Cutia cu bomboane a Tinei – a 11-a degustare

~ Un articol intarziat din cauza zapezii ~

Buna tuturor!

TLa voi a inceput sa ninga? Stiti, iarna este un anotimp frumos, dar ar fi si mai frumos daca nu ar exista astfel de temperature scazute. Ador vremea rece doar cand e vacanta si pot sta in casa fara sa fiu  nevoita sa plec undeva. Imi place sa stau in pat si sa urmaresc filme, sa citesc o carte sau sa dau pe Disnney Channel si sa urmaresc diverse desene animate (le ador), iar alaturi de mine sa am o ceasca de ceai cu lamaie.

Decembrie este o luna a cadourilor si ar trebui sa daruim, dar sa n-o facem doar cu gandul ca vom primi si noi inapoi un cadou, nu, nu, nu… sa daruim cu toata inima fara sa ne asteptam la o rasplata sau la un alt cadou in schimb. Eu una, numai sa am bani si fac cadouri la toata lumea pe care o cunosc. Ieri am stat in supermarket aproximativ 2 ore cu niste prietene doar ca sa gasim cadourile potrivite pentru cei dragi. Nu este deloc usoar sa gasesti lucrul de care are nevoie acea persoana careia vrei sa-i daruiesti ceva de Craciun. Pe langa faptul ca aceasta a devenit o sarbatoare comerciala, ne mai arata si ce prieteni se gandesc la noi si ne daruiesc sentimentele intr-un mic cadou.

Deja m-a luat valul, iar voi v-ati plictisit…

Astazi vom avea iarasi diverse sortimente de bomboane, haideti sa le degustam impreuna!

Prima bomboana este binecunoscutul Jang Geun-Seok. L-am auzit cu totii cantand, iar vocea lui e chiar speciala. L-am revazut azi dimineata la 06:00 in filmul “Do Re Mi Fa Sol La Si Do” si am tresarit ascultandu-l. Cantecul pe care l-a interpretat suna foarte asemanator cu cel cantat in “You’re Beautiful”(2009). Vocea i-a ramas aceasi, dar aspectul e mereu intr-o continua schimbare. Stilul sau nu-si gaseste limitele.

Prima k-drama in care l-am vazut a fost “Beethoven Virus”, pe care n-am terminat-o nici in ziua de azi de vizionat, dar am timp s-o fac (sper…) Arata foarte bine, stilul chiar parea al lui dar, dupa aceea l-am vazut jucand si in alte drame si filme si mi-am dat seama ca totul se schimba o data cu rolul si nu-ti mai poti da seama ce stil ii place, cum e el de fapt… totul era ambiguu dar mie mi se pare dragut orice stil ar aborda. Recunosc insa ca-i prefer anumite stiluri mai mult decat restul.jang-geun-suk-image120120103_janggeunsuk_1-460x639hyungnimYang_Geun_Suk_(1)jang geun suktumblr_m2ju6i29r81rr5uj6o1_500r

A doua bombana este Kim Hyun-Joong din trupa SS501, care ne-a incantat ochii si urechile in serialul “Boys Over Flowers”, iar apoi ne-a incantat (doar) ochii in “Playful Kiss”, jucand rolul unui liceean cu un IQ de geniu, Beak Seung-Jo. A aparut si in episodul intai din “Dream High 1”, unde, naiva de mine, aveam sperante ca-l voi vedea mai des dar, din pacate, dezamagirea a fost mare. Acum astept sa-l vad in “City Conquest” si chiar sper sa nu fiu dezamagita si de data asta…

Pe mine una m-a incantat cel mai mult cu rolul din “Playfull Kiss” si cu carisma sa – eram fericita ca n-a sfarsit ca-n “Boys Over Flowers si ca a ramas cu fata. Vocea, nu stiu ce sa spun despre ea, e un mister. Si inca un atu pentru domnul acesta: e prieten cu Lee Min-Ho( acesta da atu, nu?)

