Eu tot vreau sa ma marit – episodul 8

Stupid, stupid pariu! A venit sa bantuie cuplul abia format si sa le inabuse iubirea in fasa…

Shin-Young se inchide in ea, iar toate complexele ei revin in forta. Simtindu-se fara speranta, il accepta pe Sang-Woo, ba mai mult, se si afisaza cu el sub nasul lui Min-Jae, pe care-l ignora total. Min-Jae priveste totul cu ochi de catelus lovit, total nedumerit si ranit de evolutia evenimentelor. Ei, ce-i drept, eroul nostru era putin prea sigur si mandru de el, asa ca putina suferinta nu-i strica, zic eu. Dar ce-mi place mie la Min-Jae e ca nu renunta asa usor🙂

Se pare ca Sang-Mi e intr-adevar mama lui Min-Jae. Si nu e deloc o mama fericita… ci mai degraba se indreapta vertiginos catre o rascruce in viata ei. Dar putin noroc ii scoate in cale un barbat ce pare vrajit de ea… si nici nu va inchipuiti cine e! (sau poate da???)

Lucrurile merg perfect intre Da-Jung si Ban-Seok, dar destinul mai are cateva hopuri pentru membra trio-ului nostru care e obsedata de casatorie.

PS: De-acum trebuie sa le multumiti pentru traducere lui FLO86 si s3ver de la AsiaZone.

3 gânduri despre &8222;Eu tot vreau sa ma marit – episodul 8&8221;

  1. Cum pot sa vad serialul Eu tot vreau sa ma marit

  2. Actualii traducători vor continua pe acest site traducerea şi postarea episoadelor după 26 noiembrie 2012 ?

Lasă un răspuns

