Cutia cu bomboane a Tinei – a 9-a degustare

Hello!

Mai sunt putine zile pana cand o sa inceapa sa ninga. Oare zapada ii va face pe „bomboanele” noastre sa se imbrace?! Sa speram ca n-o sa se schimbe nimic, dar ca sa nu regret mai tarziu, voi oferi in acest articol cateva bomboane „fierbinti”.

Cineva mi-a trimis cateva poze foarte interesante azi dimineata si m-am gandit sa le postez si in acest articol, sper sa nu va suparati🙂

Primul din meniul de azi va fi Kim Jong-Woon (cunoscut ca Yesung) din trupa Super Junior. Sincera sa fiu nu l-am vazut jucand in k-drame, dar l-am auzit cantand foarte des. De obicei ascult o melodie de foarte multe ori fara sa retin cine o canta si cum arata respectivul, iar din aceasta cauza de multe ori am tendinta sa spun “Nu cred ca l-am ascultat vreodata”. Insa cand intru pe Youtube imi dau seama ca nu e deloc asa. Voi credeti ca arata bine sau doar mie mi se pare?

Iar pentru ca ati degustat editia limitata Jong-Woon va ofer si un bonus, ca la supermarket – „1+1 gratis”. Bonusul este Hyunseong din trupa Boyfriend. Voi ati vrea sa aveti un astfel de „boyfriend” (iubit)?

A doua bomboana este Nam Woo-Hyun din trupa Infinite. Aparent are o personalitate frumoasa –sper sa fie si in realitate asa. In poze i se observa clar trasaturile bine definite. Nu vreti sa le vedeti si voi? Bine, bine… pun poze, nu trebuie sa mai insistati😀

Si in incheiere am sa pun niste poze mai vechi, din vara anului 2011, cand interaga trupa 2PM a facut o sedinta foto in costumatie de plaja. Pozele spun totul, iar voua vi se va parea ca vine vara nu iarna!

8 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 9-a degustare&8221;

  1. Daca este al tau trup si suflet ar fi cool sa sti ca esti invidiata pentru bunaciunea de barbat de langa tine. Este primul meu comm deci scuzati neindemanarea. annyeong!

    • Ai mare dreptate, de asemenea, ai spus-o intr-un mod foarte frumos si imi place! Si eu gandesc la fel.
      Te mai astept cu commuri pentru ca te pricepi. Toti care lasa comuri sunt niste experti in asta. O fac atat de bine incat ma emotioneaza ca imi citesc gandurile.
      Multumesc pentru el.

  2. Am niste calduri acum….M-am uitat pe geam sa vad daca nu cumva a venit vara si eu am ratat-o. Cu dezamagire am vazut ca inca mai am de asteptat. Multumesc Tina. Toti baietii sunt care mai de care mai „imbracat” si mai placut de vazut.

  3. tocmai am vazut azi un filmulet cu baietii de la u-kiss. stiam cat trebuie sa munceasca bomboanele astea ca sa arate asa, dar abia acum am realizat mai bine in ce stres traiesc. repetitii, sedinte foto, intalniri cu fanii, antrenamente la sala, concerte, filmari… muncesc pana la epuizare ca noi sa-i admiram. din partea mea au si tot respectul.

  4. Noua generatie de coreeni e …criminalaaaaaaa ! Frumosi de numa’numa’, copiii astia radiaza frumusete prin toti porii (si baietii, dar si fetele),
    n-am vazut asa ceva la tinerii nostri, din pacate.
    Am mai zis eu, fondante aromate cu gust de vara … Mmmmmmmmmmm …
    Multumim, si-asa e cam rece pe afara, sunt (oricand, dealtfel) binevenite !!!

  5. nu cred ca cineva ar vrea un astfel de boyfriend”, mai ales daca are prostul obicei sa-si dea ambalajul jos asa pentru oricine, cred ca ai fii bolnava cu nervi din cauza ca trebuie sa-l pazesti, nu?
    dar chiar si asa, tot as vrea sa-l am.:)

  6. Noroc cu temperaturile astea mai scazute,nu se vor mai topi, asa ca bombonicile astea nu mai au nevoie de ambalaj!…sunt atat de aromate ca ar fi pacat ca ambalajul sa le ascunda! delicios, multumesc!

Lasă un răspuns

