Cutia cu Bomboane a Tinei – a 16-a degustare

Hi la toata lumea!

Cum a fost pentru voi aceasta vara, plina de magie alba sau neagra, plina de vise frumoase sau cosmaruri, plina de nopti albe sau negre?

Oricum a fost pentru voi, sa stiti ca eu v-am dus lipsa… lipsa comentariilor voastre in care spuneati: “Ce bomba sexy e X!” sau “Draga Tina, fac diabet de la atatea bomboane!”.

In primul rand tin sa mentionez ca acesta va fi un articol special si sper din suflet ca il veti aprecia si ca ii veti da nota maxima.

Deci sa n-o mai lungim atat de mult… sa incepem!

Prima bomboana din cutie este chiar Lee Min-Ho. Deci, cine putea fi un “cap de articol” mai potrivit?! In articolele anterioare am tot “borborosit” chestii despre el si despre cat de bine arata. De data asta vom relua aceasi discutie (Ce, credeati ca voi aduce stiri in care sa va spun ca era un olimpic la scoala sau poate chiar un huligan? Nu, nicidecum, tot la aspect, carisma si joc actoricesc ma voi referi). Ieri, 9 octombrie 2013, a aparut primul episod din „Heirs” – care face ravagii. Va fi o drama cu multe vizualizari, rating mare si cu mii de fani, ca dramele bine facute, desigur. Inca din primul episod, Lee Min-Ho, isi face simtita bine prezenta. Cu un nou look, dar cu aceasi privire ce oglindeste mii de ganduri de genul “pot s-o fac”. In „Faith” look-ul nu-l avantaja deloc, dar aici, in „Heirs„, strange plusuri . Abia astept sa vad ce se intampla, sper sa nu fie o dezamagire.

1_zps3b38bbea1_zps0a9462e11_zpsfd4aa42710085_zpsed1fc711p_zps268ca5f11_zps451fc4172_zps16408bdd (1)2_zpsb92154ce

Acum am o surpriza! Doua cutii de bomboane, la promotie. Pe langa faptul ca sunt “doua la pret de una” mai au si arome diferite.

Prima cutie: 3 arome intr-una singura, trupa JYJ. Da, poate va plictisesc, am mai vorbit in detaliu despre ei si mereu postez poze cu ei, dar nu ma pot abtine, tocmai am citit ca au facut o sedinta foto si-un video publicitar la haine pentru noul sezon – se pregatesc deja de iarna.

Nu stiu ce sa spun, dar s-a anuntat o iarna grea, adica friguroasa si plina de zapada deci acest video o sa-mi tina de cald, sau cel putin o sa am atitudinea pe care o au ei in clip, adica “Ce bine, a venit iarna si e zapada multa!”.

022ibyj6Z8nJATrbsikzy9I85cdOnb

Mai am in cutie inca 5 arome intr-una singura, trupa SHINee. Azi mi-a trimis o prietena noul lor videoclip, de pe ultimul mini-album aparut, numit „Everybody” (si videoclipul, si albumul). Baietii au spus ca au avut o tema militara in videoclip, un stil pe care, pana acum, fanii nu l-au vazut la ei. Cand aud  “ceva nou” nu stiu ce sa fac, sa ma bucur sau sa plang? Conceptul lor m-a socat, sunt o trupa ciudata, pot spune acum cu mana pe inima, dar se pare ca fanii au reactionat bine in fata schimbarii. In noul videoclip sunt parca luati din alta dimensiune, nu mai e nimic la fel, toti par schimbati – si asa si este, sunt imbracati in haine amuzante. Videoclipul a fost postat si pe pagina de Facebook a blogului, probabil deja l-ati vazut, ce credeti despre el?

shinee-widetumblr_mugi6d8ooj1r36tcgo1_500 tumblr_mugx1v3b7l1ry65bao1_500tumblr_mugo50SAeN1qgewuqo3_500

A treia bomboana din cutie e ranitul T.O.P. din Bing Bang. De ce am spus “ranitul”? Pai, pentru ca in timp ce filma pentru  “The Commitment” (noul sau film) a avut parte de un grav accident. A fost nevoit sa-si faca o operatie la mana pentru ca i-a intrat in ea o bucata de sticla in timp ce filma. Eu ii urez doar insanatosire grabnica si abia astept sa-l vad pe “marele ecran”.

tumblr_mui9ro8mzA1qan8ero1_500tumblr_muif6l3Vgi1rkanf9o4_r1_1280tumblr_muif6l3Vgi1rkanf9o6_r1_1280tumblr_muif6l3Vgi1rkanf9o3_1280tumblr_mueai3dcB61qb66fwo1_500

Poate va tot intrebari, ce e asa special la acest articol? (Poate ziceti: „Of, fata asta spune numai minciuni…”)

Dar am acum in premiera o cutie cu bomboane taiwaneze!

