Cutia cu bomboane a Tinei – a 7-a degustare

Hello!

Tocmai ce am scris jumatate de articol, cand mi s-a blocat calculatorul si s-a pierdut totul…😦

Acum n-am  sa-l rescriu, ci voi scrie altul – ma gandesc ca nici calculatorului nu i-a placut.

Vreau in primul rand sa va salut si sa va multumesc pentru ca imi cititi articolele si-mi lasati comentarii cu parerile voastre. (Daca nu va place ceva, va rog sa va exprimati printr-un comentariu)

Am sa incep cutiuta din aceasta saptamana cu T.O.P (Choi Seung-Hyun), din trupa Big Bang. El a fost primul cantaret k-pop de care m-am indragostit. Prin melodia “Turn It Up” mi-a ajuns la inima – versurile melodiei si-au indeplinit menirea. Desi in mass-media are o imagine de „baiat rau” el e de fapt un baiat buuun… Anul acesta pe 4 noiembrie a implinit frumoasa varsta de 25 de ani.

Sa vedem ce spun pozele despre el:

„Iubirea mea ideala este genul de iubire in care pot sta linistit chiar daca nu suntem impreuna fiindca exista incredere intre noi.” – T.O.P.

Urmatoarea bomboana a mai fost  in „cutiuta” si ne-a placut atat de mult incat am s-o servesc din nou in meniul de astazi. Este vroba de Kim Jae-Joong de la JYJ.

Sincera sa fiu l-am ales si pentru ca am vazut pe Facebook o poza foarte frumoasa cu el impreuna cu un alt tip foarte carismatic… nimeni altul decat Song Joong-Ki!

A 3-a bomboana va fi aleasa de Unnie a mea. De ce ?! Pentru ca are un nou preferat din lumea k-pop.

As fi scris eu despre acest nou preferat, dar ma tem ca n-o sa iasa bine.  Aici nu ma refer la ce crede Unnie despre el sau sentimentele ei cand asculta noul lui album – nuu, un NU categoric! O cunosc prea bine (sper sa fie asa😀 ) pe Fluturas incat nu as gresi in legatura cu aceste lucruri, dar mi-e teama ca o sa-i placa prea mult surpriza si oricum o sa stea toata noaptea sa-i vada numele in articol si sa caute printre miile de site-uri poze cu el. Ii las aceasta oportunitate – sa scrie despre el – pentru ca stiu cat de mult il adora pentru vocea lui fermecatoare.

Unnie, sper sa-ti placa idea si sa ma ajuti sa-mi completez articolul. Fighting!

Madamefluture: Cum sa refuz eu o oferta de la Dongsaeng a mea? Mai ales cand gandurile noastre adesea se armonizeaza perfect in chestiuni ce tin de dulciurile masculine…

Bomboana mea nu are un invelis cu „patratele” (a la Rain…) si nici nu are trasaturile angelice ale lui Jaejoong – desi e dragut in stilul baiatul asiatic din vecini🙂. Insa „umplutura” bomboanei e divina: talent cat incape!

Obsesia mea muzicala din ultima vreme este K.Will – un artist cunoscut si iubit pentru cantecele pe care le compune si le interpreteaza desavarsit. Cu siguranta l-ati auzit – desi poate nu ati stiut – el a contribuit la coloana sonora a multor k-drame faimoase:  “Arang and the Magistrate“, “The King 2Hearts“, “The Greatest Love“, “Shining Inheritance“, ca sa amintesc doar cateva.

De asemenea, la numai 30 de ani, se poate lauda cu 6 albume – 3 integrale si 3 mini-albume – ultimul lansat chiar luna trecuta (cei interesati il pot descarca din categoria Muzica – Albume de pe acest blog). Ah, as putea sa continui, dar mi-e teama ca v-as plictisi🙂 . Mai adaug doar atat: K.Will este cunoscut si pentru faptul ca nu apare in propriile videoclipuri, ci de obicei acestea sunt „povesti” interpretate de actori cunoscuti, cum e si cazul ultimului single lansat, „Please Don’t…„.

