Eu tot vreau sa ma marit – episodul 5 (continuare)

Se pare ca traducerea acestui serial este urmarita de ghinion…

Nu am putut gasi o varianta mai buna a materialului video pentru episodul 5, asa ca voi posta Partea a 2-a asa cum o am, adica incompleta (lipsesc ultimele 10 minute).

Din nefericire, pe toate site-urile pe care am cautat am gasit aceeasi problema: Mediafire le-a sters conturile celor care incarcau episoadele pe Internet si acum acestea nu se mai gasesc. Deci nu stiu ce voi face in privinta episoadelor viitoare deocamdata. Administratorii blogurilor/site-urilor de unde descarcam promit sa incarce episoadele cat mai repede in alta parte, dar ei au zeci de seriale de incarcat, asa ca nu stiu cand va fi disponibil serialul nostru.

Daca cineva stie un site de unde inca se poate descarca „The Woman Who Still Wants to Marry/ Eu tot vreau sa ma marit„, va rog sa-mi spuneti imediat. E posibil sa mai fie pe undeva, fiindca desigur eu nu pot avea cunostinta de toate site-urile de genul acesta.

Asteptand vesti bune, intre timp imi voi indrepta atentia spre terminarea celorlalte proiecte incepute… in primul rand „Hair Show„. Sper ca problema asta sa fie de scurta durata, totusi. Stiu ca indragiti acest serial si il asteptati cu nerabdare. Fighting!

10 gânduri despre &8222;Eu tot vreau sa ma marit – episodul 5 (continuare)&8221;

  1. cum pot sa vad serialul eu tot vreau sa ma marit pt ca pana acum nu am areusit sa vad mai mult de 2 episoade si imi doresc foarte mult sa-l vad semnat coty.

  2. cred ca de pe blogul acela „mediumquality”, cand inca linkurile erau valide .
    daca nu primesti ep 5 ti-l trimit eu , cel mai sigur maine.
    ma bucar ca am fost de folos.

  3. buna,
    ti-am trimis ep 6 pe adresa pe care o ai pe ac site la comentarii/ intrebari.
    numai bine

  4. Holla
    Te pot ajuta cu acest serial, deja ti-am trimis episodul 5 pe adresa care o ai pe asiacamp.

Lasă un răspuns

