Stiri de peste mari si tari (nr.15)

  • Dupa ce a fost starul serialului de succes „Ghost„, in care a jucat rolul un hacker ce preia identitatea unui detectiv, acum So Ji-Sub devine asasin in noul sau film „A Company Man„. Filmul va avea premiera in cinematografele coreene pe 18 octombrie si spune povestea lui Hyung-Do care, in ochii lumii, este sef de departament la o firma si pare ca are o viata obisnuita de salariat. Doar ca… firma este de fapt un paravan pentru o agentie de asasini, iar eroul nostru este printre cei mai buni din aceasta meserie. Insa atunci cand iubirea apare in viata lui (sub forma actritei Lee Mi-Yeon – Merchant Kim Man-Deok„), Hyung-Do decinde sa renunte la ocupatia lui si sa traiasca o viata normala. Dar a-ti da demisia de la o companie de asasini este, evident, mult mai dificil decat a renunta la o slujba de functionar… Eroul nostru se trezeste tinta unei adevarate „vanatori” atunci cand fostii sai colegi primesc misiunea sa-l elimine. 
  • Saptamana aceasta are loc premiera povestii despre dragoste, tradare si razbunare „Nice Guy„, dar se pare ca protagonistul Song Joong-Ki („Sungkyunkwan Scandal„, „Tree With Deep Roots„) a fost destul de ocupat in ultima vreme, el jucand si in filmul „A Wolf Boy” care va avea premiera saptamana asta la Festivalul International de la Torronto si va aparea in octombrie in cinematografele din Coreea de Sud. „A Wolf Boy” imbina fantezia cu romantismul si infatisaza iubirea inocenta si pura dintre un baiat varcolac – Song Joong-Ki – o creatura supranaturala care traieste intr-o casa parasita de la tara si o fata timida si retrasa – Park Bo-Young („Speedy Scandal„), care il invata pe acesta cum sa citeasca si sa se comporte ca un om. Insa relatia lor este in pericol cand Ji-Tae, un alt pretendet al fetei  – Yoo Yeon-Seok („Introduction to Architecture„), fiul unei familii bogate, incepe sa cauzeze probleme. Simtindu-se amenint, bestia din baiatul-lup iese la iveala, iar locuitorii satului se intorc impotriva lui. Cum va reusi fata sa-l salveze?
  • O noua drama se arata la orizont! Este vorba despre „Yawang” sau „Queen of Ambition” ce are ca protagonisti doua vedete de prima clasa: Su Ae („A Thousand Days Promise„, „Athena, Goddess of War„, „The Sword with no Name„) si Kwon Sang-Woo („Pain„, „Daemul„, „Iubita mea meditatoare„). Mi-ar placea sa spun ca cei doi vor juca intr-o comedie romantica care sa ne incalzeasca inimile, dar este vorba mai degraba despre o drama care vrea sa ne smulga lacrimile si sa le manance pe paine. Su Ae joaca rolul unei fete care este atat de saraca incat nu are cu ce sa-si ingroape mama. Ea decide sa scape de saracie si are un vis ambitios: acela de a deveni prima domana a Coreei. Ambitia ei este atat de mare incat ea e gata sa sacrifice orice pentru a-si atinge scopul. Iar cel sacrificat este barbatul inocent care o iubeste mai mult decat orice, jucat, bineinteles, de Kwon Sang-Woo. Dupa modelul „Nice Guy„, el nu ramane inocent multa vreme, ci pregateste o razbunare de toata frumusetea. Printre conspiratii politice, ambitii uriase si promisiuni tradate, ma intreb daca eroii nostrii isi vor regasi umanitatea si iubirea… Eh, speranta moare ultima, nu? Altfel, de ce ne-am mai uita la drame?🙂
  • Mi-a fost destul de greu sa ma decid asupra „bomboanei” de saptamana asta. Sunt atatia frumusei pe taramul k-dramelor incat o fata isi poate pierde somnul incercand sa aleaga…😀  Spre surprinderea mea, solutia m-a lovit in timp ce urmaream o reclama la TV. Stiti voi, aia cu Twix-ul stang si Twix-ul drept… Drept urmare, m-am gandit sa fac si eu un twix si sa va ofer portie dubla. Iar de asta data, avem ceva si cu aroma japoneza – ca tot sunt o fana a serialului „Rich Man Poor Woman„, care din fericire este acum tradus si-n romana. Deci… avem asa: bomboana coreeana este nimeni altul decat Song Joong-Ki, care zilele astea e peste tot (avand premiera unui serial si-a unui film, nu-i de mirare), iar bomboana japoneza este, desigur, Oguri Shun, care face o treaba minunata in serialul mai sus amintit.

