Cutia de bomboane a Tinei – a 15-a degustare

Buna!

Sper din suflet sa va placa acest articol🙂  Acum pe langa rubrica trupelor alese de voi am sa mai postez inca o bombonica abia „fabricata”, cu un ambalaj de invidiat si cu o aroma profunda, care-ti ramane imprimata pe cerul gurii multa vreme – si vreau sa-mi fac un obicei de a prezenta si debutanti sau artisti mai putin cunoscuti.

PARTEA I

Cand vezi un om bun, gandeste-te sa-l intreci; cand vezi un om rau, cerceteaza-ti inima.

<< Confucius, filozof chinez >>

Prima pe lista este trupa Big Bang. Aceasta trupa cred ca va reusi sa socheze mereu. O trupa formata din 5 membrii frumosi, cu o multime de fani si cu un milliard de sentimente transformate in versuri. Vor fi mereu in lista mea de la player.

Se aud vesti ca domnul nostru G-Dragon va inregistra cu Missy Elliott… dar nimic nu e sigur, pot fi doar niste zvonuri. Si tot G-Dragon  arata de parca a trecut pe la sala in ultimul timp – asa cum a afirmat Unnie. O informatie sigura e ca T.O.P. – prima mea iubire –  a incheiat filmarile la filmul  “Alumni”. Exista o scena foarte frumoasa in acel film, cea in care T.O.P. incearca sa-si protejeze sora mai mica si pe prietenul sau, dar vom astepta ca productia sa apara la cinema pentru a vedea daca a fost destul de bun incat sa reuseasca s-o faca. T.O.P. a declarat ca toti au muncit foarte mult in timpul filmarilor si ca e foarte fericit ca totul s-a terminat cu bine si ca a luat parte la acel proiect.

tumblr_mh55ks72lI1s0bbqpo1_500raymagbbgmarket20111224_09135528916145tumblr_mh54twK0291s3zx9wo1_500

T.O.P. tumblr_mh5foq5fiP1qbzs4lo1_500tumblr_mh55ygsh0S1rikrkso1_1280tumblr_mh58yuZ5wY1rcwdvwo1_500tumblr_mh4veiNe3b1s43mkao1_500tumblr_mh55d2PgUj1rfj4clo1_500

G-Dragon tumblr_mh53kqhBaR1qzhfemo2_500tumblr_mh5a97F1v71s499d2o1_1280tumblr_mgig84gwmx1r5teqwo1_1280tumblr_mh536cM4tW1qhtxgoo8_1280tumblr_mh458dakIx1rx4wayo1_500

Taeyang tumblr_mh3y83FR9o1rcmofwo1_500tumblr_mh4xdr6JBZ1s2mqkho1_1280tumblr_mh4gosCZkF1r2cga4o1_1280

Daesung tumblr_mh1anmZ1jJ1s3mk1ao1_1280tumblr_mgwrus3IJ71rk93n0o1_500tumblr_mgrwn93udE1r0p44wo1_500

Seungri tumblr_mh534jex741s1j5ado1_500seungriSeung-hyun

A doua bomboana este trupa C-Clown. Sincera sa fiu, e prima oara cand ii ascult. Wow, deja am gasit o melodie care-mi place, aceea fiind „Far Away… Young Love(Because You Might Grow Distant– ce titlu dragut! Deci, trebuie sa mi-o pun pe telefon pentru a o putea asculta in autobuz, in drum spre scoala🙂 Pentru ca e prima oara cand am tagenta cu ei, mi-e greu sa scriu. Desi au avut mare succes cu melodia amintita mai sus, au declarat ca urmatorul album va fi mult mai bun. Ei par a indragi foarte mult melodia lui Psy, in special „dansul calului”, exersandu-l ocazional.

348200c-clownc-clown (1)cc2iwn29j

Numarul 3 este Exo-K. Despre aceasta trupa am mai amintit in articolele anterioare, dar e dragut s-o „revad” din nou pentru ca voua va place. Membrii au declarat pe 18 ianuarie ca au facut munca de caritate in timpul lor liber.E dragut sa stii ca o trupa de baieti, foarte cunoscuta, cu o multime de fani, care abia daca au timp de odihna, renunta la acea odihna pentru a-i ajuta pe cei nevoiasi, in special pe copilasi. Au tot respectul meu. Bravo baieti!

exok_323433-EXO-exo-k-32909283-1600-1000EXO-K-forThe-Face-Shop-exo-k-31350537-1920-1200exo_k_daiyan_the_face_shop-002EXO-K-forThe-Face-Shop-exo-k-31350518-1920-1200Screen-shot-2012-12-31-at-9.55.00-AM

A patra trupa este B.A.P.  Pe 23 ianuarie, acestia au vandut 8.000 de bilete in zece minute. Serios? Agentia CJ E&M au declarat ca e prima oara cand se intampla asa ceva de la debutul lor de acum un an. Mai adaug si ca agentia a angajat peste 100 de muncitori si  tehnicieni pentru a pregati cea mai buna scena pentru membrii trupei.

