Stiri de peste mari si tari (nr. 6)

  • Am mai vorbit despre serialul „To the Beautiful You„, remake-ul coreean al faimoasei drame japoneze pentru adolescenti (si nu numai🙂 ) „Hana Kimi„. Dupa cum am mai spus, tinerii actori/cantareti Sulli (din formatia f(x) )si Minho (din formatia Shinee) vor fi protagonistii unei povesti despre o fata care se deghizeaza in baiat pentru a intra la o scoala exclusiv pentru membrii sexului tare… Ei bine, filmarile deja au inceput, iar noi ne putem astepta ca luna viitoare sa putem vedea aceasta noua k-drama. De curand paparazzi au si surprins-o pe eroina Sulli pe platoul de filmare, cu un look schimbat. Actrita si-a taiat frumosul par lung pentru a intra in pielea personajului, asa cum si mai celebra Yoon Eun-Hye a facut-o in urma cu cativa ani pentru „Coffee Prince„. Sa speram ca  „To the Beautiful You” se va ridica la inaltimea asteptarilor.
  • Protagonistul dramei „Time Slip Dr. Jin„, actorul Song Seung-Hun, se pare ca este multitalentat. In ciuda programului foarte incarcat, el a inregistrat recent o melodie pentru coloana sonora a serialului, numita „Last Love„. Un purtator de cuvant a declarat ca vocea actorului este „dulce si plina de emotie”, si se potriveste perfect cu tonul cantecului. Eu astept sa aud rezultatul final, dar sunt sigura ca va iesi bine – uneori am impresia ca toti coreenii s-au nascut talentati la muzica…
  • Song Joong-Ki ( „Tree With Deep Roots„, „Sungkyunkwan Scandal„) va fi eroul unei noi melodrame numita „Nice Guy” (de fapt, titlul intreg ar fi „There’s No Such Thing As Nice Guys” adica „nu exista baieti buni„). Alaturi de el nu va fi alta decat talentata Moon Chae-Won („The Princess’ Man, „Arrow, the Ultimate Weapon„). Melodrama beneficiaza de scenaristul unor productii de succes, precum „Will It Snow for Christmas„, „I’m Sorry I Love You si „A Love to Kill„. Din distributie mai fac parte si actrita Park Si-Yeon („Coffee House„), precum si actorul Lee Kwang-Soo („Dong Yi„, „City Hunter„).  „Nice Guy” este povestea unui barbat care este tradat de femeia pe care o iubeste. Pentru a se razbuna pe ea, el se foloseste de o alta femeie care si-a pierdut memoria. Fiind vorba de o melodrama, cu siguranta vom avea parte de personaje complicate, multe intrigi, tradari si lacrimi. Serialul va avea premiera pe 5 septembrie, dupa incheierea lui „Gaksital„.
  • Chiar astazi are loc premiera unui alt serial pe care l-am mai mentionat in rubricuta mea de stiri. Este vorba despre „Golden Time„, drama medicala al carei protagonist este dragul meu Lee Seon-Kyun („Pasta„, „Coffee Prince„). Eu oricum aveam de gand sa urmaresc serialul (dintr-un singur motiv, lesne de inteles😀 ), dar am fost intrigata si dupa ce am citit un interviu in care Lee Seon-Kyun vorbeste despre personajul lui, descriindu-l ca „un nou tip de doctor fata de ceea ce-a aparut pana acum in k-drama„, care este mai mult interesat de medicina orientala si totusi devine intern la un spital unde va avea parte de experiente care-i vor schimba viata. Este un personaj care, desi a suferit in viata, e dragut si naiv si ne putem astepta sa devina un doctor grozav.
  • Si acum este timpul pentru o „bomboana vizuala„. Saptamana care-a trecut a marcat multe premiere in k-pop. Formatii celebre precum Super Junior, 2NE1 sau T-ara au lansat cu success noi videoclipuri. Dar debutul care pe mine m-a incantat cel mai mult a fost al talentatului Jung Woo-Young, membru al binecunoscutei formatii 2PM, care si-a lansat primul album solo, numit „23, Male, Single„. El a lansat de asemenea si videoclipul pentru piesa „Sexy Lady” (pe care o ascult non-stop de cateva zile😀 ). Pentru cei dintre voi care nu au vazut „Dream High„, in care Woo-Young a intruchipat personajul Jason, il puteti admira aici pe coperta revistei „Men’s Health„.

6 gânduri despre &8222;Stiri de peste mari si tari (nr. 6)&8221;

  1. Imi plac dramele cu tema medicala,imi place LSK ,imi plac stirile tale saptamanale.Astept cu nerabdare Golden Time despre care nu stiam ca debuteaza astazi.Multumesc mult.

  2. peste mari si tari se munceste in draci. nu stiu cum isi planifica oamenii astia timpul de mai au vreme sa si respire. dar asta nu poate decat sa ma bucure, pentru ca, la randul meu si eu voi fi foarte ocupata.

  3. App. de „bomboana vizuala”…cum l-ai numit tu..l-am admirat si in” Dream High”(si nu doar pe el…) dar nu ma supar daca il admir si pe aceasta coperta…cool!! MersiK!:-*

  4. Multumesc pentru minunatele stiri!.Am sa le urmaresc mereu cu aceiasi placere. Lee Seon-Kyun, imi place mult! Eu i-am admirat prestatia si in „Thousand years of love”(sper ca am scris bine) alaturi de actorul meu preferat So Ji Sub.

  5. O, da ! De când așteptam un serial cu Song Joong Ki în rol principal…❤ O să aștept serialul cu sufletul la gură. ;))

  6. Multumesc pentru stiri. Le asteptam cu nerabdare. Ca de fiecare data , complete, stirile imi umplu viata de o vesnica asteptare. Mereu imi doresc ca ceea ce citesc aici sa si vizionez. Multumesc

Lasă un răspuns

