Stiri de peste mari si tari – nr. 28

Nu stiu cat de dor v-a fost voua de „Stirile” mele, dar va pot spune cu mana pe inima ca mie mi-a fost dor sa le scriu🙂 .

Desi am vazut destul de putine k-drame in ultima vreme, fiindca am incercat sa stau departe de site-urile dedicate genului – ca sa nu cad in ispita de-a vedea episod dupa episod pana se crapa de ziua, caci din pacate nu pot trai fara somn… – totusi nu am putut pierde fabuloasa si minunata k-drama (nu, n-o sa zic „Master’s Sun”😛 ) „I Hear Your Voice„, pentru care a meritat sa cad in ispita…

De ce am pomenit de „I Hear Your Voice” (in afara de faptul ca nu trebuie sa-l ratati)? Pentru ca eroina acestui serial a devenit noua mea 46edefe6d5dfaa0f4f0630741ce52c87„actrita preferata”, nu numai pentru ca se descurca bine in fata camerelor de filmat, ci mai ales pentru ca vara asta as fi vrut tare mult sa fiu in pielea lui Lee Bo-Young!

Motivul nr. 1: la job partenerul meu ar fi fost adorabilul Lee Jong-Suk.

Motivul nr. 2: acasa m-ar fi asteptat proaspatul sot Ji Sung (nunta a fost pe 27 septembrie).

Ce mai poate cere o fata? Ah, da, doua premii pentru cea mai buna actrita, pe care le-a primit saptamana trecuta. Lee Bo-Young e cea mai tare!1bo-young&ji sung2bo-young&ji sung

  • Si daca tot am vorbit despre Ji Sung… pe 25 septembrie a inceput pe canalul coreean KBS un nou serial al carui protagonist este: „Secret Love„. Dupa comedia romantica „Protect the Boss” si serialul istoric „The Great Seer„, Ji Sung s-a gandit sa incerce si-o melodrama. Nu stiu cat de inspirata e alegerea lui… „Secret Love” e o poveste pe care parca am mai auzit-o, pe bucatele, si prin alte parti: eroina (Hwang Jung-Eum – „Incarnation of Money„) e fata prea buna care se duce la inchisoare in locul iubitului ei (Bae Soo-Bin – „49 Days) pentru accidentarea mortala a iubitei lui Ji Sung, care la randul lui e logodit cu Lee Da-Hee (ce-a jucat-o pe rivala/prietena a sotiei lui in „I Hear Your Voice„). Cam confuza treaba, nu? Desigur, in „Secret LoveJi Sung e barbatul de bani gata ce traieste pe spatele lui tata… ma intreb cum ajunge el sa se indragosteasca de presupusa ucigasa a iubitei lui? Eh, incurcate sunt caile… scenaristilor de melodrame!

800px-Secret_Love

  • Heirs88Zilele astea peste tot se vorbeste despre „Heirs„, comedia romantica a anului! Cred ca era mai mare valva doar daca  jucau iarasi impreuna Gong Yoo si Yoo Eun-Hye… Da, e vorba de Lee Min-Ho, un fel de print neincoronat printre tinerii actori din Coreea de Sud, si de dragalasa Park Shin-Hye, vazuta aproape ca o printesa la randul ei. Dar totusi, mie tot mi-e frica. Daca asteptarile astea mari pe care le avem toti de la „Heirs” or sa ne provoace o mare dezamagire? La urma urmei, si atotputernicele surori Hong, celebre pentru k-dramele lor de succes, au dat-o in bara cu „Big” (desi acum sunt iar pe val dupa „Master’s Sun”🙂 ). E adevarat, scenariul la „Heirs” e scris de cea care ne-a oferit „A Gentleman’s Dignity„, „Secret Garden” si „City Hall„… insa de fapt, succesul unei k-drame tine de atatea lucruri incat e imposibil sa stii cu siguranta. Ne vom lamuri incepand de maine, cand se difuzeaza primul episod. Eu oricum o sa ma uit pentru Min-HOT😀