Am auzit de la o fana a acestei trupe ca liderul B.A.P., pentru a primi aprobarea de la parinti ca sa cante, trebuia sa fie mereu pimul din clasa. Inseamna ca e si un baiat destept, bravo!

BAP-333-bap-best-absolute-perfect-32664705-1280-80020120627_bap_photobook3tumblr_mfedwgkQAK1qijwo1o1_1280B.A.P Crash 120829

A cincea trupa este Nu’Est. Se pare ca, cu ocazia zilei de 14 februarie (Valentine’s Day), cateva trupe vor poza tematic pentru revista Cosmopolitan. Printre acestea se numara si Nu’Est, de-abia astept!  Tot acestia pe data de 17 ianuarie au participat la un eveniment de caritate unde a reusit sa incalzeaza inimile fanilor. Acestia au distribuit peste 3.000 de brichete celor care aveau nevoie de ele. Toate astea s-au intamplat dupa ce au auzit ca ‘L.O.Λ.E’, fan-clubul lor, oraganizase un eveniment de caritate unde fanii n-au putut rezista de frig si au decis sa se alature pentru a da o mana de ajutor celor fara caldura in aceasta iarna rece. Trupa a mai daruit si legume si produse de patiserie pentru toti cei prezenti la eveniment.

223165cNU-EST-Cute-lo-CE-9Be-31338203-1398-1000NU'EST_at_SydneyNu-est-nuest-32392429-1280-800nuestgroup

PARTEA a II-a

La inceput, visele par imposibile, apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile.

<< Christopher Reeve >>

                Bomboana de astazi este un cantaret nou in k-pop, Eric Nam. Acesta s-a lansat in lumea stelelor cu ajutorul vocii sale de aur cu care a reusit sa ajunga finalistul show-ului de talente „Birth of A Great Star 2”(„Nasterea unui mare star 2”). Toate acestea se intamplau anul trecut, pe data de 15 decembrie. Atunci, agentia B2M Entertaiment confirma: este planificat ca Eric Nam sa debuteze in luna ianuarie sau februarie, anul viitor. In prezent, primeste oferte de-a inregistra diverse piese. Pentru a-si afisa talentele de artist incepator, noi avem de gand sa-i creem muzica care-l va aduce mai aproape de public.”

Gata cu asteptarile, a venit si ziua debutului, pe 22 ianuarie cu piesa numita „Heaven’s Door”(„Poarta Raiului”), prima de pe albumul „Cloud 9„.

(Eric Nam live la Inkigayo)

Eric Nam are o voce frumoasa si foarte calda. Se pare ca va fi un mare cantaret in viitorul apropiat. Aspectul sau fizic nu ne dezamageste nici el. Cand am vazut prima oara videoclipul am realizat doua lucruri: primul a fost ca look-ul sau, felul cum se misca si gesturile lui seamana cu cele a lui L (Myung-Soo) din trupa Infinite, doar ca nu pare atat de rece si indiferent, este mai cald si mai dragalas. Al doilea lucru… mi-am zis: parca ar fi fratele mai mic al lui Song Joong-Ki– mie una chiar mi se pare ca arata ca el, doar ca este o varianta mai tanara.

Inchei prin a-i ura multa bafta si sa aiba grija sa nu devina prea bun… pentru ca celelalte trupe vor ramane pe dinafara😀

tumblr_mh37pehfOh1qj641oo4_500tumblr_mh37pehfOh1qj641oo1_1280tumblr_mh2e1n1rCS1qm92gbo1_500tumblr_mh2geiI7WL1qgnn1jo2_500tumblr_mh2g5enT2M1qm92gbo1_500

Si ca o delectare in plus:

  1. So Ji-Sub ft. Mellow – Eraser
  2. Deok Hwan – I’m going to meet you – inca mai plang atunci cand aud aceasta melodie… („Queen In-Hyun’s Man” OST)
  3. One Love – Loveholic – o melodie cu o asa putere de calmare („Spring Waltz” OST)

Poate daca ascultam aceste melodii (2 si 3) inainte de a vedea serialele de pe-a caror coloana sonora fac parte, nu cred ca mi-ar fi dat astfel de stari permanente. Dar pentru ca acestea m-au incantat in timpul serialelor respective, au reusit sa ma emotioneze suficient de mult incat sa le ascult si dupa mult timp dupa ce am terminat de vizionat k-dramele.

