Faith – episodul 5 (sau cat de „grozav” e sa scrii rezumate la 3 dimineata)

E tarziu, sunt obosita si ma tot gandesc cum as putea sa rezum acest episod cat mai pe scurt… As vrea sa fiu elocventa, dar Mos Ene mi s-a asezat greu pe gene… 🙂

Tot ce pot spune e ca la inceputul episodului 5, doctora noastra Eun-Soo este grozava. Dupa aceea, Gi Chul este grozav. Apoi, e randul Reginei sa fie grozava si, bineinteles, sa se certe cu Regele, care – parerea mea – e tot timpul grozav (chiar si atunci cand prefera prudenta in locul riscului, cand ne arata partea vulnerabila si nesigura si, mai ales… ah, ce pot sa spun, actorul asta, Ryu Deok-Hwan mi se pare… grozav?😀 )

Si spre final, dupa ce-a stat cam trei sferturi din episod in lumea lui de gheata, Choi Young e si el… grozav!

PS: Desi insasi Birocratia Romana (a se intelege prin asta alergatul dupa acte care se practica la noi cand vrei sa rezolvi ceva) a conspirat sa ma tina departe de Lee Min-Ho – sustinuta de mai micii ei aghiotanti domestici Bulion si Gem (sub conducerea mamei) si cateva Vizite ale RudelorDestinul nu poate fi oprit…

Ha-ha! Daca am invatat ceva pana acum, e ca statul prea tarziu la calculator dauneaza grav luciditatii…

😀

6 gânduri despre &8222;Faith – episodul 5 (sau cat de „grozav” e sa scrii rezumate la 3 dimineata)&8221;

  1. Unnie, 3 dimineata?!
    Daca as fi Unnie a ta te-as ocara mult, mult, muuuult; dar sunt D. deci am sa-ti zic doar „Ai grija! Tu mi-ai spus sa nu mai traduc NICIOADATA la ore tarzii, dar tu ce faci?!”… Oricum, cu aceasta ocazie, ti-ai adus aminte de noptile de acum cativa ani in care stateai treaza pana dimineata ca sa inveti sau sa traduci?!:))

    • Drept sa-ti spun, nu prea am invatat noaptea, nici macar in sesiune🙂
      Nu-mi sacrific somnul decat pentru filme si alte lucruri care-mi plac.
      Si fiindca eu sunt Unnie, ar fi bine sa ma asculti si sa NU mai traduci noaptea!😀

  2. la 3 oooo unni cum se poate atunci la cat teai trezit dimineata? 1? eu cam asa ma trezesc cand ma culc pe la 3

    • multumesc pt traducere dar trebuia sa scri doar ca toti sunt grozavi si gata😀 :X

      • Ah, nici nu mai stiu cum e sa te trezesti la 1 dupa-amiaza… E bine ca tu te bucuri de experienta asta😀
        Eu ma multumesc cu cele 7 ore de somn minime pentru o odihna buna, deja si asta-i un lux…
        Chiar toti sunt grozavi, nu? Dar am simtit totusi nevoia sa spun in ce ordine au fost grozavi🙂

Lasă un răspuns