Prima bomboana din aceast stoc este Aaron Yan.  Este actor, dar si cantaret  desavarsit – cel putin asta cred eu si alti cativa fani pe care ii cunosc. Vara asta (ba chiar s-a prelungit pana in toamna),  a jucat in „Just You„, un serial simplu, dar in acelasi timp foarte complex, si a reusit sa ne incante cu multe gesturi, priviri si cu freza lui de “sunt un unicorn ironic”.

tumblr_mnwxgsvoqm1qcod4fo2_r4_1280tumblr_mu7chfmV911qcod4fo4_r1_500tumblr_mui3vc3GLx1ruzh4ao1_1280tumblr_muhdpqARu31ruzh4ao3_1280

A doua bomboana taiwaneza este noua mea obsesie desavarsita, George Hu. Da, bine, acum voi o sa spuneti: „Vai, dar de cand e asta actor, cate drame a facut, abia acum s-a gandit sa devina obsedata de el?” Si da, aveti dreptate, a jucat in multe drame, dar acum are un nou look. Anul trecut a jucat intr-un serial de aproximativ 80 de episoade numit „Love, Now” pe care l-am urmarit cu sufletul la gura. Sfarsitul a pus punctul pe „i” si m-a facut sa spun ca e un serial grozav si ca merita sa-l vedeti. Anul acesta insa a jucat intr-o alta drama numita „Love Around„, unde este alaturi tot de actrita cu care a jucat si in „Love, Now„, Annie Chen. Of, fac un cuplu pe cinste!

tumblr_mtyv0bjBik1s02psuo1_12801384949_444324682350979_53153851_ntumblr_mueosqV6aE1qcktaio4_500tumblr_mue1m9EGRg1qb1ai2o1_1280tumblr_mtn6ckSnPR1ssvrwuo1_500

(George Hu & Annie Chen)

Sper sa va placa acest articol si sa va faca sa zambiti. Acest articol va este dedicat in intregime voua, cititorilor. Si ca sa va demonstrez cat de mult va apreciez am sa va spun un secret. Urmatorul numar va aparea in curand si va fi creat special pentru fanii care au fost innebuniti in aceasta vara (dar si toamna) de anumite drame, si o va face in special pe Unnie sa planga. Dar shhh, e secret…

14 gânduri despre &8222;Cutia cu Bomboane a Tinei – a 16-a degustare&8221;

  1. Draga Tina , trebuie sa recunosc ca renuntasem sa mai caut in cutia ta de bomboane si acum ceva m-a chemat spre tine ! Multumesc ca ai revenit si multumesc pentru bombonele , care pot sa-mi nepoti ! Numai bine iti doresc !

    • Iti multumesc din suflet!
      Am sa mai postez impreuna cu Unnie stiri si altele doar ca mai rar din cauza lipsei de timp.

  2. Am tanjit dupa bomboanele tale crocante cu miez delicios…..multumesc pt dulciuri! le-am dus lipsa, asa ca le savurez! merci!

  3. O cutie de bomboane,tareeee dulciiiiiii!!!Multumesc!!!!

  4. Multumesc pentru tratatie! Mai vreau! Chiar iti duceam dorul! Astept cu nerabdare si interes crescut urmatoarea cutie plina cu minunate bombonici! Timp si spor!❤

    • Bine ai spunes-o, „timp” ca spor am eu, nu duc lipsa.
      Ma bucur din suflet sa aud astfel de cuvinte, sper ca si cutia urmatoare sa fie pe gustul si „aroma” dvs preferata.

      Multumesc.

  5. Super tare. Ei bine, cutia cu bomboane nu are sa se epuizeze niciodata, mereu vor exista si mereu pentru gustul fiecareia/fiecaruia.

  6. M-ai dat pe spate Tinutzo :* bvvv tine-o tot asa :-bd

  7. Multumesc , multumesc , komao!!!!!!!!!super boys, super bomboanele, dar ai uitat sau a fost chiar cu intentie pentru alta cutie de bomboane, SJSub.Boamboana de pe tortul Koreei.asta inafara de multi multi altii, ci doar de vara asta .
    Articolul a fost fain, l-am savurat, chiar daca baietii astia pot fi copii mei,am voie sa apreciez ce-i frumos si bun.

    • Hi!
      Am o intrebare, esti medium?! Pentru ca ma dai de gol:)))) Sper ca numarul viitor sa-ti dea satisfactie. Sper sa-l savurezi cu placere.

Lasă un răspuns

