Stiri de peste mari si tari (nr.1)

Ma gandesc de ceva vreme sa initiez o noua rubrica, pentru cei care vor sa mai afle noutati din lumea filmului sau a muzicii coreene, si asa s-a nascut in spatiul virtual „Stiri de peste mari si tari„. Aici veti putea citi ce-au mai facut actorii indragiti, ce seriale/filme noi au mai aparut prin Coreea de Sud si ce mai pun la cale idolii din k-pop. De obicei, stirile se vor referi la ce s-a intamplat in saptamana precedenta, iar noi „numere” ale rubricii vor aparea in fiecare luni (astazi este o exceptie).

Desigur, asemenea informatii se gasesc si pe alte site-uri, dar e intotdeauna bine sa ai de unde alege, nu?🙂

Si cum bine spunea cineva la tv, „Sa trecem la… treaba”.

  • Saptamana trecuta a marcat debutul a trei seriale noi (si toate in aceeasi zi!) in universul k-dramelor. Primul pe lista este „Gaksital/Bridal Mask„, a carui actiune, plasata prin anii 1930, este centrata pe o figura misterioasa, un luptator pentru libertate Coreei de sub dominatia japoneza. Personajele complexe, actiunea bine dozata si o poveste atat captivanta cat si  umana, fac din acest serial un succes (dupa reactiile celor care-au vazut primele 2 episoade). Mai multe detalii puteti afla aici.
  • Al doilea serial este comedia romantica „I Do, I Do„, care ne-o aduce din nou pe micile ecrane pe Kim Sun-Ah, de data asta intr-o poveste  plina de umor, dupa drama „Scent of a Woman” de anul trecut. Eroina este o femeie de cariera, bogata, frumoasa si independenta, care are o aventura de-o noapte cu un barbat mai tanar (Lee Jang-Woo), iar apoi se trezeste insarcinata.
  • Ultimul, dar cu siguranta nu cel din urma serial, este thrillerul „Ghost„, cu So Ji-Sub in rolul principal. Plasat in lumea periculoasa a crimelor informatice, a  hakerilor si agentilor care-i urmaresc, „Ghost” este o poveste care surprinde prin rasturnari de situatie, scene puternice si personaje interesante. De asemenea, este singurul dintre cele trei seriale mentionate pe care l-am vizionat personal (primele 2 episoade aparute), si va pot spune ca sunt total captivata.
  • Daca tot n-am inceput cu stirile de lunea, haideti sa amintim si de serialul „Big„, care a avut premiera chiar ieri, si se lauda nu numai cu Gong Yoo in rolul principal, dar si cu faptul ca este produs de celebrele (in k-drama) Surori Hong, care au mai scris, printre altele: Delightful Girl Chun-Hyang , My Girl, Hong Gil Dong, You’re Beautiful, My Girlfriend is a Gumiho, The Greatest Love. Mai e nevoie sa spun ceva? Povestea serialului „Big” are la baza o idee pe care-am mai intalnit-o si-n „Secret Garden” sau „49 Days” – schimbul de trupuri. Aici avem un doctor de 30 de ani si un elev de 18. „Problema” e ca logodnica doctorului este si profesoara elevului, iar cand cei doi fac schimb de trupuri… incepe distractia!
  • In k-pop am avut zilele astea  premiere video de la nume mari, precum Big Bang – Monster, 2NE1  – Be Mine sau Wonder Girls – Like This (videoclipurile le puteti urmari pe pagina de Facebook a blogului).

Daca unii dintre voi au stiri interesante de impartasit, astept comentarii! (Ei, oricum, astept comentarii…)

11 gânduri despre &8222;Stiri de peste mari si tari (nr.1)&8221;

  1. dovada ca sunt incepatoare am uitat sa ma prezint:anisoara1

    • Buna anisoara1, si bun venit in lumea serialelor si filmelor coreene! Sunt sigura ca te vei simti bine aici si sper sa iti placa si acest blog, pe care l-am facut din dragoste pentru k-drame. Astept si alte comentarii cu pareri sau sugestii🙂

  2. sunt nou venita in lumea minunata a serialelor si filmelor coreene si va multumesc pentru aceasta rubrica , cu ajutorul dv. voi cunoaste mai bine aceasta lume si poporul corean va multumesc si va rog sa aveti grija de mine!

  3. buna ideea cu stirile mai ales ca sunt imbracate si intr-o haina pe masura. coreenii fac in veselie seriale si filme astfel ca, daca faci pauza o saptamana deja esti mult in urma cu stirile. multumesc pentru rubricuta …

  4. Mult succes cu noua rubrică a blogului. Ar fi interesant să ne ții la curent cu noile știri din lumea serialelor coreene. Dintre serialele noi apărute mi-au plăcut în mod special „Rooftop Prince” ; „The Moon That Embraces The Sun” ; „Gwanggaeto the Great” au meritat să fie urmărite. ^ . ^ ♡

  5. Multumim,este o idee foarte buna.De exemplu eu am urmarit „I do I do ” primele doua episoade si pot spune ca pentru cei care o iubesc pe Kim Sun -Ah este un regal.Imi scapase „Big ” si dupa ce am citit aici am vizionat imediat primul episod si mi-am dat seama cat de dor mi-a fost de Gong Joo.Si tot la recomandarea ta am vizionat primul episod din „Ghost” care este foarte interesant si gasesc ca si util pentru noi toti care sub adapostul anonimatului ne credem uneori fantome si facem mult rau sau ne lasam raniti de utilizarea internetului.Inca o data multumesc, din prima zi rubrica ta mi-a fost de mare ajutor.

    • Ma bucur tare mult ca rubrica a fost de ajutor, asta si speram. Eu inca n-am avut timp sa vad comediile romantice (desi sunt fana si Kim Sun-Ah si Gong Yoo), dar iti pot spune ca al doilea episod din „Ghost” trebuie vazut cat mai repede! Eu am fost foarte placut impresionata de directia in care au intors poveste. Nota 10 la rasturnari de situatie, mai multe nu spun😀

      • Bifat si episodul 2.Ai avut perfecta dreptate total neasteptata evolutia faptelor.Un serial care promite mult.

  6. o rubrica interesanta, mai ales ca-mi plac prezentarile tale. ghost ma atrage, subiectul pare captivant si, ofcourse, din cauza lui so ji-sub, unul din preferatii mei.

  7. Bună ideea acestei noi rubrici. Știri despre kpop tot ai de unde citi, dar mai rar despre seriale și filme. Mult succes cu această rubrică și, mulțumesc !

Lasă un răspuns