feat8

  • In afara de premiera „Heirs„, un alt subiect face mare valva pe taramul k-dramelor (si mai ales printre fani), si nu e ceva la care v-ati astepta. Este vorba, nici mai mult, nici mai putin, despre… parul lui Yoo Eun-Hye! Da, da, ati citit bine, parul actritei, asa cum apare el in viitorul serial „Mirae’s Choice„, a devenit un subiect controversat ce risca sa umbreasca premiera k-dramei. Parerile sunt impartite, ba ca este cel mai oribil permanent vazut vreodata pe ecrane in Coreea de Sud – daca nu chiar in lume! – si hairstilistul lui Eun-Hye este orb, ba ca Eun-Hye este absolut grozava in orice-ar face si este o actrita atat de dedicata meseriei incat isi sacrifica si look-ul pentru a intra in pielea personajului. Unii chiar spun ca noii ei zulufi blondini o prind bine… Marturisesc, am fost oripilata cand am vazut primul trailer pentru „Mirae’s Choice„. De fapt, mi-am zis dupa cateva secunde de vizionare „Cine-o fi actrita asta pe care-au chinuit-o stilistii in halul asta?” Apoi am vazut… Yoo Eun-Hye! Si cum o iubesc pe fata asta si-am s-o iubesc mereu pentru „Coffe Prince„, am strans pumnii, am zis de trei ori „Fighting!” pentru incurajare si-am decis sa urmaresc serialul asta cand va aparea, pe 14 octombrie. Dar sa va „lovesc” cu prima impresie despre PAR:

mirae22

Dureros, nu? Am decis ca machiajul si luminozitatea sunt de vina… Serios, PARUL asta incepe sa fie chiar dragut dupa ce privesti mai multe poze cu Yoon Eun-Hye/Mirae:

mirae3

Parca deja devine acceptabil, chiar simpatic PARUL asta la un moment dat… Eh, ce mai conteaza, oricum din momentul in care am auzit ca Lee Dong-Gun e protagonistul, zarurile au fost aruncate. Il iubesc pe Lee Dong-Gun si nu l-am mai vazut de ani de zile – a fost in armata si apoi… nu stiu ce s-a intamplat, dar ma bucur c-a revenit. Cat despre ipostaza de mai jos, pare familiara, nu? Ce-i cu barbatii din k-drame si apucatul incheieturii?

03_zpsfa081dbc

Cel putin, il mai avem si pe dragutul si talentatul (la cantat, ce-i drept🙂 ) Jung Yong-Hwa, care pare mai bland cu eroina noastra.

2_zpsd4730cd0

N-o sa discutam acum premisa serialului „Mirae’s Choice„, decat va pot asigura ca e o idee nebuna, care ar putea ori sa fie un esec total ori sa fie absolut uimitoare!

  • Va era dor de Ha Ji-Won? Mie da🙂 .  Sunt putine actrite coreene atat de placute, talentate si frumoase in acelasi timp. Iata ca o vom putea vedea din nou pe micile ecrane (ale calculatoarelor) in sageuk-ul „Empress Ki„. Ha Ji-Won a avut intotdeauna succes in seriale istorice, sa speram ca asa va fi si de data asta. Actiunea se petrece in Goryeo si Yuan/China (cu ceva ani inainte de perioada Regelul Gongmin, portretizata atat in „Faith” cat si in „The Great Seer„).  Eroina noastra este o nobila din Goryeo care se marita cu Imparatul Dinastiei Yuan (Ji Chang-Wook – „Warrior Baek Dong Soo„), insa este iubita si de eroul povestii, Regele Goryeo-ului (Joo Jin-Mo – care revine in televiziune dupa cativa ani numai pe marele ecran; poate vi-l amintiti ca Regele din celebrul „A Frozen Flower„, protagonistul din „200 Pounds Beauty” sau eroul serialului „Bichunmu„). Ah, triunghiurile amoroase, piatra de temelie a k-dramelor! Daca mai arunci in joc si intriga politica, lucrurile devin periculoase pentru Imparateasa noastra – ceea ce inseamna ca devin interesante pentru noi privitorii! „Empress Ki” are premiera la sfarsitul lunii, pe 28.empress-ki

(Poza este de la repetitiile cu scenariul. Ha Ji-Won e o dulce, ca intotdeauna. Ador fata de „ups, nu sunt atent, m-ati luat pe nepregatite” a lui Joo Jin-Mo.)

