Cutia cu bomboane a Tinei – a 10-a degustare

Hello!

Bine am “degustat” pana acum de am ajuns la articolul numarul 10. Sa speram la cat mai multe…

Stim cu totii, probabil, ca astazi este Sfantul Andrei – „La multi ani” pentru toti sarbatoritii! – si cea mai mare parte dintre noi au liber. Ador gandul ca pot sta pana tarziu pentru ca a doua zi nu sunt nevoita sa ma scol devreme pentru a prinde bus-ul spre scoala.  M-am gandit ca daca tot avem aceasta “mini-vacanta” sa pun mai multe bomboane in cutie si sa ne aducem aminte si ca este ultima zi din luna noiembrie.

Sper sa nu va suparati ca exagerez cu dulciurile.🙂

La acest articol am avut parte de ajutor de la o prietena. Ea mi-a trimis printr-un mesaj cateva lucruri interesante despre bomboanele de astazi. Am aflat ce au in comun baietii din cutia cu numarul 10, dar n-o sa va spun… va las sa deduceti singure.

Prima „degustare” de astazi va fi trupa PHANTOM. Aceasta trupa este formata din 3 tipi cu voci de aur: Kiggen, Sanchez si Hanhae. Au debutata cu adevarat in august anul acesta cu melodia “Burning”.

Am inceput sa-i ascult si imi incanta urechile, vocile lor chiar sunt frumoase. Versurile, de asemenea, sunt deosebite, ele fiind scrise chiar de un membru al trupei – Hanhae – care mai si compune muzica. Melodia celor de la PHANTOM pe care am ascultat-o cel mai mult e “Seaweed Soup” (Pacat ca melodia asta nu aparuse inca in luna iunie cand trebuia sa i-o trimit lui Unnie pentru ca am uitata de ziua ei…)

Madamefluture: Omo! Omo! Tina, esti adorabila! (Si eu uit tot timpul diverse chestii… deci, nu-i nimic) Melodia e oricum foarte frumoasa.😉

20120812_phantom_debut

UW26hk49Phantomphanto7m

Tina: A doua bomboana este Jeong Jin-Woon din trupa 2AM. El este cel mai tanar membru, asa ca este numit mereu maknae (asa cum sunt numite cele mai tinere persoane dintr-un grup). Este un tip pasionat de muzica rock, asa cum se observa si in „Dream High 2″.

Inainte sa intre in trupa 2AM a fost membrul unei trupe rock. E foarte talentat, canta la chitara, pian, tobe si chitara bass si, sa nu uit, compune si versuri  (versurile melodiei “You walking toward me” au fost compuse de el). Si din moment ce se pricepe atat de bine la toate astea cu siguranta este si o persoana inteligenta. Cand a dat testul SAT (un fel de bacalaureat) a luat cel mai mare punctaj din tara – sa recunoastem, nu e un lucru oarecare sa fi pe lista celor mai destepti.

Din vara aceasta am inceput sa-i spun “Domnul Orange” si va veti da seama de ce atunci cand urmariti acest VIDEO (Si ca sa ma laud, pot spune ca eram tare obsedata de dans si de el… si am invatat dansurile – pe al doilea il dansez mult mult mai bine decat pe primul.)

P.S.:Uitat-va si voi ce facea trupa 2AM miercurea care-a trecut… Baietii acestia muncesc din greu sa se mentina in top. Melodia se aude si intr-o secventa din serialul „Ghost” (prima mel pe care o interpreteaza). Recent am ajuns sa urmaresc acel episode din drama si chiar muream de ras… contextul este foarte hilar, cine a vazut serialul stie despre ce vorbesc.600full-jin--weoon-jung

2am-ec10tumblr_m4dse4K95r1qcedpjo1_1280jinwoon_menshealth_june2011_cover

A treia bomaboana, este Lee Jun-Ho din trupa 2PM. De la sursa mea am aflat ca ii place foarte mult sa ajute. E foarte implicat in activitatile de voluntariat. In prima lui vacanta in cei 4 ani de cand s-a lansat 2PM, a plecat in Africa, Etiopia, sa aiba grija de niste copii. Pe langa faptul ca iubeste atat de mult fiintele umane el mai iubeste si animalele, in special pisicile. (Eu iubesc in proportie de 80% pisicile, dar azi pisica mea m-a zgariat foarte rau… semn ca ea nu ma iubeste nici in proportie de 1%😀 )

Lucruri despre Lee Jun-Ho:

  • a petrecut un total de 236 de ore in avioane in anul 2011;
  • femeia sa ideala este Lee Hyori;
  • tinea un jurnal cand era mic;
  • nu ii spune lui Woo-Younghyung” (*frate mai mare);
  • ar iesi in oras cu Taecyeon fiindca acesta „este mai pur decat o femeie”… (De asemenea, este fan Taecyeon.)
  • este ambidextru (isi poate folosi ambele maini cu aceeasi usurinta);
  • a scris melodia „Give It to Me” in 30 de minute;
  • a citit toate volumele benzilor desenate „Detectivul Conan”.tumblr_me83r3zBRu1r77dxm

tumblr_me2ipriKok1qbmllro1_500tumblr_me24r6OhEx1rg62hmo1_500tumblr_mdz4co3pnD1r8bfy0o1_500tumblr_me2u9vvftA1qd2p73o1_1280

Madamefluture: Dintr-o data s-a facut foaaaarte cald… 2PM este una dintre formatiile mele preferate, dar pana acum recunosc ca am avut ochi doar pentru Taecyeon si Woo-Young. Cum am putut sa-l trec cu vederea pe scumpul asta de Jun-Ho? (oare cati ani are… ? [fug sa caut pe Google] ufff, pot sa rasuflu usurata, o fi el al 2-lea cel mai tanar din grup, dar nu-i mult prea tanar…😀 In plus, iubeste pisicile… ce pot cere mai mult? hmm, da, as vrea sa nu locuiasca pe un alt continent, ci sa fie vecinul meu. Mos Craciun, se poate? [sau poate ar trebui sa-l rog pe Mos Nicolae si dorinta pentru Craciun s-o pastrez… ?] )

Oricum, dulciurile astea m-au cam zapacit. Si m-a incantat Tina atat de tare cu ultima bomboana incat n-am rezistat si-am mai cautat si eu ceva cu Jun-Ho… sper sa va placa (eu una ador gif-urile astea, deci, nu uitati sa miscati cursorul deasupra imaginilor in caz ca nu merg🙂 ).

tumblr_me2pgruZuj1rg62hmo1_500tumblr_me6o9tI6EF1rgemcvo2_500

4 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 10-a degustare&8221;

  1. Bomboanele astea sunt din ce in ce mai consistente. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie cand vine mosu’ :-))

  2. Buna! Cred ca cea mai dulce si aratoasa bomboana este Lee Jun Ho chiar daca aud de el prima data. Observ ca inca nu au luat ambalajul pe ele unele bomboane chiar daca e rece(nu ca m-as supara, Doamne fereste).

  3. „Bombonelele” au fost superrrrr! Felicitari Tina si mult succes in continuare! Bravo!

  4. Ador trupa Phantom ! Întregul lor album este pe placul meu. Iar băieții par tare simpatici.🙂

Lasă un răspuns

