Cutia cu bomboane a Tinei – a 3-a degustare

Hello!
Ce-ati mai facut saptamana asta? Voi ati inghetat de frig? Pentru ca eu DA! Asa ca ma simt obligata sa „servesc” ceva fierbinte ca sa nu se agraveze mica raceala.

Mai intai, am sa incep cu „sexosul” Kim Jae-Joong, fost membru al celebrei trupe  TVXQ/DBSK , acum membru JYJ. Pe langa faptul ca este cantaret, mai e si un actor carismatic – in „Protect the Boss” a fost atat de dragut! Iar in „Heaven’s Postman” a fost de-a dreptul criminal. In plus, am auzit ca si in „Dr. Jin” a facut o treaba exceptionala. Si, bineinteles, ca un star ce se respecta, practica si modeling-ul si compune si versuri. Ce fata nu s-ar indragosti de un baiat stiind ca are aceste calitati? (Sper sa aiba si un suflet bun – asa cum pare – asta-i „calitatea” ce conteaza cel mai mult)

Acum, ca sa dezghet si Antarctica, am sa pun o intreaga trupa!
Numele spune totul: Beast (sau B2ST).

Ultimul, insa nu cel din urma… Lee Jong-Hyun, din trupa binecunoscuta CN Blue. Acest pusti de doar 22 de ani ii intrece pe ceilalti mai in varsta decat el cu talentele lui. Cred, sau cel putin sper, ca voi sa-l fi vazut in singura drama in care-a jucat, „A Gentleman’s Dignity„, unde a facut totul ca la carte.

V-am spus ca e o editie speciala, nu?! Daca am omis s-o fac atunci o spun acum: DA, e o editie speciala!
In primul rand, pentru ca 3 e cifra mea preferata si… in al doilea rand, pentru ca CN Blue sarbatoresc cele 1.000 de zile de cand sunt staruri rock! Hai sa le uram „La cat mai multe zile de staruri rock, pentru ca va iubim pentru ceea ce sunteti si pentru ceea ce faceti din suflet, punand sentimente pe hartie si oferindu-ni-le noua.”

7 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 3-a degustare&8221;

  1. Buna,Tina…tu ma omori cu zile..secunde de cum arata acesti baieti…deci daca nu vrei sa ai o victima mai trimite-mi daa…fata eu glumesc.Ori cum eu va multumesc pentru ce faceti voi amandoua,astept vesti…pa

  2. Speram din suflet să nu mă duc iar la somnic, fără porţia promisă de desert… Mulţumesc, Tina, mai ales pentru Lee Jong-Hyun, care este o scumpete de băiat!

  3. Simteam nevoia de ceva dulce…MULTUMESC…

  4. Adevarul e ca nu numai ca sunt frumosi copii acestia dar sunt si foarte talentati dupa cum am vazut sunt buni sportivi cinta la multe instrumente de voce ce sa mai vorbesc au tot ce vrei ce mai.Deci sa o spunem pe romaneste hala de mama ce io facut.Iti multumesc dulceata pt delicatesele de astazi ca ne mai clatim si noi ochii sa nu uitam ca si noi am fost tineri cindva.

  5. miammm, miammm… dar Kim Jae-Joong e fatal. pentru sufletul meu si al lui madamfluture (sper sa nu gresesc) ne pregatesti o fondata cu Junsu? ca e mai dragut cand il gasim in cutie :-))

    • Nu gresesti deloc, Junsu e preferatul meu, si mi-ar placea tare mult sa-l gasesc in „cutie” cat de curand… Sunt sanse mari, pentru ca Tina stie care sunt „slabiciunile” lui Unnie😀

  6. Delicioasa editie. Cei prezentati azi sigur au tot viitorul in fata. Atmosfera s-a incins destul de tare. Ma simt ca in toiul verii. Multumesc Tina. Lee Jong-Hyun chiar mi-a placut in acest serial. O voce minunata, un aspect placut si un viitor super actor.

Lasă un răspuns

