Faith – episodul 12

Eroul nostru se pregateste de o batalie epica cu Gi Cheol, pe cand Eun-Soo alearga cu parul in vant sa-l salveze ea de data asta. Aici cred ca am ramas…

Desigur, exista mai multe feluri de a salva pe cineva. Uneori e nevoie doar sa-i dai un motiv pentru a trai. Desi, din cat am vazut eu, Choi Young nu era chiar atat de pregatit sa moara… (Daca veti observa, in momentul cheie din lupta cu Gi Cheol, Capitanul nu-si urmeaza planul sinucigas.)

Episodul 12 marcheaza jumatatea serialului „Faith„, insa eu am avut impresia ca abia acum incepem cu adevarat povestea lui Choi Young si Eun-Soo. Poate pentru ca, in sfarsit protagonistii nostrii nu mai sunt confuzi, ci iau decizii importante pentru viata lor. Iar iubirea se pare ca face un pas inainte, asta insemnand multa dragalasenie si scene ce ne vor face sa zambim!

Dar asta nu e tot. Noguk si Gongmin par ca devin mai apropiati – desi nu atat de apropiati pe cat as vrea eu😀 – si continua sa fie un cuplu adorabil. Aflam ca Gi Cheol are o slabiciune. Si, cu siguranta nu in ultimul rand, il vedem le Lee Min-Ho razand.

Dar sfarsitul ne aduce tensiune si introduce un nou personaj ale carui motivatii si intentii sunt un mister. Ce rol va juca el in poveste? Si va putea rezista Eun-Soo tentatiei jurnalului „calator in timp”, care o poate ajuta sa se intoarca acasa?

Intre timp, Choi Young e prins intr-o alta lupta pe viata si pe moarte (baiatul asta nu are o clipa de odihna!), dart de data asta, razboinicul nostru are toate intentiile sa scape teafar. Fiindca, pentru prima data dupa 7 ani de „somn”, isi doreste cu adevarat sa inceapa sa traiasca. Ah, iubirea…🙂

PS: Seara trecuta am facut si eu o descoperire EPICA. Am aflat ca pot incorpora in articole si poze de tip gif  (pentru cei care nu stiu cu ce se mananca astea, sunt imaginile animate de genul celor pe care le puteti vedea si mai sus). Asa ca, de acum in colo, va voi teroriza cu aceste mici secvente care pe mine personal ma incanta foarte mult. Si ca sa va conving de cat de grozave sunt gif-urile … voi lasa imaginile sa vorbeasca

Si ca sa nu fiu acuzata de cauzarea vreunui diabet „Kronic” sau de cresterea ritmului cardiac, iata si cateva secvente ce va vor descreti fruntile😀

5 gânduri despre &8222;Faith – episodul 12&8221;

  1. Fataaaaaaaaa, m-ai zapacit de tot !!! Sa nu mi-o iei in nume de rau cum am inceput, te rog frumos !
    Zapaceala e cu filmele si serialele traduse de tine, dar si cu secventele asa-zise „hot”. Nici nu vad (ca alte persoane) a fi ceva rau in a admira un trup barbatesc frumos lucrat, cu „patratelele” prezente pe el ! Eu personal admir un astfel de trup din punct de vedere „artistic”, nu altcumva si mi-e drag sa vad astfel de sculpturi vii !!!
    In alta ordine de idei, pe cand continuarea de la episoadele 13-24 ? Nu de alta, dar m-ai lasat „neterminata” si inca in punctul culminant al luptei !
    Nu te mai plictisesc mai mult. Iti doresc multa sanatate si spor in toate cele !!! Cu stima si cu drag pentru tine si pentru tot efortul depus pentru noi, Hestia

    • Mersi pentru comentariu, mi-ai adus un zambet pe buze. Au existat niste „chestii” (a se citi „viata reala cu toate ale ei”) care m-au tinut departe de calculator si de traduceri in ultimul timp, dar ma „zbat” sa revin. Sper sa te mai bucuri si de alte bomboane vizuale pe care le tot aduc pe-aici, sau de cele prezentate de Tina in rubricuta ei. Astept si alte comentarii pe viitor🙂

  2. ha!ha!ha! draga mea, imaginile socante fac parte din serial?!!!! oricum, cred ca sunt bine-venite pentru cei cu inima mai putin slabuta. multumesc, nu m-am amuzat demult asa grozav!!!!!!

Lasă un răspuns

