Cutia cu bomboane a Tinei – a 5-a degustare

Hello!

Cum v-a fost in aceasta saptamana? Pentru ca mie totul mi-a mers de-a-ndoaselea!!!

Scriu acest articol de astazi, joi, ca sa ma pot elibera de tot stresul acumulat. In aceasta saptamana am aflat cu adevarat ce inseamna acea vorba: pretuieste ce ai, da valoare tuturor lucrurilor pe care le detii, da-le importanta. Eu acum sunt o persoana fara identitate. De ce? Pai, mi s-a furat portofelul unde, pe langa card, bani si o poza cu Siwon, mai aveam si buletinul…! Deci, am inceput sa cred ca am iesit cam bine in poza de la buletin😀

Gata! M-am eliberat de 50% din suferinta mea pe aceasta saptamana si multumesc Doamne ca a fost doar atat, iar eu sunt bine pentru ca abia asteptam sa scriu articolul de saptamana asta.

P.S.: Mi-a cazut vineri si Windows-ul de pe laptop, iar pc-ul meu nu prea funtionaza…

(Madamefluture: Tina e foarte constiincioasa si a facut cumva sa-mi trimita articolul pe e-mail fiindca nu dorea sa-si dezamageasca cititoarele sau sa lase pe cineva fara bomboane🙂 Gandurile voastre de bine sigur o sa-i aduca si noroc.)

Deci, haideti sa incepem!

Prima bomboana va fi… Lee Hong-Ki din trupa F.T. Island. Cred ca ati facut cu cunostinta cu el din drama „You’re beautiful„, unde a jucat rolul Kang On-Yu, adica copilarosul Jeremy.

Mi se pare un tip foarte adorabil, carismatic, cu o voce frumoasa si cu un caracter deosebit.

Data trecuta „copilul” era Rain, dar in aceasta saptamana este Hong-Ki. Voua vi se pare macar dragut acest tip?

A doua bomboana este „alergie la haine” Choi Siwon din trupa Super Junior.

Poate va intrebati ce e cu acea „alergie la haine”… Daca ati vazut macar 2-3 seriale in care a jucat o sa va dati seama, dar daca nu v-ati dat seama va voi explica eu: in orice k-drama / film in care a jucat a aparut macar intr-o secventa la bustul gol… repet, macar o data.

Voi lasa pozele sa vorbeasca pentru ca eu am ramas fara cuvinte.

Urmatorul pe lista este nimeni altul decat Shin Soo-Hyun din trupa U-KISS. Am zis sa incerc sa epuizez toti actorii din serialul „Dream High„, sper sa nu se supere nimeni.

Recunosc, nu am tinut cu el in drama, nu voiam ca el sa ramana cu fata la inceput, dar pe urma mi-am schimbat parerea pentru ca imi era mila de el, insa apoi iar n-am mai tinut cu el. Dar cum nu e in puterea mea sfarsitul unei k-drame… totul a fost surprinzator. Ador secventa cand a cantat cu IU, are o foce super frumoasa.

Si pentru faptul ca e Sf. Dumitru m-am gandit sa mai adaug ceva care sper eu sa nu dezamageasca pe nimeni.

Trupa cadou de astazi este EXO! Este o trupa de 2012 deci, haideti sa-i promovam si sa le facem cunoscut numele.

Sper ca acest numar sa nu va dazamageasca. Stiu ca aveti asteptari din ce in ce mai mari, iar eu am emotii din ce in ce mai mari. Multumesc tuturor celor care imi citesc in fiecare vineri articolul sau il asteapta cu sufletul la gura.

5 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 5-a degustare&8221;

  1. Hong-Ki – una dintre cele mai bune voci masculine actuale ale SK. Parerea mea. Si bombonica mea preferata de pana acum. Zic si eu ”in sfarsit” si la mai mare! Pfffiiii! Asta m-a facut sa ma ling pe bot ca o pisica.

  2. deja cutia nu mai e de ajuns. ne trebuie un sac :-))

  3. Sunt nişte copii dulci. Mulţumesc, Tina.

Lasă un răspuns

