Un week-end coreean… la Craiova!

Ca de când nu ne-am vazut bc827e17367ef58722209cbf8f5bc8f6
Multa vreme a trecut 
Si de când m-am departat, 
Multa lume am îmblat.

Ah, tot Eminescu le zice bine.😀

Desi nu pot spune ca am „imblat” mult lunile astea – tot in draga mea Craiova mi s-a dus timpul – am avut parte insa de altfel de „calatorii”, poate mai importante decat orice excursie… Dar nu m-am intors sa vorbesc despre mine (oricat mi-ar placea🙂 ), ci sa intru iar in pielea lui MadameFluture si sa ma ingrijesc din nou de regatul meu virtual.

Si nu se putea sa revin intr-un moment mai bun, caci, la sfarsitul acestei saptamani, in Craiova se revarsa cultura coreeana, cu toate minunatiile si bucuriile ei. Este vorba despre o serie de evenimente numite generic „Descopera Coreea„, serie ce a debutat pe 21 septembrie cand s-a sarbatorit Chuseok-ul (trebuie sa vedeti neaparat detalii aici) si continua luna aceasta dupa cum urmeaza:

  • 11 octombrie 2013 – Hangul Day (Ziua alfabetului coreean)
  • 12 octombrie 2013 – Concurs national de Discurs in limba coreeana (editia a II-a)
  • 13 octombrie 2013 – K-Pop Disco (abia astept!!!)

Untitled

Evenimentele „Descopera Coreea” sunt organizate de  Asociaţia Interculturală Româno-Coreeană (AIRC) în parteneriat cu Universitatea din Craiova şi Ambasada Republicii Coreea în România. Mai multe despre acest subiect gasiti pe KoreaFilm.

Si cum acest blog nu s-a vrut niciodata a fi DOAR un blog de traduceri, ci si de articole – sper eu placute – mi-am zis c-ar fi o idee buna sa va prezint aceste evenimente frumoase atat din perspectiva unui spectator cat si din culise.

Deci… poze si impresii de la fata locului! Promit sa iau „temperatura” evenimentelor si sa analizez constiincios atmosfera, desi sunt sigura ca lucrurile or sa se incinga tare duminica, la K-Pop Disco…😉

5 gânduri despre &8222;Un week-end coreean… la Craiova!&8221;

  1. bine ati revenit…va asteptam cu drag…dianna

  2. Madame, ma BUCUR ca va reintalnesc! Imi era FOARTE, FOARTE dor de dvs! Prieten drag nu stii cat ma bucur! Mi-a fost dor de CUTIA CU BOMBOANE, de toate comentariile frumos mestesugite. Tradu ce vrei.. ce te atrage.. ce-ti face placere! La bucuria pe care o oferi cu atata dragoste nici nu indraznesc sa-ti cer ceva! Ma bucur de tot frumosul pe care il primesc… Nu imi mai amintesc daca ti-am multumit pentru urarea facuta de 8 martie… Daca nu am facut-o atunci ar trebui sa-mi fie rusine! Daca ai revenit inseamna ca ai rezolvat si „problema” job-ului la care faceai referire in „Fara titlu” din 16 februiarie a.c. Totul e bine cand ne reintalnim cu dragoste si bucurie! Iti multumesc si te iubesc!

    • Multumesc pentru cuvintele frumoase, sunt apreciate. De Cutia cu Bomboane e responsabila Tina, care sunt sigura ca va va incanta in curand cu ceva nou. Eu incerc sa gasesc oarecum un echilibru intre viata personala si cea virtuala, uneori e greu fiindca noi nu invatam la nicio scoala cum sa ne gestionam timpul si cum sa ne aranjam programul – lucru foarte folositor care ar trebui predat in institutiile de invatamant, zic eu.
      Urari frumoase ar trebui sa ne facem in fiecare zi si nu e necesar neaparat un raspuns, de multe ori si un gand bun conteaza, ajunge si acela unde trebuie.🙂
      O saptamana plina de soare si zambete!

  3. Bine ati revenit ! Imi era dor sa va citesc. Seriale si filme se pot viziona pe x site-uri….., nu de asta ducem lipsa. Nu santem privati nici de comentarii, recenzii, unele mai bune, altele mai putin si nici de stiri de ultima ora. Pe blogosfera.ro exista de toate. Atunci….de ce-mi era dor ? Poate…. de sinceritatea si duiosia d-voastra. Cu siguranta…., asta este !! Stiu ca o sa scrieti numai atunci cand o sa aveti ceva de spus si cand prea-plinul va deborda….. . N-are importanta ! Daruiti dezinteresat, atunci cand simtiti nevoia. Pe curand. Larisa.

    • Multumesc mult Larisa pentru comentariul tau. Iti spun sincer ca mi-au dat lacrimile… Daca cineva se bucura de articolele mele macar pe jumatate cat ma bucur eu sa le scriu, ma declar multumita. O zi buna si-o saptamana minunata!

Lasă un răspuns

