Cutia cu bomboane a Tinei – prima degustare

Hello, tuturor!

Sper ca stiti deja cine sunt dar am sa ma prezint din nou – ca sa fiu sigura – sunt Tina, sora de suflet a Fluturasului. Unnie m-a ajutat sa-mi creez propia mea rubrica, „Cutia cu bomboane” In aceaste articole voi posta, in fiecare vineri, poze cu unii dintre cei mai „fierbinti” cantareti din k-pop.

Dar va avertizez ca acest material contine multe calorii si multe sortimente!

Pentru inceput, prima bomboana este L (Myung-Soo) din trupa Infinite. El mi se pare a fi mereu carismatic, chiar daca rade sau plangea in hohote, pentru simplu fapt ca este el insusi. Anul asta si-a facut si debutul ca actor, in serialul „Shut Up Flower Boy Band„. (Aceste poze, desi nu se vor compara cu unele din cele ce vor urma, vor fi mult mai adecvate pentru varsta mea si preferintele mele in materie de baieti).

A doua bomboana, este Jung Yong-Hwa din trupa CN Blue. Pe langa faptul ca-i un cantaret talentat, el e si compozitor si actor (cine-l poate uita in „Heartstrings„?). Unnie a mea insa i-a gasit si un defect: „baiatul asta-i prea cuminte…nu-si da deloc hainele jos :))

Si a treia si ultima bomboana, este Taeyang (Dong Young-Bae) din trupa Big Bang. Si acum i-acum… acest baiat chiar stie cum sa profite de tot ce i-a dat „Mama Natura” si asta se poate observa foarte bine in pozele de mai jos.

5 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – prima degustare&8221;

  1. omg baietii astia sunt buni..prea buni dupa parera mea cred ca in curand dau in diabet =))in faza terminala=))imi rubrica ta e ffoartee interesanta:X

  2. Bravo Tina, îmi place cutiuţa ta cu bomboane… Aştept şi vinerea viitoare, să văd cu ce ne mai serveşti.

  3. buna,Tina
    stiu cine esti si foarte bine ai facut asa va completati una pe ceealalta,”va ajutati’,pe mine insa aceste poze imi infloreste imaginatia o am fooooarte maaare asa ca mai astept vesti de la voi,da totusi pe cand”eu vreau sa ma marit”,pa

  4. draga tina, aici e un complot la scara mondiala. tu si cu unnie a ta vreti, ca de la al mai tanar pan’ la cel cu barba sura (categorie la care intru eu) sa dea in balbaiala. mi-as dori sa am cu 30 de ani mai putin dar, trec peste asta si tot ma uit cu drag la baietii astia care-l au ca model pe adonis. ciumpalaii astia de dambovita isi umfla muschii precum schwarzenegger si nu-mi place de loc. himmm, si zici ca Jung Yong-Hwa n-a facut dus niciodata? :-)) ia sa facem o reclamatie :-))

Lasă un răspuns