20120614_kimhyunjoong-460x295kim-hyun-joong20110629_kimhyunjoong_12e2eb9389b504fc2ec1ac9bbe5dde71191ef6dc2vhgd

Madamefluture: Nu stiu cat de prieteni sunt Kim Hyun-Joong si Lee Min-Ho… Cred ca se inteleg bine deoarece au jucat impreuna in „Boys Over Flowers” (sau cel putin asa pare), dar poate prieteni e prea mult spus, mai ales ca o vreme Kim Hyun-Joong a stat mai mult prin Japonia. Ceea ce stiu sigur – si este de asemenea un lucru foarte cunoscut pe taramul k-dramelor – este ca prietenii cei mai buni ai lui Lee Min-Ho sunt Kim Bum si Jung Il-Woo – un adevarat trio ucigator, nu? Ne pot omora cu supradoza de frumusete masculina😀 .

Dar sa revin la bomboana noastra… Sper sa nu se supere nimeni daca alaturi de pozele alese de Tina pentru Kim Hyun-Joong voi mai adauga si eu cateva gasite de mine. Este vorba de pozele de la o sedinta foto facuta pentru un calendar 2013. Desi marturisesc ca el nu m-a convins pana acum ca actor, ii recunosc talentul de cantaret si, mai ales, recunosc ca este un barbat foarte frumos.

2012-10OCT-2013Calendar-012012-10OCT-2013Calendar-03 (1)2012-10OCT-2013Calendar-042012-10OCT-2013Calendar-062012-10OCT-2013Calendar-082012-10OCT-2013Calendar-a22012-10OCT-2013Calendar-a42012-10OCT-2013Calendar-b1

Tina: A treia bomboana este Thunder din trupa MBLAQ. Eu una nu am mai auzit de el. Ascult melodii cantata de trupa, dar nu apuc sa urmaresc si videoclipul si a fost prima oara cand am auzit de acest nume… mi-e rusine, tipul chiar arata bine, iar daca e intr-o trupa inseamna ca are si alte talente in afara de aspectul sau.

ZkyhBthundermag-11gTdvnk9aRDMblaqTHUNDER

11 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 11-a degustare&8221;

  1. Super …”bombonici”….! Nu mai am cuvinte sa mai zic ceva de data asta…Tina m-ai fermecat:) ! Multumim pentru toata munca pe care o depuneti pentru noi!

  2. thunder este fratele mai mic al lui Sandara Park de la 2NE1

  3. hmmm, ce naiba se intampla de e asa inghesuiala la bomboane? eu cred ca v-ati infometat in weekend special pentru asta :-))

  4. Foarte faine bombonele tale de astazi. Multumesc k ai scris si despre Kim Hyun Joong este o bombona pe care o indragesc foarte mult.

  5. A meritat asteptarea!!! Din punctul meu de vedere aceste bombonele sunt cele mai dulci pana in acest moment! Multumim!!!

  6. Inca ceva, City Conquest a avut premiera? Si daca nu cand o sa aiba loc?

    • City Conquest inca nu a avut premiera si nu cred ca se stie exact cand va fi aceasta, desi serialul a fost vandut deja in mai multe tari. Insa cu siguranta, cand apare, il vom vedea pe site-urile obisnuite.

  7. Buna tuturor! Revin si eu cu alt comentariu(sper sa nu deranjez pe nimeni). Oricum nu ma pot abtine pentru ca articolul asta, chiar daca prezinta mai putine bomboane decat cele precedente, pentru mine e editie speciala datorita faptului ca imi placeau dinainte, si cu asa o prezentare nu pot decat sa-i plac si mai mult. Multumesc pentru acest articol si la cat mai multe de-acum inainte.

  8. Frumoase bomboanele tale!Multumesc!

  9. Trei bomboane f dulci….una „dementa”….una „demiere”….si alta „de ciocolata”….multumesc pt o zi atat de dulce!pusik!

Lasă un răspuns