11 gânduri despre &8222;Cutia de bomboane a Tinei – a 15-a degustare&8221;

  1. Buna fetelor! Tare mi s-a facut dor de voi, de „bombonicile” voastre…Ce mai faceti, ce mai invartiti? Eu am degustat si v-am pupat dulce…. astept alte „bombonici” cand mai aveti timp!!!

    • Buna Luminita🙂
      Din pacate trebuie sa mai astepti pana sa degusti o noua portie din „Cutia cu bomboane”… pentru ca Unnie abia are timp liber din cauza job-ului ei iar eu sunt „sufocata” de scoala-de teze, inspectii, testari, ascultari.

      Speram ca atunci cand revenim sa va incantam si sa facem din bomboanele prima sursa a voastra de energie pe ziua respectiva. (aici ma refer la toti cititorii nostri)

      Cu mult drag, Tina.

  2. Daca nu te superi unde pot gasi serialul-Queen In Hyun’s Man-tradus in romana?!!!!!

  3. A fost foarte frumos ce faci,imi place tare mult bravo!!!!!!!!Dar vreau sa te intreb unde pot gasi serialul tradus in romana -Queen In Hyun’s Man-?!

  4. Interesant material, dulce foc bombonica de astazi! Multumesc mult Tina, pentru articol, pentru melodii. „I’m going to meet you” este si una dintre melodiile mele de suflet, ca si serialul pe care l-am vazut deja de trei ori.
    Un an bun sa ai si mult succes in tot ce faci!

  5. Si eu iti multumesc Tina pentru articol ! Am avut ce sa vad ca de obicei ! Imi place Eric Nam , si vocea si dragalasenia lui !

  6. Uite asa mai invata omul la orice varsta cate ceva.Si fiindca veni vorba de moda doar ce am vizionat 27-th Golden Disk Award.S-au dat 2 premii mari pentru cel mai influent star in moda:G-Dragon si Jeremy(FT Island).Nu am vazut prea bine cu ce era G-Dragon imbracat in partea de jos(parca pantaloni scurti de piele) dar Jeremy sigur avea fusta de piele peste pantaloni.Si zici ca americanii ii imita pe coreeni?Ha Ha Ha!Ce veste buna!Hai ca prea erau ei motu'” in toate!De-abia astept sa-i vad imitandu-i.Cica fetele de la f(x) sunt cele mai iubite in North America.Ia sa vedem le vor si pe-astea?Ma duc sa vad cine ia marele premiu(poate cine vreau eu).Pa! Va pup!

  7. Asa cum am mai spus undeva tot BIG BANG raman preferatii mei.Au un ceva al lor care nu poate fi al altora.Cat despre Eric Nam se vede ca e scolit in State, sper ca pe parcursul evolutiei sale sa nu-si piarda de tot farmecul coreean.Nu stiu de ce tin mortis toti care-i imbraca si care-i pregatesc sa-i apropie atat de mult de americani(ca si in drame dealtfel).Tocmai asta este farmecul lor: ca sunt aparte chiar si printre asiatici.Ce ziceti dragele mele, am dreptate?

    • Si eu cred ca Big Bang au ceva aparte (de aceea eu si Tina am vorbit sa punem poze cu fiecare membru). Cat despre Eric Nam, nu numai ca este scolit in SUA, dar acolo s-a si nascut (ca si cantareata Ailee). Se poate zice ca sunt coreeni-americani, insa nu cred ca le va pieri vreodata farmecul specific. Eu cred ca pur si simplu asa se nasc🙂
      Nu cred ca stilul de a se imbraca e american. De fapt, americanii sunt cei care copiaza moda coreeana! Fiind interesata si eu de imbracaminte ca orice fata, am cautat moda coreeana pe net si am observat ca de acolo vin toate lucrurile care se poarta chiar si la noi.
      Ai dreptate ca indragitii nostrii coreeni sunt deosebiti chiar si printre asiatici. De aceea sunt atat de populari.

  8. Multumesc Tina! Bombonica de astazi este „superba”!….Multumesc si mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

