Stiri de peste mari si tari (nr. 9 )

  • Cea mai grozava stire – pentru mine, cel putin – este ca s-a anuntat deja cand va incepe sezonul 2 din „Vampirul Procuror„, si anume, in luna septembrie. Nu este atat de curand precum speram, dar nu conteaza, important e ca avem noi vesti. Ba inca mai mult de atat, poze oficiale cu personajele principale au fost facute publice. Procurorul nostru (Yeon Jung-Hoon) are o alta frizura, dar schimbarea cea mai mare o gasim la domnisoara procuroare (Lee Young-Ah), care lasa in urma imaginea ei usor naiva si devine mai sexy si mai matura. Sper ca asta inseamna ca vom avea parte de mai multe momente romantice intre cei doi… ca destul am fost tinuti in sah in sezonul 1. Si celelalte personaje indragite isi vor relua rolurile. Avem, desigur, un alt Procuror-Sef si, bineinteles, un nou dusman pe care eroul nostru trebuie sa-l invinga. Identitatea actorului ce a primit rolul principal negativ nu a fost dezvaluita inca, dar avem o fotografie din care ne putem da seama ca e tanar, mai mult ca sigur chipes si, nu in ultimul rand, se hraneste tot din pahar… si poate si din artera😀.
  • La serialul de actiune „City Conquest” se filmeaza de zor, desi inca nu a semnat un contract cu nicio televiziune. Probabil producatorii se bazeaza pe faima actorului principal, Kim Hyun-Joong („Playful Kiss„, „Boys Over Flowers„). Au aparut si niste poze foarte interesante de la filmari, care, trebuie sa marturisesc, mi-au trezit putin interesul. Il apreciez pe Kim Hyun-Joong mai mult ca si cantaret, decat ca actor, dar, cine stie, unde e vointa, si aptitudinile actoricesti se pot imbunatati. Sper ca asta sa fie cazul aici, fiindca oricat de frumos e un chip, pentru a interpreta un personaj cu succes e nevoie de mai mult de atat.
  • N-am putut rezista nici de data asta, trebuie sa postez o noua poza din drama fantastica „Faith„, macar numai si numai de dragul lui Lee Min-Ho. Desi, cred ca acest serial va avea multe de oferit, oricum, si sper din tot sufletul sa nu ma insel. Cel putin, relatia dintre erou si eroina debuteaza intr-un mod foarte interesant, el rapind-o din lumea ei pentru a o duce in trecut – si dupa cum se vede din imaginea alaturata, doctorita noastra nu se lasa usor… Ce-o sa se faca ea cu tocurile alea intr-un regat medieval?
  • Bomboana” de saptamana asta e dragutul Daniel Choi, care m-a cucerit complet cu aparitia sa – scurta dar cruciala – in serialul de succes „Ghost„. Ah, de fapt aparitia sa a fost mult prea scurta, dupa parerea mea. Ca actor, mi se pare mai expresiv decat So Ji-Sub si mi-as fi dorit sa-l vad pe el in rolul principal… (Daca cumva acesta va fi ultimul meu articol, sa stiti ca am fost asasinata de fanele lui So Ji-Sub!… De fapt, il admir si eu pe acesta ca orice femeie, dar, gusturile variaza… )

9 gânduri despre &8222;Stiri de peste mari si tari (nr. 9 )&8221;

  1. City Conquest pare un serial interesant din ceea ce văd din imagini.Cât despre actorul Kim Hyun-Joong pe care l-am văzut în Boys Over Flowers și Playful Kiss își interpretează de minune rolurile.
    De abia aștept premiera kdramei Faith ★.★

  2. Multumesc. Chiar daca nu sunt in tara abia asteptam stirile de saptamana asta. Multumesc. O sa ma inbolnavesc de diabet sigur, datorita bomboanelor pe care ni le servesti

  3. Si mie mi s-a parut mai expresiv Daniel Choi in Ghost, il ador pe So Ji Sub dar e ceva ce n-a mers pt mine personal, cu portretizarea personajului in acest serial

    • Da, e ca si cum ar fi „prins” undeva intre cele doua personaje, Woo-Hyun si Ki-Young. Uneori, cand il vad, am impresia ca nu e nici unul, nici altul. Mi-as fi dorit sa fi „imprumutat” mai mult din mimica lui Daniel Choi cand era Ki-Young… Am vazut alti actori in genul asta de rol care au facut asta si chiar simteai ca in spatele acelui chip se afla alta persoana. Dar, oricum, Ghost ramane un serial exceptional. De-abia astept finalul – mai sunt doar 2 episoade!

      • Ai dreptate, acelasi lucru l-am simtit si eu, in orice caz m-am uitat cu placere la serial dar favoritul meu ramane Gaksital, Joo Won e absolut bestial in rolul lui Lee Kang To!

        • N-am avut timp sa vad Gaksital, dar citesc cu regularitate rezumatele detaliate ele fiecarui episod, asa ca inteleg despre ce vorbesti. Cu siguranta trebuie sa-l vad cat de curand😀

Lasă un răspuns

