindca o campanie are nevoie de fonduri substantiale. Jo Guk o duce pe Mi-Rae sa intalneasca un sponsor, care se dovedeste a fi chiar logodnica lui cea cu zambet de gheata, Go-Hae

Un gând despre &8222;Primaria – episodul 9&8221;

  1. multumim mult si pentru acest episod. superb serialul!

Lasă un răspuns