8 gânduri despre &8222;Stiri de peste mari si tari (nr.15)&8221;

  1. Unnie, Unnie… fac carii de la atatea bomboane buuune rau de tot:))
    Cum se face ca-l intalnesc atat de des pe Kwon Sang-Woo, in ultima vreme? Oare ii place de mine sau de alta cititoare de pe acest blog?
    App. Am vazut (pe 10.09) primul episod din Vampirul procuror 2 dar fara nicio subtitrare… tu l-ai vazut? Vai ce zambete si ce priviri au fost…
    Fighting, draga mea Unnie.

    • Ardeam de nerabdare sa vad Vampirul Procuror, stii doar… Insa daca il vedeam fara subtitrare (desi mai inteleg eu cateva cuvinte in coreeana) m-as fi simtit foarte frustrata. Asa ca, stau si astept subtitrarea in engleza, ca o fetita cuminte😀 … de fapt, nu chiar asa de cuminte fiindca am citit totusi rezumatul primului episod (m-a invins curiozitatea, ce sa fac?)

      Tot ce pot spune e ca serialul a ramas la fel de bun. Sper sa o tina tot asa.

      PS: Miss you, D!

      • Ai dreptate! Dar nu stiu cum n-am mai rezistat, stii ca eu nu urmaresc ceva daca nu are o subtitrare, macar in engleza.
        Dar s-a intamplat sa trebuiasca sa ma scol pe la 11 ca sa merg in oras ca sa-mi cumpar cateva „boarfe” pentru scoala, si nu mai aveam somn pe la ora 8 dimineata si am intrat putin online ( pc-ul meu nu mai merge, si-a dat duhul, deci partea a2a din SL trebuie sa mai astepte, acum mi-a imprumutat un baiat laptopul lui ca de altfel nu puteam sa ma uit la niciun video care nu-i postat pe viki… singurele video-uri care mereau in ultima vreme la pc-ul meu sunt cele de pe viki)… deci, sa continuam, si eram pe facebook si deja toata lumea era in febra „vampireasca”…
        Vampirul a inceput sa zambeasca mai des si chiar in primul episod o priveste pe tipa cu acea privire de „e periculos, sa ai grija de tine” si tipa ii raspunde tot cu o privire „am sa am, daca patesc ceva… o sa vi tu imediat sa ma ajuti, pentru ca tu simti cand am nevoie de tine”.
        OMG, stii cat imi place mie sa vorbesc:))
        PS: Mie mie mult mai dor de tine… s-ar putea sa fiu maine seara online, dupa 19, stii bine asta -totusi sper sa poti intra si tu cand o sa fiu eu. ( Azi am intrat online de la 10 dim. si cred ca am sa stau pana la 17, trebuie sa merg undeva si n-am sa mai apuc sa intru diseara online)

  2. Le-am citit asa pe nerasuflate, la cafeluta!!Multumesc!:-* Am ceva timp de cand nu intra-i pe blogul tau, imi fac meaculpa, dar am avut o vacanta mai lunga care m-a tinut departe de „informatia virtuala”.!! Imi cer scuze!!

  3. vad ca so ji sub e neobosit. bomboanele tale sunt bomboni buni rauuu, iar pe oguri shun il bag in punga de trufe

  4. De abia aștept să îi văd pe Song Joong-Ki în Nice Guy iar pe Su Ae în Yawang,sunt actori extrem de talentați. ^ ^

  5. de 10 x 10 pentru stirile de saptamana aceasta (si ca stire si ca prezentare). eu abia astept sa o vad pe Park Soo Ae – „Regina lacrimilor”, preferata mea, intr-un nou serial. multumesc…

  6. De azi de dimineata urmaresc sa vad cand va apare articolul. Iata ca in sfarsit a aparut. L-am devorat la propriu. Stiri interesante. Bomboane de te baga in toate bolile pamantului. Multumesc. Vom vedea actorii nostri preferati in niste roluri interesante

Lasă un răspuns

