God’s Quiz – doctori si politisti intr-un serial surprinzator

Cred ca nu va mira pe nimeni daca spun ca motivul pentru care am inceput sa urmaresc serialul „God’s Quiz” este un anumit actor… Prima data l-am vazut in „Faith” si am fost absolut fascinata. Dar ca sa intelegeti mai bine exact cat de „fascinata” am fost, se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte😀

Ati ghicit, este vorba despre Ryu Deok-Hwan, al meu nostru Rege Gongmin. Nu sunt singura care spune ca, desi este un personaj secundar, are atata talent incat uneori „fura scenele”. Park Se-Young (Noguk) capata vitalitate alaturi de el, iar Lee Min-Ho parca devine mai intens.

Dar gata cu „Faith„, sa trecem la „God’s Quiz„, unde gasim un Ryu Deok-Hwan total diferit – si mult mai aproape de adevarata lui personalitate, intuiesc eu.

God’s Quiz” nu este obisnuita k-drama, nici macar obisnuitul serial coreean de investigatii, ci as spune ca are elemente asemanatoare cu CSI-urile americane. Desigur, „savoarea” e tot coreeana, ceea ce e si mai bine (parerea mea).

Povestea incepe cand personajul nostru principal, tanarul doctor Han Jin-Woo (Ryu Deok-Hwan), geniu recunoscut si cu o personalitate mai „aparte”, ajunge sa lucreze impreuna cu o echipa de medici de autopsii si cu frumoasa – dar mult prea serioasa – detectiva Kang Kyung-Hee (Yoon Joo-Hee), la o serie de investigatii legate de boli rare sau cazuri medicale mai deosebite.

Fiecare episod dintre cele 10 ale sezonului 1 se ocupa de cate-un caz, iar fiecare caz este in acelasi timp o poveste emotionanta, din care privitorii sunt invitati sa traga invataminte. Avem desigur si un mister „de sezon” legat de secretul Doctorului Han (si nu, secretul nu este identitatea lui ascunsa de vampir🙂 )

Toate personajele sunt bine conturate, dar desigur, nu exagerez cand spun ca Ryu Deok-Hwan face toti banii. Nu cred ca as putea sa-mi imaginez un alt actor in pielea Doctorului Han, care este sarea si piperul serialului. Imi place foarte mult si dinamica dintre el si Detectiva Kang, mai ales fiindca parteneriatul lor imi aduce aminte de Castle si Beckett la inceput… (pentru cei care mai vizioneaza si seriale americane).

Mai multe nu dezvalui, ci va anunt ca foarte curand veti avea ocazia sa va convingeti si singuri. Imi era absolut imposibil sa nu traduc acest serial. Sper sa va placa si voua la fel de mult. Il voi posta sub numele de „Test divin„, o traducere libera a titlului original.

4 gânduri despre &8222;God’s Quiz – doctori si politisti intr-un serial surprinzator&8221;

  1. Ryu Deok-Hwan e foarte expresiv dar si foarte cald. mie-mi plac mai ales mutricelele lui …

  2. Mi-ai spus de ce urmaresti acest serial dar nu dc te-ai gandit sa-l si traduci.
    Dar nu-i o problema asta pentru ca imi dau seama dc-pentru ca iti place atat de mult incat n-ar fi o problema pentru tine sa-l revezi inca o data dezi esti trecuta de mult de aceste episoade.
    Ti-am spus ca ideea asta imi place- abia astept sa se acumuleze 2-3 ep si sa ma pun sa-l urmaresc dar am de urmarit si Faith:X:X:X] dar am sa-l iau la rand imediat cum termin cu Nice Guy:X
    Multumesc pentru munca depusa si sufletul pus in acest serial minunat.

  3. Super! Deabia astept serialul! Bravo uni! Mult succes in continuare!

  4. M-ai făcut curioasă. Tare curioasă. Am văzut eu la tine pe blog că urmărești serialul ăsta, mi-a părut interesant titlul, dar acum cred că am pus ochii definitiv pe el. La serial mă refer, nu la actor. ;)) Plus că genul ăsta de serial mă fascinează. Un CSI al coreenilor… țin’te bine, Alexandro ! :))

Lasă un răspuns