  • Hmm, parca mai era ceva… Mai era ceva, nu-i asa? Cum a trecut mai mult decat mult de cand n-am mai „gatit” o editie de stiri, sunt un pic… ah, da! Cum as putea sa uit de BOMBOANA saptamanii? Adica, e cel mai important aspect al stirilor, corect? Si daca eu, autoarea, zic asta, trebuie sa ma credeti pe cuvant😛 .

Deeeci… cine sa fie oare? Nimeni altul decat cel mai tare noona-killer  (daca nu cunoasteti termenul, intrebati-ma) de pe taramul k-dramelor din ultimul timp – Lee Jong-Suk.

Prima data l-am „intalnit” in „Secret Garden„, in rolul tanarului muzician al carui mentor isi dorea sa fie Oska. Apoi, in 2011,  a urmat un rol central in binecunoscutul (in Coreea) serial de comedie „High Kick 3„. In 2012 ajunge pe marele ecran, in roluri secundare,  in filmele ” As One” (alaturi de Ha Ji-Won si Bae Doo-Na) si „R2B: Return to Base” (alaturi de Rain). Inceputul acestui an ii aduce rolul principal in apreciata k-drama „School 2013„, iar in vara asta a cucerit privitorii in rolul eroului ce citeste ganduri din „I Hear Your Voice„, serial care a avut rating-uri atat de mari incat a fost extins de la 16 la 18 episoade. Succesul a facut din Lee Jong-Suk un star de top, iar talentul i-a adus si premii: Cel mai bun actor (in „School 2013„) si Cel mai bun cuplu” impreuna cu Lee Bo-Young (in „I Hear Your Voice„).  Dar bomboana noastra nu a stat degeaba, ci a mai facut si doua filme anul asta! Istoricul „The Face Reader„, unde joaca rolul fiului eroului (premiera a fost pe 11 septembrie) si „No Breathing„, al carui protagonist este, alaturi de Seo In-Guk (filmul va aparea in cinematografele din Coreea de Sud pe 31 octombrie si este o poveste despre inotatori… stiti ce inseamna asta, da? Patratele la vedere!!!).

Acum… voi lasa imaginile sa „vorbeasca”.

1_zps91847c7ab9dbe2a2a2f7ea5981990dd2e7bc2a4016b22c348b19e62d58c1dc7521938d16c843138ad911fd85b65fcdbea380d7eda664dd0582f727a1e9bebcfacf9b55cb11_zps168e6f6734_zpsa7497897877d31e799c3fb5f227ef7725b47b73d

Si deja faimoasa scena a dusului din „I Hear Your Voice„… (Mult prea scurta😦 )

201306202306541710_1

9 gânduri despre &8222;Stiri de peste mari si tari – nr. 28&8221;

  1. Excelent articol draga mea ! Parca ai fost in gandurile mele in tot ce-ai scris ! Era bine sau nu sa pui si sarutul din final dintre Lee jong Suk si Lee Bo Young ,dar probabil ca nu ai vrut sa-l superi pe Ji sung ! In momentul acesta am vazut si ep 12 din secret ! Daca l-a inceput am fost putin sceptica ,acum pot sa spun ca cei 4 actori sant super ! Imi place mult jocul lui Bae Soo Bin si Le Da Hee ! Numai bine !

