O alta lamurire…

(raspuns la unele comentarii recente)

Am scos chatul dintr-un SINGUR motiv: discutiile de acolo degenerasera si mie nu-mi plac astfel de lucruri.

Eu nu am participat in niciun fel la discutie, de fapt am vazut-o foarte tarziu. Deci, nicio parere de acolo nu-mi apartine, evident. Fiecare e liber sa spuna ce vrea atata timp cat vorbeste politicos, aceasta a fost mereu conceptia mea. De aceea, cand am vazut unde s-a ajuns, am facut singurul lucru care mi s-a parut de bun simt, fiindca nu-mi place sa intru pe blogul meu si sa dau cu ochii de astfel de certuri.

Nicodata eu nu am criticat vreun alt traducator in public, fiindca nu-mi sta in fire. Cu atat mai putin nu am criticat privitorii.

As vrea sa nu mi se mai atribuie pareri si motive.

Daca aveti de discutat, puteti discuta cu s3ver, pe care nu-l scuz, dar care stiu ca isi regreta foarte mult izbucnirea, care a avut loc intr-un moment de suparare (sunt sigura ca multora dintre dv. li se intampla).

Inca ceva, atunci cand am zis ca n-as mai vrea sa fiu intrebata cand va aparea un anumit episod, asta nu a insemnat ca intrebarile de acest gen ma deranjaza.

Am spus clar motivul: nu voi avea un raspuns exact, prin urmare n-as putea decat sa-mi dau cu parerea – ceea ce am facut de multe ori, cand am raspuns la astfel de intrebari. Si de multe ori am gresit, fiindca nu s-a intamplat asa. NUMAI din acest motiv am rugat cititorii sa nu mai intrebe, ca sa evitam o neplacere. In niciun caz pentru ca intrebarea in sine ma supara. Sunt o persoana destul de deschisa, imi place comunicarea si schimbul de pareri, atata timp cat nu e vorba de rautati gratuite sau afirmatii nefondate, doar de dragul de-a ne certa.

In plus, mi-am cerut de multe ori scuze in legatura cu serialul „Eu tot vreau sa ma marit„. Am recunoscut deschis ca am gresit. Totusi, continui sa fiu pusa la zid, ca si cum am facut o crima de neiertat. Asta dupa ce am facut tot posibilul ca serialul sa nu fie intrerupt si ca privitorii sa se poata bucura in continuare de el, dandu-l altor traducatori.

Adesea sunt „acuzata” ca nu vreau decat faima si cat mai multi vizitatori pe blog. Ca si cum a vrea sa-ti fie recunoscuta munca e ceva gresit. Ca si cum nu toti oamenii isi doresc, in mod natural, sa fie apreciati.Ca si cum toti cei care isi fac un site/blog o fac pentru ca isi doresc sa nu-i citeasca nimeni…

Oare intr-o asa societate trista traim?

5 gânduri despre &8222;O alta lamurire…&8221;

  1. SI eu va urez la toti traducatorii,multa,multa sanatate, Nu spun putere de munca,, sa fiti iubite ,tot timpul , acum ca se apropie sarbatorile, va urez din toata inima, fericire,implinire ,realizarea tuturor dorintelor,va multumesc pentru tot efortul vs. depus,stiu ca nu dormiti noptile si ca va chinuiti sa ne face-ti noua bucurii gratuite,>Obraznicaturile fara minte cu vorbe jignitoare nu le bagati in seama,,nu le pune la suflet ca nu se merita,,
    Si daca dragoste nimic nu e, deci multa dragoste pentru voi,,Va sarut cu drag si multe, multe mutumiri.

  2. Madamefluture, discutia de aseara de pe chat cu s3v3r (sunt una dintre traducatoarele care i-a lasat mesaj ca anonim), nu te implica si pe tine. Da, motivul a plecat de aici…de la comentariile unor useri, dar asta nu-i da lui dreptul (in primul rand fiind in casa straina), sa arunce astfel de vorbe. Va dati seama cum se poarta, atunci, la el acasa? Asa cum a spus o colega de-a mea, nu are nicio scuza. Absolut nicio scuza pentru iesirea lui. Daca era nervos, trebuia sa zbiere prostiile alea pe site-ul lui, nu sa ne oripileze pe noi toti. Sper sa ne scuzi ca i-am raspuns, dar cred ca toate dintre cele care am lasat comentariile, am avut bun simt si nu am jignit. Din pacate, pentru aceasta iesire, va fi taxat de toti cei pe care i-a jignit.

    • Din pacate, exista unii care m-au implicat si pe mine… de aceea am simti nevoia sa mai scriu (iarasi!) o clarificare. Am zis si eu ca nu-l scuz pe s3ver pentru ca a jignit asa, dar stiind ca regreta ce-a zis nu puteam sa nu mentionez asta…
      Detest certurile si de aceea am scos definitiv chatul, ca acest lucru sa nu se mai repete.

  3. nu te mai justifica.esti libera sa decizi noi artrebui sati apreciem munca ta si a celorlanti colegi,pentru ca an parti cu noi acest hobi,ca altfel neam uita ca mata an calendar la filme an limba engleza,eu va admir ca nu este usor ce faceti,mai ales ca fiecare are viata sa cu bune si rele,iar oamenii sunt schimbatori precum bataia vantului,va pup si va urez succes

Lasă un răspuns

