Cutia cu bomboane a Tinei – a 8-a degustare

Hello!

V-a fost dor de mine sau doar mie mi-a fost de voi? Tind sa sper ca v-a fost… daca nu de mine atunci de „firma” mea de dulciuri.

Degustarea trecuta am fost placut surprinsa de numarul comentariilor. Sper ca de data asta sa fie in numar si mai mare!😀 Sunt costienta insa ca mai sunt persoane care imi citesc articolele dar nu lasa comentarii…

Astazi am aflat ca este si un Oppa printre acesti fideli cititori. Multumesc Oppa pentru ca-mi citesti articolele, conteaza foarte mult pentru mine.

Ati auzit de „Reply 1997„? Unnie a vorbit despre acest serial intr-un numar al „stirilor” ei. Acum aceasta k-drama se afla pe lista celor  pe care trebuie sa le termin pana in decembrie (altele ar fi „Full House: Take 2„, „Nice Guy„,  „Arang and the Magistrate„).

De ce am adus vorba despre acest serial va voi spune chiar acum. Daca vreti sa dati vina pe cineva, omul responsabil este adorabilul Seo In-Gook. Deci, v-ati prins cine-i prima bomboana de astazi? Daca nu, o voi spune oficial: prima bomboana este Seo In-Gook.

L-am vazut pentru prima oara in serialul mentionat mai sus si m-a captivat. E un actor carismatic, dar nu credeam ca mai are si alte calitati pe langa talentul actoricesc, aspect si charisma, insa se pare ca mai are si o voce de inger.

Madamefluture: La inceput am intrebat-o pe Tina ce cauta Seo In-Gook in „cofetaria” ei k-pop. Adica… el e actor, nu? Insa se pare ca si Unnie se insala, fiindca spre surprinderea mea am aflat ca Seo In-Guk mai si canta. De fapt, el s-a afirmat castigand concursul tv de talente Superstar K, si mai intai a fost cunoscut ca si cantaret. El are o multime de single-uri, un mini-album si chiar melodii pe coloanele sonore ale serialelor „Love Rain” si „Reply 1997„, in care a si jucat. Mai bine va las sa judecati singuri talentul lui…

Tina: A doua bomboana este Kim Dong-Jun din trupa ZE:A.  Nu as putea sa va detaliez parerile mele despre el pentru ca nu l-am urmarit indeaproape. Dar pot spune ca sunt poze in care seaman bine cu L din trupa Infinite iar asta, pot spune, e un atu mare pentru mine🙂

Se pare ca si de data asta pozele vor „vorbi” mai bine.

Madamefluture: Mama, mama, si ce „vorbesc” pozele astea… mi s-a aburit ecranul calculatorului…

Tina: Iar a treia bomboana este Park Yoochun de la JYJ. Acesta ne-a uimit prin dublu-rol interpretat in „Rooftop Prince„.  Toate laudele pe care le-a primit au fost meritate. E pentru prima oara cand l-am vazut ca nu se teme de nimic – spre exemplu in „Miss Ripley” parca interpreta totul cu o teama sa nu fie concediat…😀

Nu stiu ce sa spun despre vocea lui ce nu s-a mai spus deja – eu am ramas fara cuvinte doar vazandu-l interpretand si spunandu-si replicile in k-drame.

Madamefluture: Pentru Yoochun avem numai sortiment cu cacao si lapte – adica in alb & negru – potrivit pentru o imagine stilata (ca doar a fost Print intr-o k-drama, nu?).

5 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 8-a degustare&8221;

  1. oooo….da ce de „bomboane”….am ramas fara cuvinte! Felicitari Tina, pentru articol, este superb!…Mult succes in continuare iti doresc!

  2. Saraca inima mea. Toate bombonicile au fost cred ca pline cu alcool. M-am imbatat. Tina, multam,Madamefluture ce sa mai zic. Fara cuvinte. Pozele cred ca au spus suficient pentru toata lumea. Fetelor va iubesc stiti nu-i asa?

  3. Da, dragă Tina. Mi-a fost dor de tine şi de cutiuţa ta dulce. Nişte băieţi dulci, dulci, de să te lingi pe degete…

  4. imaginile alb-negru cu Yoochun sunt nemaipomenite pentru ca sunt foarte expresive si dramatice. cat despre Kim Dong-Jun, acolo trebuie pusa bulina cu „interzis minorilor si celor cu inima slaba”🙂

  5. Cum Dzeu sa nu abureasca ecranul calculatorului la asa bunaciuni si unde mai pui mai purtam si ochelari zau dulci rau darurile tale.Multumesc inca odata pt bunaciuni si mai asteptam ca de acum ne vrem portia si daca se poate cit mai mare sa fie sa nu te zgircesti da?

Lasă un răspuns

