Raze de soare (nr. 2)

Buna dragilor. Sunt tare incantata ca unii din voi, cei care adesea ma surprindeti, au raspuns pozitiv la ideea mea. Oricum, nu voi renunta la cutia cu bomboane doar ca nu am timp suficient, mai ales ca acum e si perioada tezelor.

In primul numar v-am vorbit despre o dragoste unilaterala din perioada liceului a lui Eric Nam dar si despre primul sau sarut. Asa ca, acum voi continua cu aceeasi nota de dragalasenie dar care suna a ritm  de Joo Sang Wook.

Acesta spune ca el este opusul a ceea ce personajul sau a fost in Cunning Single Lady si de asemenea ca s-a indragositi de “The Star”.

Joo Sang Wook a avut o noua sedinta foto in care a jucat rolul unui CEO, ca si in ultima sa drama. Tot ce a trebuit sa faca era sa se aseze confortabil la biroul sau, sa manance ramen, ba chiar sa se joace cu degetele de la picioare.

Aceasta a declarat ca este genul care isi exprima sentimentele fata de cineva daca simte ceva aparte.

“Si eu am fost ranit  uneori din cauza dragostei.  Dar nu am experimentat dragostea unilaterala. Daca e asa, e asa, si daca asta e, asta e. Pentru ce sa-mi fac singur griji? Daca exista cineva care sa-mi placa, o invit in oras.”

Voi, doamnelor si domnisoarelor, ce credeti despre abordarea lui?

joo-sang-wook_1399520232_20140507_JooSangWook_2joo-sang-wook_1399520231_20140507_JooSangWook_3

joo-sangwook6693_JooSangWook_23241c65b16b92561d2014-03-07 00_21_51

4 gânduri despre &8222;Raze de soare (nr. 2)&8221;

  1. Un actor cu mult talent frumos si cu carisma imi place si urmaresc cu
    placere serialele in care interpreteaza rolurile!!!

  2. ei, sa nu-l plangem pe Joo Sang Wook. doar e unul dintre cei mai ravniti burlaci :-))

  3. Eu cred ca este un barbat foarte dragut si un actor exetrem de talentat cu un sarm deosebit.Nu-l pot pune pe acelasi piedestal cu SJSub dar este pe aproape.Mutumesc in stil korean Tina si sa fii binecuvantata pentru ca esti inca aici si pentru ce faci aici.!!!
    Absolut tot ce pui aici , devorez.

Lasă un răspuns

