Fara titlu

mfDragi cititori, stiu ca ati observat ca-n ultima vreme „proiectele” merg mai lent ca melcul aici pe blog…🙂

Va cer putina ingaduinta, de curand am un job nou care mi-a acaparat o buna parte din timp si am avut nevoie – si inca mai am – de o perioada de adaptare, care ma tine departe atat de traduceri si articole, cat chiar si de serialele mult iubite…

Voi incerca pe cat posibil sa ma ocup si de proiectele pe care le am ca Madamefluture. Sper sa pot relua „munca” pe blog cat mai curand.

14 gânduri despre &8222;Fara titlu&8221;

  1. Buna ! In legatura cu serialul Faith de pe serialeasiatice.net , cand o sa apara episodul 15 din sezonul 1 ?

  2. salut! in general se publica mai rar. pana ceva timp erau blogurile iesite ca ciupercile dupa ploaie de nu aveai vreme sa citesti materialele postate iar acum eu stau ca si puiul cel insetat ca sa capat un articol despre filmele/serialele si actorii preferati, nu mai zici ca sunt autori de bloguri care tot zic ca nu mai publica nimic. de ce oare?

  3. Draga mea Melani ,ma bucur ca ti-ai schimbat job-ul si poate vorba aceea „schimbi locul,schimbi norocul” ti s-a aplicat si tie ! Iti doresc sa-ti mearga totul bine si sa nu pui la suflet rautatile ! Sant convinsa ca acest blog le-ai creat din pasiunea ta pentru lumea asiatica si in momentul cand timpul iti va permite ai sa revii ! Iti doresc sanatate si numai bine !

  4. Adela , comentariul tau mi se pare de o duritate nemaipomenita ! Puteai sa nu-l pui, pentruca nu prea inteleg ! Prima afirmatie nu se potriveste cu ce ai spus in continuare !
    In ceeace ma priveste nu mi-as dori nici pe blog (daca as avea) nici in alt fel sa existi in viata mea !
    Mi-ar place sa stiu cum stai tu la capitolul”consecventa” ? Nu cred ca esti prea buna !
    Nu pot sa-ti doresc nimic !

  5. Draga noastră puteai linistita sa-ti vezi de noul job, fara sa ne anunti pe noi, pentru ca, importanta este viata, nu traducerile. Oricum, cu traducerile ne-ai obisnuit inca de la inceput ca nu esti prea serioasa. Mai rau este ca, din cauza proiectelor incepute de tine si lasate balta, nu le-a mai inceput nimeni. Este singura ta vina. Conteaza ca in noul job sa fii mai consecventa decat ai fost in traduceri. Noi asteptam, ca nu avem de ales. Fifhting!

    • Adela, imi permit sa te contrazic: in afara de „Eu tot vreau sa ma marit” si de miniseria „Hair Show”, toate proiectele incepute de mine au fost preluate si de altii.
      Nu este vorba despre faptul ca alti traducatori nu se apuca de anumite proiecte fiindca sunt deja incepute…

      • „EU tot vreau sa ma marit” ,este un serial foarte frumos. Pacat ca nu au fost traduse toate episoadele.banuiesc ca sunt slabe sanse sa mai fie tradus vreodata

  6. draga mea,mult succes in continuare si nu te grabi ca cei care sunt alaturi de tine te vor astepta mereu.

  7. Sa ai bafta in tot ce faci si, stai linistita, ca adevaratii prieteni te asteapta!

  8. chiar ma speriasem ,pt. ca nu stiam ce s-a intimplat cu madamfluture, dar noutatile sunt bune.va doresc bafta multa cu noul job, „la cat mai multi bani”, noi va asteptam cu drag sa reveniti.

  9. niciodata nu e prea tarziu.avem rabdare…bafta cu noul loc de munca!fara asta cum am putea supravietui?filmele sunt pt. timp liber..succes!!!!

  10. Fii liniștită… întotdeauna este bine să te preocupi de vizitatorii blogului tău, dar cel mai important este să ai grijă de viața ta personală. Oricine ar trebui să înțeleagă asta. Baftă multă la noul loc de muncă !

Lasă un răspuns

