Raze de soare (nr. 6)

Bine ne-am regasit si astazi.

Vai, abia ce am venit de la scoala si am de invatat o groaza, doar ca am vazut un articol cu Seo In Guk si nu mi-am putut face rau. (hahaha)

Mai nou, Seo In Guk si-a lansat teaser-ul pentru BOMTANABA.

Pentru teaser a imbracat haine casual, purtand o pereche de blugi si o bluza albastra. Arata la fel de cald ca si primavara, dar incredibil de somnoros pentru ca-si punea sa bea toate tipurile de cafea.  Il auzim ca spune, “Este din cauza cofeinei?”.

Seo In Guk va reveni pe data de 14 mai, abia astept. Dar voi, ce spuneti?

j9ol Seo-In-Guk_1393208017_20140223_seoinguk_bnt2 Seo-In-Guk_1393208019_20140223_seoinguk_bnt3 Seo-In-Guk-With-Laughter-or-with-Tears-Single-Album-Korean-K-POP-CD-image02 SONY DSC

Insa, nu ne oprim aici.Pe 21 mai se intoarce si Phantom.

Trupa a confirmat ca pe 21 vor reveni cu ceva surprize.  Surprizele constau intr-un album intitulat “Phantom Power” care consta la randul sau in 11 melodii, printre care si “Today of all days”, toti trei membrii au melodii solo.

Mentorul a declarat ca,“Albumul lor a fost planificat sa fie lansat in aprilie, dar am anulat revenirea din cauza scufundarii feribotului Sewol. Am intarziat cu albumul pentru a ne arata condoleantele noastre, l-am ajustat cu grija apoi am hotarat sa-l lansam pe 21 mai.” 

 phantomunrczrD

2 gânduri despre &8222;Raze de soare (nr. 6)&8221;

  1. Abia astept sa apara Bomtanaba!Suna interesant.Ca si celelalte melodii ale sale.

  2. wow abia astept sa vina noutatile astea delicioase

Lasă un răspuns

