Eu tot vreau sa ma marit – actualizare

In primul rand vreau sa le multumesc atat Evei si lui Turok, cat si celor care mi-au scris pe mail, pentru ajutorul oferit. Va apreciez pe toti foarte mult.  Acum am facut rost atat de varianta buna a episodului 5, cat si de episodul 6, asa ca totul e ok.

Sper sa va bucurati de finalul episodului 5, e tare dragut!

Iar pentru fanele lui Kim Bum, cateva poze de anul asta…

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre &8222;Eu tot vreau sa ma marit – actualizare&8221;

  1. de cind asteptam si ep 7, 8 ,9……etc pe cind va rugam. frumos

  2. Buna Madame! Va rog sa pui filme „eu tot vreau sa ma marit” cel mai tare filmul si ador.. Pleasseee hurry up!!! Multumesc🙂

  3. draga madam fluture, baga tare cu tradusul. daca pana si o baba ca mine il gaseste sexy pe kim bum (si nu numai, cat de ingereasca – habar nu am daca exista termenul asta in dex dar mi se pare potrivit – a fost interpretarea lui in „padam, padam”) ce sa mai zic de tinerele :-)))

  4. Multumesc tuturor pentru ajutor. Acum nu mai exista nicio problema, episoadele sunt asigurate, si asta datorita voua.

  5. Ti-am trimis si ep 7 , asa… mai bine sa-l ai acolo…
    Cand mai ramai in pana de fisiere video, da-ne de veste.

Lasă un răspuns