  2. Scuze…., in comentariul anterior, din neatentie, am facut o mare greseala in legatura cu Yoo Eun-Hye: nu este vorba de „Lie to Me”, ci bineinteles de „I Miss You ». Nu ma pot desprinde de « I Hear Your Voice »……o bijuterie !! Scenariul foarte inteligent scris si echilibrat. Rasturnari de situatii pe care le prevezi, dar care se intampla nu asa cum ti-ai imaginat. Romantism, comedie, drama….., brodate in jurul fantasticului. Exceptionali actorii !! Lee Jong Suk….fermecator, misterios, hipnotizor. L-am vazut in mai multe productii….., roluri principale…., secundare. Discordanta dintre aspectul fizic blajin, infantil si atitudinea de barbat adevarat, ma dezechilibreaza si contrariaza, intr-un mod foarte placut. Abia astept sa-l vad in “The Face Reader” si “No Breathing”, iar anul viitor in “Blood Boiling Youth». Sa auzim numai de bine. Larisa

  3. mi-a placut faza cu „noona-killer” :-)) mai ales ca l-am vazut recent in When I Was The Prettiest . (am recitit posturile mai pe indelete, caci mereu sunt in criza de timp)

    • Sunt cateva bloguri in engleza (despre k-drame, evident) pe care le urmaresc si anumiti termeni, precum „noona-killer” imi raman in minte. In unele cazuri, cum e si cel de fata, cred ca termenul e foarte potrivit.
      Nu am apucat sa vad When I Was the Prettiest, dar mor de nerabdare sa vad filmul No Breathing.🙂

  4. Multumesc Mrs. Butterflay pt. prezentarea foarte bine documentata si scrisa. Pe buna dreptate,„I Hear Your Voice” merita toate elogiile si, pe deplin, toate recompensele pe care le-a primit. Nu ma asteptam ca amestecul de romantism, drama, comedie, thriller, fantastic, mister, sa iasa atat de omogen. Lee Bo Yeong este exceptionala ! Astept cu nerabdare si « Mirae’s Choice ». O iubesc pe Yoo Eun-Hye, indiferent de coiffure, chiar si cheala. Am iertat-o pt. „Lie to Me”….., la urma urmei, are si ea dreptul sa greseasca. Cat despre surorile Hong, cred ca si-au epuizat repertoriul…., nu mai au inspiratie. „Big” – un esec, „The King 2 Hearts »- o mediocritate, «The Greatest Love » – nu cine stie ce. Probabil cu « Master’s Sun”, au reusit sa iasa din turbion. Nu l-am vizionat inca si nu stiu ce sa fac……prevad ca o sa-l incep si sa-l abandonez pe parcurs. Astept cu nerabdare si “Heirs”….daca Lee Min Ho, joaca bine, il iert pt. toate greselile trecutului, de la “City Hunter » pana in zilele noastre. Bineinteles, un sageuk, « Empress Ki”, cu dragalasa luptatoare din „Damo”, Ha Ji-won. Desi doresc sa intre bine in pielea personajului…., sper, totusi, sa nu se repete istoria de la “Sector 7”. Multumesc inca o data….sper sa zbori in continuare din floare in floare si sa ne aduci din cand in cand asemenea miresme. Larisa

    • Pana la urma a iesit la lumina comentariul asta🙂 … nu stiu de ce unele comentarii ajung la Spam fara sa-si aiba locul acolo, dar imi cer scuze in numele programului Akismet (care ar trebui sa ma protejeze de comentarii gen reclama si alte aiureli, dar mai si greseste) fiindca a trebuit sa scrii totul de trei ori.
      Ma bucur ca mi-ai impartasit din gandurile tale. „The Greatest Love” mie mi-a placut, dar asta se datoreaza probabil in mare parte actorilor. Recunosc ca m-as uita la Cha Seung-Won ore intregi chiar daca ar sta pe-un scaun si n-ar zice nimic… Are un magnetism aparte care ma fascineaza si o privire mai intensa ca o mie de replici geniale.
      „Lie to Me” a fost un talmes-balmes fara logica, dar macar a lasat in istoria k-dramelor niste scene de sarut memorabile😀
      Iar „City Hunter” chiar mi s-a parut o alegere buna a lui Lee Min-Ho, a fost un serial interesant.
      Astept si alta data impresiile tale.

  5. bine ai revenit,ne-a fost dor de tine si povestile tale

  6. ah, madam fluture, se vede ca ti-a fost dor de noi, dupa tona de articol😀. ma bucur ca ai revenit.

  7. Foarte frumos ai prezetat materialul de mai sus. In prima ipostaza as fi vrut sa fiu si eu… dar si in ultima. Multumesc.

Lasă un răspuns

