Petty Romance – Iubire frivola

Am vrut sa numesc acest articol < Motivul pentru care n-am terminat inca traducerea episodului 7 din „Eu tot vreau sa ma marit > , dar am realizat ca-i mult prea lung…😀

De fapt, m-am gandit indelung la un titlu destul de interesant care sa exprime: 1. cat de mult mi-a placut filmul; 2. cat de bucuroasa sunt ca l-am tradus eu; 3. cat de mult il iubesc pe Lee Seon-Kyun (Oppa!)

Din pacate, titlul cel grozav se pare ca nu vrea sa isi faca aparitia, asa ca trebuie sa va multumiti numai cu numele filmului.

Hmm, cu ce sa incep? Cu Lee Seon-Kyun, evident! „Petty Romance” este primul lui mare succes cinematografic, el fiind cunoscut mai mult pentru rolurile din drame de televiziune precum „White Tower„, „Coffee Prince” si „Pasta„. In acest film, el are ocazia de a juca din nou cu partenera lui din drama „My Sweet Seoul„, actrita Choi Kang-Hee („Protect the Boss„).

Despre ce este vorba in aceasta comedie romantica picanta?

Avand urgenta nevoie de bani pentru a recupera un portret al mamei sale, artistul de benzi desenate Jeong Bae (Lee Seon-Kyun) intra intr-o competitie de manga erotica, al carui premiu e o suma considerabila. Desi e un bun desenator, Jeong Bae nu se prea descurca cu scenariul povestii, asa ca isi cauta un scenarist… si se alege cu Da-Rim (Choi Kang-Hee), careia ii promite jumatate din premiu daca vor castiga.

Desi Da-Rim isi da aere de mare scriitoare si se lauda la fiecare pas cu experienta ei sexuala, ultima ei slujba fusese ca autoare a unei rubrici de sex intr-o revista pentru femei, unde compensa faptul ca e virgina copiind din carti celebre precum „Kama Sutra„.

E de la sine inteles ca Jeong Bae si Da-Rim in aceeasi camera sunt ca flacara si fitilul – rezultatul e adesea exploziv si plin de amuzament. Desi au firi diferite, cei doi se comporta ca doi copii. Daca mai adaugam aici si tenta „sexuala” a muncii lor  – faptul ca trebuie sa creeze o poveste erotica impreuna –  obtinem o comedie delicioasa, careia nu-i lipsesc momentele romantice, pasionale si care pastreaza totusi si o doza de realism.

In Coreea de Sud filmul a fost catalogat drept „interzis minorilor”, dar eu zic ca nu-i chiar asa…  e vorba aici mai mult de picanterie verbala, nu vizuala, ceea ce e normal avand in vedere fundalul pe care se desfasoara povestea, si anume, competitia de benzi desenate cu tema sexuala.

Deci… nu-mi ramane decat sa va invit sa vizionati filmul.

PS: Am doar un avertisment, pentru fete… Lee Seon-Kyun este al meu!😛

6 gânduri despre &8222;Petty Romance – Iubire frivola&8221;

  1. Multumesc pentru traducere si postare! Si astept o revenire spectaculoasa printre noi!

  2. Buna seara! Ma bucur de mult de favoarea subtitratilor dvs si deoarece pomeneati in recenzie de filmul White Tower in care a jucat si Lee Seon-Kyun, nu s-ar putea sa-i faceti subtitrarea? Eu l-am vizionat cat de cat pe Youtube dar, neavand suficiente cunostinte de limba engleza nu am inteles mare lucru si am pierdut si din savoarea filmului incercand sa-mi traduc. Multumesc, Dumitrita

  3. Wow! Nu fii asa de rea …ai putea sa-l „imparti”, nu? Abia astept sa vad fimul..multumesc!

  4. Wow o noua surpriza foarte placuta. Abia astept sa-l vizionez. Prezentarea pe care ai facut-o m-a facut sa-mi doresc expres sa il vad. Multumesc

  5. hahahaha… stii care e norocul tau? nu stiu cum se face, dar gradina coreeana e mare si ai de unde alege. daca l-ai antamat pe lee seon-kyun, al tau sa fie!!!!

Lasă un răspuns

