Cum a fost salvat „My Tutor Friend” – o poveste in… doua

MadameFluture: De cand am creat acest blog, a aparut si in calculatorul meu un fisier denumit original „Proiecte viitoare” – care pe zi ce trece se face tot mai mare. Desi stiu ca nu voi avea niciodata timp sa traduc toate serialele si filmele pe care le-am adunat acolo… eu nu ma pot abtine sa strang ca furnicuta.

Printre primele proiecte care au sfarsit acolo se afla si o comedie romantica foarte populara in 2003 – „My Tutor Friend” – care, spre fericirea/surprinderea mea inca nu a fost tradus pentru tot romanul.

Dar cum eu sunt deja ocupata cu altele, peste „proiectele mele viitoare” se asterne praful, asa ca am ajuns sa ma intreb si eu – ca atatea personaje in serialele coreene: Ce ma fac?

Poate ca cineva acolo sus ma asculta, totusi. „My Tutor Friend” a fost salvat intr-un mod neasteptat. Dar, ca sa intelegeti mai bine, voi incepe intr-un stil deja consacrat:

A fost odata ca niciodata… o convorbire pe Messenger.

 Tina: Toti ne punem  – macar o data in viata – intrebarea:  „Oare exista destin? ’’ Eu voi raspunde cu toata increderea: „Nu numai ca exista, ci face parte din viata noastra”.

Ca orice om, iubesc intamplarile frumoase, nu cele triste, dar ambele sunt daruite de destin, iar de destin nu poti scapa!!!

Cel mai placutcadou daruit de Domnul Destin  a fost s-o cunosc pe Unnie a mea- adica Fluturasul nostru plin de surprize!

Cum s-a intamplat? Pai, pe blogul „Proiectele lui MadameFluture”  era postat un articol in care Fluturasul spunea ca ar vrea sa gasesca o varianta mai buna a episodului 5 din drama „Eu tot vreau sa ma marit„, iar eu,  „om al comunitatii”, am trimis un mesaj pe mail-ul Fluturasului cu un site unde era postat serialul. Ea, bineinteles, cunostea deja site-ul respectiv si nu am ajutat cu nimic, dar a fost totusi fericita ca sunt persoane care ar vrea s-o ajute si care ii urmaresc munca.

De la un simplu schimb de replici pe Messenger, am ajuns la o discutie interminabila si am stat pana a doua zi dimineata – desigur, fara sa ne dam seama.

De atunci ea este Unnie (*sora mai mare) a mea, iar eu Dongsaeng (*sora mai mica) a ei.

(Ce siropos suna! :-))

MadameFluture: Tina, ma faci sa rosesc… Cu toate vorbele despre destin, ma simt ca eroina unui serial coreean, unde, daca nu-i DESTIN, nu-i nimic! Oricum, tot coreenii pun mare pret pe prietenie, iar a noastra s-a cimentat in multe nopti albe in care am dezbatut virtutile actorilor coreeni – si vorbesc aici despre observatii pertinente asupra jocului actoricesc, in niciun caz despre comparatii intre zambete cu gropite, abdomene cu patratele si priviri ce cresc ritmul cardiac… nu, nu!

Inainte sa ne plictisim total cititorii, sa revenim totusi la subiectul  nostru.  Asa… deci, cum m-a ajutat Tina sa „salvez” filmul „My Tutor Friend” ? Pai, a fost cam asa…

[… fragment dintr-o conversatie pe Messenger – inca nu cantasera cocosii …]

tina: … oricum sper ca vacanta asta sa reusesc sa traduc mai mult*, sa citesc mai mult si sa invat mai mult…

(*Nota informativa: Tina colaboreaza la traducerile catorva serial de pe Viki)  

madamefluture:  sper sa facem o data si un proiect impreuna… ar fi frumos.

tina: as vrea tare, tare mult

madamefluture: si eu

tina: un film de postat pe site-ul tau!

madamefluture: daaa, un film ar fi perfect!

tina: care?

madamefluture: pai un film care sa-ti placa si tie, evident…

Tina: e un film cu o meditatoare…

madamefluture: my tutor friend, nu?

 […]

Si cu aceste cuvinte, DESTINUL a fost pecetluit si s-a nascut un proiect comun care va va aduce voua aceasta minunata poveste de dragoste pe care am numit-o “Iubita mea meditatoare”.

