O „bomboana” savuroasa in concert de prima clasa

Rain e cu siguranta unul dintre cei mai sexy si talentati artisti din Coreea de Sud – de fapt am putea spune din intreaga Asie. In 2006 el a fost desemnat de revista americana Time printre primii 100 de oameni care ne influenteaza lumea, iar in 2007 a intrat in topul celor mai frumosi oameni din lume. El este si primul coreean care a castigat un premiu MTV (pentru filmul american „Ninja Assasin” in care a fost protagonist).

Dar sunt sigura ca stiti si voi cat de grozav e Rain, nu? Doar l-am admirat de atatea ori, ca actor, ca si cantaret, ca si „bomboana” in articolele de pe acest blog🙂Rain

Asa ca, m-am gandit eu asa… ca poate v-ar placea sa-l vedeti pe Rain in „actiune” in chiar ultimul sau concert inainte de-a pleca in armata (dupa cum stiti, dragutul nostru a plecat in armata anul trecut si va fi eliberat tocmai in iulie 2013).

Va sfatuiesc totusi sa va luati masuri de protectie inainte de a urmari concertul… materialul e la fel de „fierbinte” ca si artistul! Mai ales ca putem arunca o privire si-n culise in timp ce Rain isi schimba tinutele😀

Vizionare placuta!

Prima parte                    Partea a 2-a

9 gânduri despre &8222;O „bomboana” savuroasa in concert de prima clasa&8221;

  1. Multumesc pentru raspuns.Cred ca dorinta mea nu a iesit ca un repros!Mai mult ca sigur in momentul acela vorbeam cu mine!iti doresc tot binele din lume!

  2. Da, un concert superb!Rain – ADORABIL!Multumesc incaodata pentru aceasta surpriza.Mi-ar fi placut tare mult sa vad traducerea momentului in care isi ia adio dela fani si prieteni.

  3. Am vazut si partea a doua ,dar pentruca am ramas fara cuvinte dupa vizionare ,las pe maine comentariul.

  4. Il admir foarte mult pe acest super talent – RAIN -.L-am descoperit pe RAIN cam de doua luni ,de fapt o urmaream pe Kim Sun Ah si am vazut un videoclip de pregatire a unui tangou cu ea si Rain fiind coregraf si dansator.M-a cucerit total prin felul lui de a fi ,naturaletea ,farmecul ,modestia lui .Am vazut si videoclipul cu tangoul cantat si dansat cu Kim sun ah,pe care imi place sa-l vad destul de des.Am vazut apoi Full Hause , unde mi-a placut si mai mult.Am citit undeva ,nu mai stiu unde si cine a scris ,ca 10% este personajul respectiv si 9o% chiar el ! Si chiar cred ca este asa ! Este atat de natural in tot ce face ca am impresia ca vad un copil care se joaca ! Vad ca face totul cu placere! Nu pare ca oboseste vreodata si intradevad este un baiat frumos si cred de de ” soi bun” cum se zice la noi.Am vazut prima parte si dupa iti multumesc pentru ele si iti doresc multa sanatate.un Craciun Fericit , il vad de al doilea.

  5. LA MULTI ANI cu bucurie! Casa, casa sa va fie, Masa, masa sa ramaie Iar in jurul ei sa vie Oameni buni, de omenie, Sa v-aduca veselie, Ganduri bune, cumpatate si urari de sanatate Zile multe si prospere, de la Dumnezeu putere, Sa invingeti relele ce va-ncurca vietile! Si sa fiti iubite .

  6. SUPER, SUPER TARE. IL ADOR PE RAIN.
    MULTUMESC MULT SI ITI DORESC SARBATORI LINISTITE SI UN CRACIUN FERICIT!

Lasă un răspuns

