Cutia cu bomboane a Tinei – a 12-a degustare

TBuna, tuturor!

Ce-ati mai facut in aceasta saptamana? La voi ninge sau s-a oprit?! La mine s-a oprit acum, dar a nins foarte mult, iar drumurile sunt blocate. Cu aceasta ocazie am primit o mini-vacanta:  joi si vineri am avut liber, scolile s-au inchis… ce bucurie! (Aveam un test nasol la Fizica joi si unul la Informatica vineri, de asta ma bucur eu asa😀 ).

Ok, voua nu va pasa asa mult de viata mea personala, asa ca m-am gandit ca ar fi bine sa trec direct la subiect.

Aseara am degustat niste scene foarte amuzante impreuna cu Unnie din serialul “King of  Dramas”. Acele scene erau, bineinteles, cu Siwon – adorabilul de Siwon! Si mi-am zis ca ar prinde bine sa-l revedem in cutia noastra, doar nu l-ati vazut de mult, nu?

Deci, prima bomboana de astazi este Choi Siwon din trupa Super Junior. Un lucru se observa foarte bine, o data cu trecerea timpului el devine un actor din ce in ce mai bun.  Se pare ca-i place foarte mult sa colectioneze magneti de frigider. Se pare de asemenea ca se intelege de minune cu Cho Kyu-Hyun, coleg de trupa cu el. De fiecare data cand Kyu-Hyun pleaca in alt oras sau in alta tara, ii cumpara magneti, iar Siwon a declarat: “Cand sunt obosit din cauza filmarilor de peste noapte, aceste daruri sunt ca ploaia dulce pe uscat”.

Prin urmare voi pune poze cu ambii baieti, pentru ca o astfel de prietenie mi se pare foarte frumoasa. De asemenea, toti membrii trupei se inteleg bine intre ei si isi fac deseori farse. In timp ce cautam poze cu ei, l-am zarit si pe “Domnul Arici”. Se pare ca si el a crescut foarte frumos de cand nu l-am mai vazut. Acest Domn Arici, asa cum ii spun eu, se numeste Lee Dong- Hae.

Imi da-ti voie sa spun ca formeaza un trio frumos? (De la dreapta la stanga: Lee Dong-Hae, Choi Siwon si Cho Kyu-Hyun)cute-donghae-korean-boy-kyuhyun-siwon-favim-com-33051113442670tumblr_mf2o9tb3pW1qgbpeco1_1280tumblr_mf2oe73qVQ1qgbpeco1_12802kyuhyun-logo2Cho-Kyuhyun-super-junior-19923882-1200-1618eunhyuk-donghae-2012-wall-calendar-super-junior-27731401-960-1014tumblr_mf1mmjXUhS1s0887lo1_500

Madamefluture: Nu puteam sa ratez ocazia de a va aduce spre degustare cateva gif-uri haioase din serialul „King of Dramas„, cu Siwon, desigur🙂

Poate multi il considera pe acest baiat doar un chip dragut si atat, care a ajuns sa joace in k-drame mai mult datorita patratelelor de pe abdomen si faimei de cantaret, dar eu am ajuns sa-l apreciez cu adevarat dupa ce i-am vazut cea mai recenta prestatie. E clar ca are un real talent comic si ca se straduieste foarte mult sa fie bun ca actor. Iar acest lucru e demn de admiratie. Siwon, fighting!

tumblr_meyl59ZSFf1rlzuu7o4_250tumblr_meyz0tbGjG1qecb8po2_250

Tina: A patra doua bomboana de astazi este Shin Dong-Ho, din trupa U-KISS. Il ador de la inceputul acestei  veri. Parca e un copilas, vara asta a implinit frumoasa varsta de 18 ani. Acum arata ca un pusti normal, dar peste cativa ani va arata cu adevarat ca o vedeta. Este deja obisnuit cu camera, scena si blitzul; acum se afla la jumatatea drumului, dar mai are multe de invatat pana sa ajunga la capatul nevazut inca de niciun artist. In lumea muzicii oricat ai invata, tot nu stii totul. Sau poti invata non-stop ani de zile, toata viata ta chiar, si sa realizezi la sfarsit ca nu ai invatat nici jumatate din „muzica”, mereu mai exista ceva nou ce trebuie sa inveti. Muzica e nesfarsita.

42675943543543534534120919_ukiss_stopgirldongho_teaser2dongho_ukissdongho tumblr_mbsmeu1F9d1rv5n9n

A treia bomboana este Lee Min-Hyuk din trupa BTOB. Este prima oara cand aud de el – stiu ca e o ofensa pentru fanele lui, dar imi pare rau. Intr-adevar chiar regret ca nu l-am cercetat  mai indeaproape pentru ca imi place cum arata chiar foarte mult. Gata cu vorba, hai sa va arat niste poze.kảoi11062012 (7) tumblr_m5ajb3TyGj1rwl1wso2_1280tumblr_m3rq34fl5c1r65rd4o1_1280tumblr_m28xv56KnN1qlik25o1_1280tumblr_m3rl88u5jh1r65rd4o1_1280

Se pare ca multi cantareti/trupe si-au lansat deja cateva melodii cu ocazia sarbatorii Craciunului. Printre acestia se numara si Verbal Jint, Phantom, Swings, As One, Miss $, Shijin si Bumkey din Troy. Ii ador pe Verbal Jint si pe Sanchez din trupa Phantom datorita unei melodii de vara si acesta este motivul pentru care am ales sa vorbesc despre aceasta reuniune dintre toate celelate (pe care poate le stiti deja de pe Youtube)

Cand asculti o melodie la care au colaborat mai multi artisti ti se face pielea buburuza.🙂 Mie una imi vine si sa plang atunci cand e vorba de niste preferati de-ai mei. Aceasta melodie de Craciun, intitulata „Happy Brand New Year” m-a emotionat imediat cum am dat „play”.

