Cutia cu bomboane a Tinei – a 6-a degustare

Hello!

In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca postez articolul abia acum, dar nu am avut timp sa-l scriu joi, ca de obicei, din cauza temelor.

Se pare ca iarna cam vrea sa-si faca simtita prezenta. Eheee, ea nu stie ca eu voi fi aici ca sa incalzesc atmosfera! Oricum, nimic nu se compara cu o imbratisare din partea iubitului, pritenului, sotului…

Nu cred ca toti cititorii au asa ceva asa ca m-am gandit sa pun din nou o intreaga trupa cu numele de Boyfriend. Trupa este formata din 6 baieti draguti, amuzanti si cu voci frumoase.

Stim deja foarte bine ca nu putem critica parerea cuiva, asa ca m-am gandit sa scriu mai putin si sa pun poze mai multe si sa imi spuneti pe cine ati alege din aceasta trupa sau din restul articolului.

Acum pe lista urmeaza Lee Dong- Hae, din trupa Super Junior – de asemenea foarte cunoscut si datorita k-dramei in care a jucat anul acesta, „Panda and Hedgehog”(tradus ca si „Domnisoara Panda si Domnul Arici”). Ce parere aveti de acet baiat?! Credeti ca e mai priceput la muzica decat la actorie, sau invers?! Eu cred ca s-a remarcat foarte mult prin rolul din serialul acesta. Era un bun „Chef”, daca-i pot spune asa.

Iar a treia bomboana din cutie este Kang Min-Hyuk, din trupa CN Blue. De ce l-am ales? Pentru ca-i place si lui Unnie foarte mult. E un copilas simpatic, amuzant, dragut, cu o voce de inger si ca un atu, a jucat in „Heartstrings„. Voua va placut de el in drama?! De acel copilas indragostit de o rebela?!

5 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 6-a degustare&8221;

  1. Un deliciu vizual. Multam Tina. Trebuie sa beau multa apa dupa dulcegariile astea

  2. Ca deobocei Tina, alegi tot ce este bun pentru noi. Yammmy, yammy!

  3. Clar… in noaptea asta il trimit pe Daniel la plimbare si fac o „petrecere in pijamale” cu CNBlue – da, cu toti 4! Frumusei i-au mai facut mamele lor🙂 Iar Min-Hyuk e cel mai frumos – fara suparare pentru fanele lui Young-Hwa (pe care il admir foarte mult, de altfel), insa, e de ajuns sa-i vedeti zambetul ala criminal din ultimele gif-uri ca sa va convingeti… Si, la 21 de ani, nu cred ca mai e „copilas”.
    Cat despre Dong-Hae de la Super Junior… delicios😀

  4. nu stiu ce vezi pe o strada din seul, dar tina draga, vad ca aduni toata crema :-))

    • (Imi permint sa ma bag…)

      Nu stiu nici eu ce se vede pe o strada din Seul, dar iti pot spune ca am dat o data – pe cand vizitam Roma – de un grup de tineri excursionisti din Coreea (am recunoscut limba, spre incantarea mea personala). Erau probabil studenti, dar baietii intr-adevar aratau destul de bine, majoritatea cel putin. Am fost chiar placut surprinsa.

Lasă un răspuns

