Raze de soare (nr. 10)

Hei, ce ati mai facut zilele astea?

Nu o sa va vina sa credeti ce am aflat. Kim Soo Hyun nu a avut inca parte de primul sarut “real”.

Da, serios vorbesc. Chiar daca a jucat in numeroase drame, el nu a experimentat un sarut real vreodata.

Kim Soo Hyun declara, “Nu m-am sarutat inainte, am facut-o abia in drame sau in filme, deci  trebuia sa depind de imaginatia mea. Uitandu-ma la poze sau filme in care oamenii se saruta, sunt in stare sa invat si sa imi dau seama daca o fac sau nu corect. In afara de asta, regizorul ma va filma in asa fel incat scena sarutului sa para realista.”

Sa-l credem sau nu pe domnul Kim Soo Hyun?

kim_soo_hyun_esquire_march_2014 tumblr_n1ws4joUnE1qdjxp3o1_1280 Kim-Soo-Hyun-Birthday-Photo Kim-Soo-Hyun_1394587231_af_org

kim-soo-hyun-esquire-korea-mar-2014-03sunnmoon-kim-soo-hyun-bean-pole-outdoor-5

5 gânduri despre &8222;Raze de soare (nr. 10)&8221;

  1. Nu nu il cred. Cred ca el, ca orice artist(mai ales actor) vrea sa fie mai interesant. Oricum isi castiga fani ptr. ca este un pusti dragut.

  2. Fetelor, cine se ofera? eu una cu cea mai mare placere! auzi sa nu experimenteze unul real! nu-mi vine sa cred ca a scapat o asa dulceata! ce diferenta intre tinerii europeni si ei!

  3. da bine la fete cand spune asta :-)))

  4. NU cred .!!!Asa cum sunt tinerii din Rom , nu-l cred , tinanad cont de cine este ???Poate gresesc , dar nu-l cred .

Lasă un răspuns