Va salut si eu cu drag, si ne „vedem” curand si cu traduceri…

15 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 7-a degustare&8221;

  1. Draga mea Tina, m-ai „imbolnavit”, de parca nu eram eu bolnava destul… In viitoarea cutiuta cu bombonici poate faci loc si pentru Jang Geun Seok sau pentru oricine doresti tu, pentru ca tot ce am gasit in cutiile trecute m-a facut sa ma simt excelent… Iti multumesc pentru „tratatie” si astept cu nerabdare urmatoarea „cutie cu bomboane”

    • Buna.
      Am cautat prin articolele deja existente unul care sa-l aiba si pe Jang Geun-Seok, stiam ca am vorbit despre el pe undeva, pentru ca nu am sa mai postez niciun articol, momentan, pentru ca Unnie e in perioada de acomodare la noul ei job si ii este peste mana sa mai intre acum pe net.
      Ne vom revedea in curand cu noi numere si noi arome:) Multumesc frumos ca citesti ceea ce scriu.

      • Buna,
        V-am descoperit de vreo 3 nopti si 2 zile… „cutiutele” le-am citit pe sarite ( mea culpa)…promit sa „devorez” tot ce ati postat, si ma rog ca noaptea sa fie cat mai lunga pentru a citi toate articolele si comentariile. Pentru unnie acomodare usoara la noul job, iar pentru toata lumea multa dragoste si sanatate!

        • Multumesc in numele ei si…. multumesc in numele meu:)
          Asemenea si tie, multa dragoste, fericire si sanatate.

  2. Song Joong-Ki? Aplauze, aplauze, aplauze! Multe multe multe! Dar doar asa, un topping pe o bomboana? Nu o bomboana in sine? Merita! CU siguranta merita locul lui in cutie. Talentat, suuuper hot si in plus – baiatul bun care nu a existat niciodata!? A-do-ra-bil. E singurul lucru pe care il pot spune despre el.
    Una peste alta, vad ca ati cam lasat galantarul gol de ceva vreme. Si ce marfa de calitate mai are Hallyu de oferit. Il Woo, Jung Ki, Geun Suk – numesc numai trei dintre alea bune, cu sampanie, mai pentru dame rafinate si sofisticate ca Madam Fluture.
    Aplaud, aplaud si astept noutati! (Urarea cunoscuta: HWAITING!)

    • Song Joong-Ki e atat de dulce incat trebuie sa-l luam in doze mici. As minti daca as spune ca nu-l ador.
      Il-Woo va aparea cu siguranta pe la „stiri”🙂
      Jang Geun-Suk… imi placea cand avea o imagine mai masculina. Acum, uneori arata ca un personaj anime, iar eu prefer bomboanele cu ceva testosteron, precum Rain, Taecyeon sau Wooyoung…

  3. „Top” are look-ul de baiat rau si trecut prin multe, dar cat de mult ne plac acestia in locul celor in banca lor…Cea de a doua bombonica are un accesoriu demn de vazut : Song Joong-Ki!La moda sau mai bine zis in atentia tuturor cu serialul si filmul recent in care a jucat. Sa nu il lasam deoparte pe Kim Jae-Joong, care pe langa vocea plina de sensibilitate are si un corp plin de patratele si foarte armonios. Iar in ultimul rand ordinea a fost aleasa de Tina, KWill. O voce superba. Nu am cuvinte, sunt fascunata de el. I-am cautat melodiile si i-le-am ascultat. Fetelor, azi ati fost pe sufletul meu. Va iubesc pentru ca existati

  4. Super materialul!….Bravo pentru colaborarea voastra asa de fructuoasa!…..Si cel mai important aspect….va multumesc ca imi inseninati…zilelele( in special diminetile:) )! Mult succes in continuare!

  5. Mulţumesc fetelor pentru bombonelele oferite! Azi am dreptul să le consider cadoul vostru pentru mine!

  6. Jaejoong și Song Joon Ki inainte de Premiera VIP al filmului “Code Name: Jackal” cand Song a dorit sa-l felicite pe Jaejoong pentru realizare. in rest, la cat mai multe bombonele. multumesc!!!!

  7. Ai început cu TOP… foarte bine ! Ai continuat cu o dublă bombă: Joong Ki și Jaejoong… m-ai omorât. :)) Și ai încheiat cuminte cu K. Will, o voce grozavă ! Bombonei, bombonei, nu glumă. ;))

  8. Bomboanele acestea sunt foarte aromate!…o intrebare ….stati bine cu glicemia?…Top l-am intalnit prima oara ca actor nu ca si cantaret…m-a naucit, desi avea un rol negativ(iris)…cand am vazut ca mai si canta a fost fantastic….despre KJJ, am ramas fara cuvinte…iar a treia bombonica am ascultat-o mai dauna zi si am si salvat-o la mine……frumoasa melodie, iar povestea m-a emotionat.Multumesc din suflet pt aceste dulciuri!

Lasă un răspuns