Imagini fantastice, versuri pline de dorinta,  voci frumoase, scene amuzante si sexy, parca seamana cu reuniunea ingerilor k-pop. Voi ce parere aveti?! Nu credeti ca suna foarte bine si ca ar merita mai multe vizualizari?dsfdsfasdas3Fără titltusAretert

mcAcum sa va propun ceva. Voiam sa las asta pe vinerea viitoare, dar mi-e frica sa nu fie prea tarziu, vorba aia „Nu lasa pe maine ce poti face azi”.

V-ar placea sa lasati pe langa comentariile despre bomboane si lista voastra cu dorinte pentru Mos Craciun?

M-am gandit ca ar fi interesant sa va destainuiti dorintele ca sa ajunga si la urechile Mosului. Cine stie, poate se vor indeplini si cele care par imposibile la prima vedere, pentru ca Mosul in acest an are niste ajutoare de nadejde si le veti vedea si voi, dragele mele prietene, foarte curand.

(Unnie, si pentru tine e valabila aceasta rugaminte, te rog sa ma faci fericita!)

10 gânduri despre &8222;Cutia cu bomboane a Tinei – a 12-a degustare&8221;

  1. Ok,deci am facut diabet. :O♥♥♥
    Nu fac fata.Cutia cu bomboane ma duce la disperare! ♥ ><
    Descopar si eu in 2015 site-ul si nu ma mai dezlipesc de el. ☻♥♥
    In fine,mersi pentru….☺♫♫ bombonele.
    Faci otreaba foarte buna,nu renunta la site..♥♥ Ar fi pacat :(((
    LOVE YOU! ♥♥♥

  2. Bravo Tina! De fiecare data cand postezi „bombonici” nu pot sa nu fiu foarte placut surprinsa….Imi plac foarte mult toate…’micile” tale….dulciuri…. Iti doresc mult succes in continuare si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

  3. Foarte ispititoare cutia cu bomboane de astazi!! DongHo…foarte dragalas, il urmaresc chiar acum in Royal Family, iar trupa Phantom am pus-o inca din vara in lista favoritilor. Daca aveti ocazia sa ascultati melodia Burning, sunt sigura ca va veti indragosti de ea si de ei(mai ales de vocea lui Sanchez).Si daca veti dori sa mai ascultati inca o melodie lansata saptamana aceasta, de Sanchez si G.Na , cautati Beautiful Days…..excelenta din toate p.d.v.

  4. Fluturasi, eu nu sunt deloc pretentioasa. Orice aduce Mosu’ (prin voi) e binevenit, asa incat …astept cu …”fluturi in stomac” !
    Numai cele bune va doresc din tot sufletul !!!

  5. draga tina, cu copilareasca si inocenta ta lista m-ai facut sa plang. sanatate maxima pentru mine, pentru familie, pentru prietenii cunoscuti si virtuali – cum spune si madamfluture este foarte important si printre lucrurile pe care, oricati bani ai avea, nu o poti cumpara. ce mai imi doresc? sa nu-mi pierd speranta si puterea de a infrunta greutatile si capcanele vietii, de a putea fi alaturi si de ai sprijini pe cei dragi, pe maidanezii si pe gugustucii care bat cu ciocu’ in fereastra de la bucatarie dupa o coaja de paine… si sa ajung sa mananc kimchi de la mama lui (ooooooo, ce vis frumos langa brad)! si ca sa nu devin patetica, il mai rog pe mosu’ tina, cand o avea timp sa aduca si o cutie de bomboane expirate (nu numai prospaturi) cum ar fi jang hyuk, lee byung hun, caci, ca sa parafrazez o vorba de-a noastra si cocosul batran face ciorba buna :-p

  6. hei de ce crezi ca nu ne pasa viata ta?chiar ne pasa si te sustinem moral si multi pupici.eu chiar va admir pe toti cei care anpartiti cu noi si bune si rele ca usor nu vae,iar de bomboane mmm bune ce sa spun

  7. Draga Tina, nu se poate ca Unnie sa nu-ti faca pe plac🙂 Asa ca o sa imi dezvalui aici listuta pentru Mosul cel bun:

    1. Vreau ca Mosul sa imi dea puterea de-a-mi urma visele… In ultimii ani am cam uitat ce aspiratii mi-au dominat copilaria si adolescenta. Acum am realizat ca am nevoie sa visez din nou🙂

    2. Vreau ca pe viitor sa intalnesc cat mai multe persoane care sa-mi imbogateasca viata, si de asemenea sunt recunoscatoare si pentru cei pe care deja i-am intalnit (una dintre acele persoane esti chiar tu, draga mea dongsaeng!)

    3. Vreau ca la anul sa fiu mai pozitiva si mai harnica.

    4. Imi doresc desigur sanatate pentru mine, familia si prietenii mei. Multa lume nu intelege ce inseamna sanatatea, dar fara ea nu ne-am putea bucura pe deplin de viata, care – desi are si bune si rele – e totusi minunata.

    5. Imi doresc ca in 2013 sa mananc si eu kimchi, in sfarsit 😀

    6. Imi doresc sa ninga cu fulgi mari in seara de Ajun (dar nu prea mult, sa nu se blocheze drumurile!)

    7. Imi doresc ca „stii tu ce” sa ajunga la tine, Tina, pana la Craciun. Te rog, Mosule, fa o minune!

    8. 9. si 10. sunt secrete!!!😛

  8. Cand am auzit prima data de cutia cu bomboane ma gandeam:”Hmmm….cineva vrea dulciuri”.Acum inteleg.Dorinta mea:sa gasim asemenea bomboane mereu:> in cutie.:D

Lasă un răspuns

