Raze de soare (nr. 1)

Hi, se pare ca nu am mai trecut de mult pe aici asa ca ne cerem scuze.

Mi-am zis ca ar fi dragut daca din cand in cand as mai pune cate un mic articol despre vedetele noastre, ce spuneti?

>> Astazi, Eric Nam a fost unul dintre invitatii de la KBS Cool FM asa ca va voi spune despre prima dragoste dar si despre primul sarut de care a avut parte.<<

Prima dragoste a lui Eric Nam a fost in timpul liceului.

 “Prima mea dragoste a fost una unilaterala. Ea era o noona din biserica pentru care am avut o pasiune mare cand eram in liceu.  Am cunoscut-o la biserica… Sunt onest cand spun ca nu sunt tipul care sa fie bun la a-si exprima sentimentele fata de cineva. Am tinut pentru mine faptul ca o placeam.  Insa, cel mai bun prieten al meu stia ca o plac dar chiar si asa, el inca isi dadea intalniri cu ea.

Sarutul l-a avut cu cineva foarte special.

“Am avut primul sarut cand aveam aproximativ 20 de ani.  M-am luat dupa un paragraf. Cand eram mic, l-am visat iar el spunea asa, <<Primul tau sarut ar trebui sa fie cu cineva foarte special>>.”

Mai nou, mica noastra vedeta a colaborat cu Hoya din INFINITE la piesaOoh Ooh.

20140807_seoulbeats_eric_nam_ooh_ooh1-620x365

10012987_614693538605187_347945112_n

tumblr_n3fwh9b0sl1rw86i9o2_500tumblr_n3fwh9b0sl1rw86i9o4_500tumblr_n3fwh9b0sl1rw86i9o1_500tumblr_n3fwh9b0sl1rw86i9o3_500

 

7 gânduri despre &8222;Raze de soare (nr. 1)&8221;

  1. Degustam bomboane mangaiate de raze de soare! Ce ne-am mai putea dori? Asteptam cu rabdare o noua portie de desfatare! Multumim!❤

  2. Multumesc mult si pentru razele de soare , oricum bomboanele nu le-ai terminat !!;-))

    • Bineinteles ca nu le-am terminat, doar ca astept momentul in care voi avea niste zile libere pentru a va incanta din nou, zic.

  3. bine ai revenit, tina. nu mai sunt bomboane, dar avem raze de soare :)))

    • Vor fi si bomboane doar ca acolo imi trebuie mai mult timp, caci articolul trebuie sa fie mai lung.
      Manudrag, multumesc pentru rabdare.

Lasă un răspuns

