„Eu tot vreau sa ma marit” se marita

Titlul asta ma ameteste si pe mine… asa ca ar fi mai bine sa ma explic🙂

Stiti cu totii ca a trecut ceva vreme de cand n-am mai postat niciun episod din serialul „Eu tot vreau sa ma marit” (nu o sa calculez exact cat timp, fiindca nu vreau sa ma sperii singura). Mereu am zis: „aveti putina rabdare, incerc, va aparea in curand„. Dar pe masura ce zilele, saptamanile, lunile treceau, mi-am dat seama ca am nevoie de ajutor cu acest proiect.

Fiindca stiu cat iubiti povestea lui Shin-Young si a prietenelor ei (dar mai ales cat il iubiti pe Kim Bum), am ales sa fac o colaborare cu cei de la Asia Zone Movie pentru ca episoadele sa „curga” mai repede si regulat. Asa ca va pot promite cu constiinta linistita ca spre sfarsitul saptamanii care vine veti putea viziona (in sfarsit!) episodul 8 din serial. Iar de acum, cel mai probabil un nou episod va aparea saptamanal.

3 gânduri despre &8222;„Eu tot vreau sa ma marit” se marita&8221;

  1. Multumim ca nu ne-ai lasat cu ochii in soare cum s-ar spune si mai ales sa suspinam dupa KB.

  2. Tot respectul meu ca nu ai abandonat acest serial minunat asa ca felicitari si iti multumesc din inima.

  3. Minunata „bombonica”…..multumim fluturelui nostru drag! Mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