Tina: Mie inca nu-mi vine sa cred ca acest film nu a fost tradus pentru publicul larg pana acum.

Poate par rea, dar ma bucura acest lucru. Astepta sa fie tradus de mine, deci…😀

Spre surprinderea mea, am reusit sa-l traduc destul de repede, dar cine n-ar face-o, atunci cand e vorba sa traduci replicile frumosului Kwon Sang-Woo?!

MadameFluture:  Eroul nostru este intr-adevar actorul Kwon Sang-Woo (din serialele “Stairway to Heaven”, “Damul” sau filmul “Pain”). Ai perfecta dreptate, Tina, cand te uiti la el, practic ii sorbi cuvintele, iar traducerea „curge” usor.

El face pereche cu Kim Ha-Neul (cunoscuta mai ales din filmele “My Girlfriend is an Agent” “Blind”, “You’re my Pet”, dar si din seriale precum “On Air” sau “Road Nr. 1”). O surpriza placuta este Gong Yoo (nu mai e nevoie sa-l prezint, nu?) care apare aici in rol secundar.

Povestea filmului „Iubita mea meditatoare” este simpla: o fata de 21 de ani, in anul al 2-lea de facultate, da meditatii la engleza pentru a-si suplimenta veniturile. De voie, de nevoie, ea se trezeste meditatoarea unui tanar de aceeasi varsta cu ea, dar care inca este in ultimul an de liceu! E de la sine inteles ca baiatul e bogat, arogant, nepoliticos si total dezinteresat de invatatura… cum altfel?

Insa dragostea, ca o adevarata minune ce este, schimba viata chiar si celui mai incapatanat baiat de bani gata. In stilul “Mandrie si Prejudecata”, cei doi eroi vor invata lucruri noi despre viata si despre ei insisi, iar intre timp, ne vor incanta si pe noi, cei care-i urmarim din fata ecranelor.

Tina: Si asa… cum a spus Unnie  mai sus,   „My Tutor Friend„/”Iubita mea meditatoare” a fost salvat!

MadameFluture:  Astea fiind spuse, Unnie si a ei Dongsaeng incheie transmisia si va ureaza vizionare placuta!

Filmul va fi postat foarte curand.

Filmul poate fi vizionat in sectiunea „Filme„.

9 gânduri despre &8222;Cum a fost salvat „My Tutor Friend” – o poveste in… doua&8221;

  1. eugenia
    scriu pentru prima data pe acest blog al lui MadameFluture si as avea si eu o rugaminte. cum pot vedea filmul my tudor friend ? multumesc ptr. raspuns

  2. Sunteti doua surori dragute!Munca in echipa face mult bine , desi aceasta munca, cum am mai spus-o nu este asa de usoara. Pasiunea voastra este una minunata pentru care va multumesc. Abia astept si eu filmul! Minunati toti actori, i-am urmarit pe fiecare in parte si le cunoscut prestatia.
    Pe KSW il vad acum in Bad Love.

  3. madamefluture si tina va multumesc anticipat pentru filmul my tutor friend, pe care l-am cautat pe toate site-urile si nu l-am gasit tradus. astept cu mare nerabdare postarea lui, sa-l vad pe super talentatul ksw. inca o data mii si mii de multumiri pentru munca dvs. va doresc o vara frumoasa.

  4. unde’s doua puterea creste. iar subiectul pare potrivit pentru zilele de vara cand avem nevoie de o briza care sa ne racoreasca si sa ne mentina buna dispozitie.

  5. Ma bucura nespus ca ti-ai gasit o sora mai mica. Sper ca o sa faceti o echipa pe cinste. Sunt multe persoane in lumea asta care se cunosc si se simt asa ca voi doua. Chiar si mie mi s-a intamplat. Cunosc pe messenger cateva fete pe care pur si simplu le iubesc. Ne-am descoperit pasiuni comune si un limbaj comun. Nu ne plictisim niciodata. M-a incantat povestea voastra. Abia astept fructul colaborarii voastre. Ce pot sa spun decat ca va iubesc. Impartasim aceeasi pasiune, e adevarat ca voi munciti si noi doar primim de la voi. Imi pare rau ca nu pot ajuta cu nimic, dar va port recunostiinta maxima.

Lasă un răspuns

