Raze de soare (nr. 7)

Hei, copii frumosi.

Ieri seara am vazut un video  facut de trupa LUNAFLY. Nimic interesant pana acum… Dar in acel video Sam, Teo si Yun vorbeau despre un concert in Bucuresti. Da, ati auzit bine. Pe data de 26 iulie la Teatru de Vara Herastrau.

Am citit ca biletele se vor pune in vanzare astazi la ora 00:00. Biletele difere la pret dar cel mai scumpe, respective 200 lei, au si multe avantaje.

Si inca ceva, pe 25 se va organiza Party Battle Dance (o competitive rezervata trupelor de street dance din Europa, iar ca si jurati vor fii cei de la LUNAFLY). Castigatorii acestui concurs vor dechide concertul celor de la LUNAFLY dar asta nu e tot, vor lua masa alaturi de ei, de cei trei artisiti.

Acum ma intreb, cei de la LedApple ne-au laudat chiar asa de mult incat sa vina o alta trupa?! Nu mai ramane mult pana cand trupe ca Big Bang, CN Blue sau Super Junior sa ne “invadeze teritoriu”.(Nu trebuie sa fie neaparat trupe, poate venii si Rain, eu il primesc.) Ma bucura asa tare aceasta veste dar ma dezamageste faptul ca pe lista mea s-a mai aduagat un concert ratat… adica un concert la care nu o sa ajung, si iar ma aleg fara autograf. (Imi vine sa plang!)

여우야 profile

iKRy4OgDyXR8X 44843_182671868549349_1799496967_n

2 gânduri despre &8222;Raze de soare (nr. 7)&8221;

  1. pe primul nu l-am ratat. nu stiu cu asta ce am sa fac. poate voi ajunge si acolo??? vom vedea

    • Ma bucur pentru tine. Eu una regret ca exista astfel de concerte iar eu nu pot ajunge. (De ce a trebuit sa locuiesc in celalalt capat al Romaniei)

Lasă un răspuns

